00312533
Obec Horné Orešany
Horné Orešany 190, Horné Orešany, 91903, SVK
47713399
Europe Media House s.r.o.
Herlianska 507/54, Vranov nad Topľou, 09303, SVK
Záhradné kompostery
komposter; zhodnocovanie BRKO
Tovar, Služba
1. Záhradné kompostéry
|
|
---|---|
Funkcia |
zber a zhodnocovanie biologicky rozložiteľného odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
objem kompostéra | liter | 1050 | ||
Hrúbka steny | mm | 7 | ||
Hmotnosť | kg | 28 | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kompostér - opis | Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna s prevzdušňovacími vetracími otvormi na každej strane s mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu |
materiál kompostéru | použitý materiál obsahuje minimálne 50%-ný podiel recyklovanej zložky, je ÚV stabilizovaný |
systém vyberania kompostu | z každej strany kompostéra |
minimálne kvalitatívne požiadavky: | teplota stabilizovania od -40°C do +80°C |
Systém vyberania kompostu | z každej strany kompostéra |
Kompostér - obsluha | súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov - format A4, dobre čitateľný, prehľadný a ľahko pochopiteľný pre širokú verejnosť, t.j. pre všetky vekové skupiny |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodnej značky a typu jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozdelenia ceny podľa DPH - požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH). Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie požiadaviek na ponúkaný tovar (napr. katalógový list, technický opis a pod.). |
Ak po predložení technickej špecifikácií nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa alebo ak dodávateľ v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy nepredloží žiadne doklady, z ktorých by sa dalo určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky kupujúceho , bude sa takéto konanie považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa jej vystavenia. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej kladnom odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku – po vydaní správy z kontroly. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľ bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, má objednávateľ právo na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 20 dní od zaslania objednávky. Objednávka bude zaslaná dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy, avšak zároveň v lehote podľa bodu 3.2 zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky . Po doručení správy z overenia procesu verejného obstarávania objednávateľ bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania, zmluva nenadobudne účinnosť a objednávateľ písomne oznámi dodávateľovi odstúpenie od zmluvy na základe týchto skutočnosti. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Požaduje sa poskytnúť návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru, ktorý tvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru v slovenskom jazyku. Minimálne požiadavky, čo musí predmetný leták obsahovať, aby bolo zabezpečené správne použitie kompostovacieho zásobníka: 1. Čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku? 2. Zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku.3. Najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku.4. Správne využitie hotového kompostu. |
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH, prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť takéto prehlásenie do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, so zameraním na špecifický cieľ zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Presný dátum a čas dodania predmetu zmluvy si dohodne dodávateľ s objednávateľom najmenej tri dni vopred. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Názov | Upresnenie |
Zmluva | Predmet tejto Zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre Zákazky financované z fondov EÚ. |
Horné Orešany, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.09.2018 22:57 — 31.10.2018 22:57
670,00 kompostery
82 899,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2018 09:26
13.08.2018 10:00
13.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2018 14:00 - Vstupná ponuka | 82 899,00 | € | Cena s DPH |
13.08.2018 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 82 890,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: