00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Tlačiareň
Tlačiareň
Tovar, Služba
1. Tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka tlačiarne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlačiareň č. 1 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlačiareň č. 1 v nižšie uvedenej špecifikácii | |
monochromatická laserová A4 so scanerom, rýchlosť tlače min. 38 str./min a 30 str./min obojstranne, pamäť min. 256 MB, kvalita tlače 1200 dpi, optické rozlíšenie scanera 1200 x 1200 dpi, čas vytlačenia prvej stany 5.6s, rýchlosť scannovania 21 str./min, automatický podávač originálov, možnosť scannovania do emailu a USB kľúča, pracovné využitie min. 80 000 strán za mesiac, hlavný vstupný zásobník 250 listov s možnosťou rozšírenia o 550 listov, výstupný zásobnik min. 250 listov, automaticky duplex, farebný dotykový display, rozhranie Hi-Speed USB 2.0, Ethernet 10/100/1000, WiFi min. 802.11n, | áno |
podpora Apple AirPrint, max. kapacita tonera min. 9000 strán, náklady na 1 stranu s použitím najvačšieho tonera max. 0,0174 eura bez DPH | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku. |
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu. Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom. |
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média. |
8. Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu. |
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady. |
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely. |
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní. |
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie. |
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave. |
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod. |
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa. |
16. Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12. |
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
21.08.2018 10:00 — 23.08.2018 14:00
1,00 celý predmet zákazky
360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2018 11:04
09.08.2018 11:30
09.08.2018 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.08.2018 16:01 - Vstupná ponuka | 360,00 | € | Cena s DPH |
09.08.2018 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 359,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: