00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35917326
SVD group s.r.o.
Staré Grunty 36, Bratislaval, 84104, SVK
Sťahovacie a brigádnické/pomocné práce, odvoz odpadu
Sťahovanie, odvoz odpadu, brigádnické práce, pomocné práce
Služba
1. Sťahovacie a brigádnické/pomocné práce, odvoz odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie sťahovacích a brigádnických/ pomocných služieb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sťahovacie služby - sťahovanie nábytku (napr. skrine, stoly, stoličky, kontajnery, koberce a pod. v 7 poschodovej budove) | hod/osoba | 400 | ||
Brigádnické/ pomocné práce ( demontáž a montáž nábytku a príprava na odvoz) | hod/osoba | 400 | ||
Doprava a preprava nábytku do 3,5t v rámci Slovenskej republiky | km | 5000 | ||
Odvoz odpadu ( kontajner do 7 m3) s dopravou na skládku a so súvisiacimi poplatkami | ks | 40 |
Názov |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať služby v celom rozsahu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Jednotkovú cenu požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ predloží bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy, zoznam kontaktných osôb dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie a dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný vybaviť svojich zamestnancov príslušnými osobnými a ochrannými pracovnými prostriedkami a zabezpečiť ich používanie. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne oznámiť vznik pracovného úrazu, prevádzkovej havárie, poruchy technického zariadenia alebo požiaru, pokiaľ táto udalosť vznikla činnosťou dodávateľa v priestoroch objednávateľa, aj objednávateľovi s cieľom zabezpečenia objektívneho vyšetrenia. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby zamestnanci dodávateľa dodržiavali na pracovisku objednávateľa osobitné interné predpisy vydané objednávateľom. |
Dodávateľ preberá zodpovednosť za porušenie predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ochrany pred požiarmi jeho zamestnancami. |
Celková cena za požadované služby musí zahŕňať dopravu na miesto plnenia, nakládky, dopravy a likvidácie odpadov. |
Predmet zákazky bude realizovaný na základe písomných objednávok vystavených objednávateľom. |
Poskytovanie predmetu zákazky sa uskutočňuje na základe samostatných písomných objednávok doručených Objednávateľom Dodávateľovi najneskôr 5 pracovných dní pred dodaním predmetu zákazky. |
Dodávateľ pri výkone činnosti, ktorá je predmetom tejto zákazky preberá za svojich zamestnancov na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej a civilnej ochrany. |
Dodávateľ je povinný vykonávať služby vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
Požaduje sa dodanie služieb: Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa /podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi spresnené bezprostredne po zaslaní jednotlivých objednávok/. |
Požaduje sa dodanie služieb: V kalendárnych dňoch. |
Požaduje sa dodanie služieb podľa čiastkových objednávok a ku každej dodávke služieb sa požaduje dodací list. S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu položky bez DPH, celkovú cenu položky bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu položky zaokrúhlenú max. na dve desatinné miesta. |
Platby za plnenie sa požaduje realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi služby v kvalite alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 2 pracovných dní od dodania služieb požiadať dodávateľa o dodanie služieb zodpovedajúcich požiadavkám. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamované služby službami v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal počas trvania zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu. Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá by mohla vzniknúť v súvislosti s poskytovaním jednotlivých plnení zmluvy. |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi preukázať doklad o poistení pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú poskytovaním služieb uvedených v zmluve najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Zodpovednosť za poškodenie nákladu od jeho prevzatia až po jeho odovzdanie do stanoveného objektu je na strane dodávateľa a objednávateľ je oprávnený si nárokovať náhradu škody. V prípade ak dodávateľ zistí poškodenie nákladu pred prevzatím, včas upozorní na túto skutočnosť objednávateľa a následne spíše protokol o rozsahu poškodenia sťahovaného nákladu. |
V prípade nesplnenia podmienok uvedených v technickej špecifikácii a osobitých požiadavkách na plnenie je objednávateľ oprávnený od dodávateľa požadovať zmluvnú pokutu vo výške 500,- Eur, a to za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy. Zmluvnú pokutu je objednávateľ oprávnený požadovať aj v prípade zániku zmluvy. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie dodávateľovi. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
23 479,99
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2018 08:58
13.08.2018 12:00
13.08.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2018 10:51 - Vstupná ponuka | 23 400,00 | € | Cena s DPH |
13.08.2018 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 788,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: