35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
51662787
KASON, s.r.o.
Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK
Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016
Microsoft Office 2016
Tovar, Služba
1. Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie licencie softvérového kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016 s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 resp. Microsoft Office Standard 2010 prostredníctvom Microsoft Products and Services Agreement (MPSA) prihlášky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016 s možnosťou downgrade prostredníctvom MPSA prihlášky | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jazyková verzia | Slovenský jazyk |
Doba použitia licencie | Licencia bez časového obmedzenia |
Typ licencie | Licencia prenosná počas doby použitia licencie nie je viazaná na hardware (nie typu OEM) |
Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená | MS Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 |
Druh licencie | Licencia pre potreby komerčného zákazníka v súlade z prihláškou MPSA |
Kľúč produktu | Jeden multilicenčný kľúč dostupný na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center zvlášť pre MS Office Standard 2016, 2013, 2010 |
Ďalšie vlastnosti | Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 resp. 2010 nová, nepoužívaná, priamo od výrobcu - nie reburbished, nie OEM, nie krabicová verzia |
Inštalačné média | Inštalačné médium dostupné na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center zvlášť pre MS Office Standard 2016, 2013, 2010 |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa ( podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy. |
S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez a s DPH. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložil: |
1. podrobný rozpočet obsahujúci ceny jednotlivých položiek, |
2. certifikát Microsoft Licensing Solution Partners (LSP) alebo Microsoft Certified Partner |
3. kľúče produktu zvlášť pre Microsoft Office Standard 2016,2013,2010. Tieto kľúče objednávateľ skontroluje na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center . |
4. v prípade ak dodávateľ predloží certifikát Microsoft Licensing Solution Partners (LSP) a objednávateľ nemá s dodávateľom podpísaný Formulár s podpisom zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft vyzve ho, aby predložil uvedený formulár na podpis. |
Formulár musí obsahovať číslo zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft č. 4100030660 a číslo pridruženého konta 0005304436. |
Objednávateľ zároveň zašle dodávateľovi ostatné identifikačné údaje potrebné k podpísaniu tohto formulára. Po podpise formulára objednávateľom, dodávateľ na vlastné náklady zašle tento formulár na podpis do spoločnosti Microsoft. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi uvedený formulár na podpis. |
Po podpise tohto formulára zo strany objednávateľa dodávateľ na vlastné náklady zašle tento formulár na podpis do spoločnosti Microsoft. |
Po potvrdení formulára spoločnosťou Microsoft predloží dodávateľ kľúče podľa bodu 3, ktoré objednávateľ skontroluje na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center. |
Dodávateľom predložený doklad a kľúče produktu objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložený doklad a kľúče budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok, |
b) ak predložený doklad a kľúče nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
Účastníci zmluvy sa dohodli, že pohľadávky a práva alebo povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. Postúpenie pohľadávok a práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len „informácie“)medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa môže do 18.10.2018 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo faxom, podľa § 20 ods. 1,alebo ich kombináciou. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
22.08.2018 09:19 — 22.02.2019 09:20
100,00 ks
31 550,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2018 09:23
10.08.2018 09:20
10.08.2018 09:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.08.2018 10:44 - Vstupná ponuka | 31 500,00 | € | Cena bez DPH |
06.08.2018 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: