00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Reklamné predmety
reklamné predmety, propagačné výrobky, potlač, hrnček, krabička k hrnčeku, LDPE taška, tričko, pastelky, drevená ceruzka
Tovar
1. Reklamné predmety.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Reklamné predmety na propagáciu objednávateľa. |
2. Dodávka reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa. |
3. Dodávka reklamných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, technickej prípravy, potlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Transparentne matný hrnček | ks | 250 | ||
2. Krabička k hrnčeku bez okienka | ks | 250 | ||
3. LDPE taška s výsekom biela 350x460x0,05 | ks | 1000 | ||
4. Tričko unisex biela farba 150 g/m2 | ks | 250 | ||
5. 6 pasteliek v krabičke | bal. | 2500 | ||
6. Drevená ceruzka s gumou | ks | 2500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Transparentne matný hrnček | rozmer 9,7x8 cm + potlač priemer loga 3 cm 1 farba. |
2. Krabička k hrnčeku bez okienka | biela papierová krabička na hrnček s objemom do 300 ml. |
3. LDPE taška s výsekom biela 350x460x0,05 | potlač 1 farba - jednostranne. |
4. Tričko unisex biela farba 150 g/m2 | 100% bavlna, rebrovitý lem okolo krku s jednoduchým prešitím, dvojité švy, potlač 1 farba do A5. |
5. 6 pasteliek v krabičke | rozmer: 9 x 4,5 x 0,8 cm. Potlač logo pracoviska objednávateľa, 1 farba, veľkosť potlače 30 x 30 mm. |
6. Drevená ceruzka s gumou | guma limetkovej farby, rozmer: ø 0,7 x 19 cm, potlač 55 x 5 mm jednou farbou. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru pre všetky položky, ich špecifikáciu a vyobrazenie s grafickým návrhom umiestnenia potlače loga, |
1.2. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu alebo nahradenie a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotkové ceny sú konečné, zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, technickej prípravy, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SRč.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
6. Podklady na potlač (logo a názov objednávateľa s návrhom vizualizácie) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom po uzatvorení zmluvy. |
7. Objednávka bude vystavená po odsúhlasení vizualizácie reklamného predmetu, rozmerov loga a jeho umiestnenia. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe jednej objednávky pracoviska objednávateľa, v ktorej bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania. |
9. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku na jedno miesto dodania - pracovisko, ktoré sa nachádza v sídle objednávateľa na 1. poschodí v budove bez výťahu. |
10. Požadované množstvo reklamných predmetov bude dodané v septembri 2018. |
11. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
12. Fakturácia sa bude realizovať v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") a splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
16.08.2018 07:00 — 28.09.2018 15:00
1,00 súbor
3 924,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2018 13:25
08.08.2018 10:40
08.08.2018 10:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.08.2018 13:45 - Vstupná ponuka | 3 924,00 | € | Cena s DPH |
08.08.2018 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: