00317853
Obec Udiča
Udiča 302, Udiča, 01801, SVK
50794698
IPP Consulting, s.r.o.
Račianska 88 B, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83102, SVK
Obstaravanie kompostérov
kompostér
Tovar, Služba
1. Kompostér min. 1050
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku odpadu kompostovaním |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem kompostéra | l | 1050 | 1100 | |
Váha | kg | 28 | ||
Počet | ks | 775 | ||
Hrúbka steny | mm | 7 | ||
Podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania | Celziového stupňa | -40 | ||
Teplota stabilizovania | Celziového stupňa | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dno | bez dna |
UV stabilizácia | Materiál musí byť ÚV stabilizovaný |
Vetranie | Vetracie otvory s vnútorným rebrovaním po celej plochestien |
Forma | Uzatvárateľna plastová nádoba |
Veko | S mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu |
Vyberanie kompostu | Dvierkami otváranými na každej strane |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania |
Prevedenie kompostérov | vnútorné rebrovanie |
Materiál | plast |
Tvar | Kónický tvar kompostéra |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Kompostéry budú rozdelené a dodané do miest (obcí) podľa pokynov Objednávateľa |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní oduzavretiazmluvy |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 kalendárnych dní od písomnej výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky v rámcilehoty plnenia uvedenej v zmluvnej špecifikácií. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom odsúhlasení aschválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátuEÚ, tentoDodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnúsadzbu a výšku DPHpodľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomtoprípade je/bude registrovanýpre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodaniaslužby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesťpríslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a vtomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľazákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, katalógový list,technickýopis a pod.) do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažené tovary spĺňajú technické či užívateľské požiadavky. Akdôjde k rozporu prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami. Objednávateľ má právo jednostranne od tejtozmluvy odstúpiť. |
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH jením predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť do 7 dní oduzavretia zmluvy |
Požaduje sa poskytnúť návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru,ktorýtvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru. Minimálne náležitosti: Odporúčaná veľkosť letáku je formát A4.Leták má byťdobre čitateľný, prehľadný a ľahko pochopiteľný pre širokú verejnosť, t. j. pre všetky vekové skupiny obyvateľov. |
Minimálne požiadavky, čo musí predmetný leták obsahovať, aby bolo zabezpečené správne použitie kompostovacieho zásobníka: |
1. Čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku? V predmetnom bode je potrebné uviesť vhodné a nevhodné suroviny,resp. materiály na kompostovanie. |
2. Zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku. V predmetnom bode je potrebné uviesť ako postupovaťprikompostovaní, napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, ako premiešavať kompost, ako zabezpečiť prístup vzduchu,akozabezpečiť správnu vlhkosť, dĺžka kompostovania, kedy je kompost zrelý/použiteľný, atď. |
3. Najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku. V tomto bode je potrebné uviesť napr. ako predchádzaťzápachu kompostovaného materiálu,ako predchádzať nadmernému výskytu mušiek, atď. |
4. Správne využitie hotového kompostu. Stručný popis využitia hotového kompostu v domácnosti, resp. v záhrade.Výhodykompostovania. Dávkovanie kompostu. |
Odstúpenie je účinné dňom jeho doručenia Dodávateľovi. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok Objednávateľa na zmluvnú pokutu. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť,že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia 0PKZP-P01-SC111-2017-23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po podpísaní zmluvy o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP.Ak nedôjde k podpísaniu zmluvy o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti tejto zmluvy. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvyv súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsťskôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávaniaprijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. V prípade |
Udiča 302, Udiča, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
31.08.2018 15:00 — 31.01.2019 15:00
1,00 súbor
117 238,13
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2018 08:55
13.08.2018 10:30
13.08.2018 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2018 14:14 - Vstupná ponuka | 117 238,08 | € | Cena s DPH |
13.08.2018 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 117 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: