34056505
Centrum sociálnych služieb - Juh
Liptovská 3134/10, Trenčín, 91108, SVK
36284238
LEON global s.r.o.
Svätoplukova 15, Pezinok, 90201, SVK
Čistiace a dezinfekčné prostriedky a drobný prevádzkový materiál alebo ekvivalent
čistenie a upratovanie
Tovar, Služba
1. Čistiace a dezinfekčné prostriedky a drobný prevádzkový materiál alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistenie a upratovanie priestorov, osobná hygiena |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Aviváž VAU! 5L alebo ekvivalent | ks | 20 | ||
Aviváž Senzi White Fower 1L alebo ekvivalent | ks | 200 | ||
Aktivit univerzál clenner 5L, Water Fover / univerzálny čistič na podlahy/ alebo ekvivalent | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obsah účinných látok pre Aviváž VAU! 5L alebo ekvivalent | 2-/-4-tert-butybenzyl/, propionaldehydecitronellon |
Obsah účinných látok pre Aviváž Senzi White Fower 1L alebo ekvivalent | 5% alebo viac , ale- 15%katión.povrch.akt.látky, konzerv.látka:2-bromo -2-nitropropane -1,3 diol.parfum Teramethyl |
Obsah učinných látok pre Aktivit univerzál clenner 5L, Water fFover / univerzálny čistič na podlahy/ alebo ekvivalent | menej ako 5%aniónové povrchovo aktívne látky, menej 5% neiónové povrchovo aktívne látky |
Názov |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednáveteľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky / e-mailom/, alebo nahlasované telefonicky |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do vyčerpanie finančného limitu. |
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu / zniženie alebo zvýšenie/jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa |
Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru prepravnou službou /kuriér, pošta a pod./, ako ucelený balík / balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý. |
Faktúra bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenie, sadzbu DPH za každú príslušnú položku plnenie a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry je 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný tovar - predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. |
Objednávateľ má právo žiadať certifikáty, technické listy, KBU, prípadne inú zákonnú dokumentáciu tovaru na vybrané položky za účelom bezpečnosti práce, kontroly jeho technickej špecifikácie alebo pre prípad riešenia sporov.Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 48 hod. od vyžiadania. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 1 pracovného dňa od uzatvorenie zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby. Dodávateľ pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky /meno, priezvisko, telefónne čislo, e-mail/. |
Konečná cena zahŕňa dovoz nepoškodeného tovaru na miesto plnenia. |
Všetky dodané výrobky budú svojim zložením presne zodpovedať deklarovaným hodnotám uvedeným pre jednotlivé výrobky. Pri ponúknutí každého ekvivalentu tovaru je dodávateľ povinný predložiť k ocenenému rozpisu potvrdenie o autorizovanej štátnej skúšobne v slovenskom jazyku / na náklady dodávateľa/, že ponúknutý tovar je ekvivalentom uvedeného tovaru. katalógový list výrobku ani karta bezpečnostných údajov sa nepovažuje za dôkaz zhody |
Objednávateľovi dodávateľ predloží rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 48 hodín od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje do 48 hod. od uzatvorenie zmluvy ocenenie rozpisu jednotlivých položiek a vlastný návrh plnenie s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru vrátene veľkosti balenia s jednotkovými cenami za balenie bez DPH a s DPH. |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo lepších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy |
Nedodržanie rovnakých alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy |
Pri porušení ľubovolnej hore uvedenej požiadavky má právo odberateľ tovar neodobrať a zrušiť zmluvu s dodávatelom, spolu s vystavení negatívnej referencie dodávateľovi |
Akékoľvek porušenie všetkých bodov zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na vypovedanie zmluvného vzťahu. |
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Liptovská 10, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
13.08.2018 06:33 — 15.08.2018 06:34
228,00 ks
550,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2018 08:07
10.08.2018 10:00
10.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2018 08:47 - Vstupná ponuka | 549,96 | € | Cena s DPH |
10.08.2018 06:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: