00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Plienkové nohavičky pre deti a dospelých,podložky pod pacienta, papier na vyšetrovací stôl,
plienkové nohavičky,plienky,papier,papier na vyšetrovací stôl,papierové výrobky,podložka pod pacienta,inkontinentná podložka,zdravotnícka pomôcka
Tovar, Služba
1. Plienkové nohavičky pre deti a dospelých
|
|
---|---|
Funkcia |
absorpcia, ochrana a prevencia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Plienkové nohavičky pre nedonosené deti | ks | 15 000 | ||
s váhou | kg | 2 | 5 | |
2. Plienkové nohavičky pre novorodencov | ks | 5 000 | ||
s váhou | kg | 3 | 6 | |
3. Plienkové nohavičky pre deti | ks | 50 000 | ||
s váhou | kg | 4 | 9 | |
4. Plienkové nohavičky pre deti | ks | 20 000 | ||
s váhou | kg | 7 | 18 | |
5. Plienkové nohavičky pre dospelých - veľkosť M | ks | 1 200 | ||
obvod bokov | cm | 80 | 120 | |
savosť | ml | 1 500 | ||
6. Plienkové nohavičky pre dospelých - veľkosť L | ks | 120 000 | ||
obvod bokov | cm | 100 | 150 | |
savosť | ml | 2 100 | ||
7. Plienkové nohavičky pre dospelých - veľkosť XL | ks | 4 000 | ||
obvod bokov | cm | 150 | 180 | |
savosť | ml | 2 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plienkové nohavičky pre deti: položky 1. - 4. | |
tvarovateľnosť k telu dieťaťa | anatomická |
pohlcovač zápachu | áno |
priepustnosť plienky | nepriepustná |
hypoalergénnosť plienky | áno |
priedušnosť plienky | áno |
flexi lepítka | opakovane použiteľné |
použitie | jednorazové |
tolerancia na veľkosť (váhu) plienkových nohavičiek pre deti | ±10% |
Plienkové nohavičky pre dospelých : položky 5. - 7. | |
savé jadro | anatomicky tvarované |
pohlcovač zápachu | áno |
priepustnosť plienky | nepriepustná |
hypoalergénnosť plienky | áno |
priedušnosť plienky | áno |
flexi lepítka | opakovane použiteľné |
použitie | jednorazové |
tolerancia na veľkosť (obvod) a savosť plienkových nohavičiek pre dospelých | ±10% |
2. Podložky pod pacienta
|
|
---|---|
Funkcia |
podložka pod pacienta slúži ako ochrana pred znečistením |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer | cm | 60x90 | ||
nasiakavosť podložky | ml | 1650 | ||
celkové požadované množstvo | ks | 250 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. vrstva-vrchná časť: | biela netkaná textília odolná voči odieraniu |
2. vrstva-jadro: | zhotovené z bielej nerecyklovanej buničiny, aby sa nerobili zhluky, obsahuje superabsorbent |
3. vrstva:-spodná časť: | nepriepustná, nešmykľavá PE fólia |
podložka | po celom obvode uzavretá |
podložka celoplošne prekrytá | netkanou textíliou cez okraje fólie s uhlopriečnym výlisom |
balenie | minimálne 15 kusov v balení |
3. Papier na vyšetrovací stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
papier určený na krytie vyšetrovacích stolov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka rolky | cm | 48 | 52 | |
dĺžka rolky | m | 46 | 50 | |
perforácia každých | m | 0,3 | 0,5 | |
celkové požadované množstvo | rolka | 3 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | biela |
papier | krepovitý, dvojvrstvový |
savosť | vysoká |
balenie | rolka balená jednotlivo v PE fólii |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Technickej špecifikácii predmetu Zmluvy, v stĺpci "Presná hodnota". |
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
7. Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. |
8. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x mesačne. |
9. Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar v lehote do 4 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. |
11. Miestom plnenia Rámcovej dohody je Oddelenie zdravotníckych pomôcok Objednávateľa. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania Tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
13. Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi Tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne: |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 3-5 rokov, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 2 roky, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 1 rok, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 1mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti. |
14. Na prieskum trhu za účelom zisťovania ceny porovnateľného tovaru na relevantnom trhu v zmysle 16.1.9 VOP je oprávnený Objednávateľ a môže ho vykonať ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov: |
- zaslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky poštou, faxom, alebo e-mailom, |
- elektronickou aukciou, |
- na základe cenníkov, katalógov, informačných materiálov, informácii z webových stránok, |
- iným preukázateľným spôsobom. |
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa |
pokračovanie bodu 15. tejto zmluvy a nižšou cenou. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. |
17. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, kód ŠÚKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH. |
18. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
19. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy minimálne 3 ks bezplatných skúšobných vzoriek pre položku Plienkové nohavičky pre deti a dospelých, 10 ks bezplatných skúšobných vzoriek pre položku Podložky pod pacienta a 1 ks- 1 rolku bezplatnej skúšobnej vzorky pre položku Papier na vyšetrovací stôl. |
20. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
21. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v bodoch 1 -16 sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
468 400,00 ks
91 765,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2018 08:39
13.08.2018 10:00
14.08.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2018 09:45 - Vstupná ponuka | 91 765,04 | € | Cena bez DPH |
13.08.2018 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 91 765,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: