31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
Injekčné striekačky
injekčné, striekačky
Tovar, Služba
1. Injekčné striekačky
|
|
---|---|
Funkcia |
Sterilné injekčné striekačky na aplikáciu liečiv. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Inzulínová injekčná striekačka 0,5 ml U-100 s integrovanou ihlou; 29 gauge | ks | 42 200 | ||
Inzulínová injekčná striekačka 1 ml U-100 s integrovanou ihlou; 29 gauge | ks | 85 200 | ||
Injekčná striekačka 2 ml | ks | 268 000 | ||
Injekčná striekačka 5 ml | ks | 289 000 | ||
Injekčná striekačka 10ml | ks | 285 000 | ||
Injekčná striekačka 20ml | ks | 290 800 | ||
Injekčná striekačka 50ml so závitom do lineárneho dávkovača | ks | 6 790 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis položiek č. 1-2 Inzulínové injekčné striekačky | Striekačka z plastu s výraznými a jasnými značkami na stupnici valca, zabalená samostatne - jednotlivo v sterilnom balení; určená na dávkovanie veľmi malých množstiev, pomalú aspiráciu a aplikáciu. |
Popis položiek č. 3 – 7 Injekčné striekačky | Injekčná striekačka z plastu na jedno použitie s nezmývateľnou a ľahko čitateľnou stupnicou; určená na pomalé naťahovanie a injikovanie. Zadržiavací krúžok proti náhodnému vytiahnutiu piesta. |
Názov |
• Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy ŠÚKL kódy, CE |
Uchádzač predloží vzorky - po 5 kusov z každej položky. Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje alebo nevyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí min. u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. |
Kvalitatívne parametre pre položky 1-2 Inzulínové striekačky: 1. výrazné a jasné značky na stupnici valca, 2. striekačka zabalená samostatne - jednotlivo v sterilnom balení, 3. dávkovanie veľmi malých množstiev, 4. pomalá aspiráciu a aplikáciu. |
Kvalitatívne parametre pre položky 3-7 Injekčné striekačky: 1. nezmývateľná a ľahko čitateľná stupnica, 2. pomalé naťahovanie a injikovanie, 3. zadržiavací krúžok proti náhodnému vytiahnutiu piesta. |
• Táto zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto dvoch skutočností nastane skôr. |
• Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované vlastnosti tak ako sú uvedené v technickej špecifikácii tejto zmluvy. |
• Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených tovarov, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny plnenia tejto zmluvy. |
• Objednávateľ požaduje dodanie tovaru: - do Nemocničnej lekárne nachádzajúcej sa v objekte objednávateľa v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 07:30 hod do 14:00 hod |
• - odovzdanie tovaru zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa účinnosti zmluvy), - s dodacím listom/faktúrou, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, aj s DPH. Dodací list musí byť opatrený podpisom objednávateľa preukazujúcim dodanie a prevzatie tovaru. |
V prípade, že faktúra nebude súčasťou dodacieho listu, dodávateľ ju bezodkladne zašle objednávateľovi elektronicky, aj poštou. |
• Objednávka musí obsahovať: (i) určenie druhu alebo druhov požadovaného tovaru v súlade s touto zmluvou, (ii) určenie počtu tovaru, (iii) určenie časového limitu na dodávku objednaného tovaru s rešpektovaním minimálnej dodacej doby podľa týchto zmluvných podmienok, (iv) podpis objednávateľa a dátum, (v) ďalšie náležitosti podľa dohody zmluvných strán. Objednávateľ v samostatných objednávkach bude špecifikovať druh a množstvo tovaru. |
• Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie dodávky tovaru a vrátiť ju na náklady predávajúceho v prípade, že sa predmet dodávky nezhoduje s predloženým predmetom zákazky špecifikovaným v tejto zmluve objednávateľa a/alebo množstvo a druh sa nezhoduje s objednávkou objednávateľa a/alebo ak nebola dodávka realizovaná v dohodnutom zmluvnom termíne. |
• Dodávateľ sa zaväzuje: - dodať tovar objednávateľovi na základe písomných samostatných objednávok. Objednávky budú realizované elektronicky – emailom. - v prípade, že nie je v možnostiach dodávateľa tovar objednávateľovi dodať z dôvodu že sa uvedený tovar nenachádza na sklade dodávateľa, dodávateľ bezodkladne o tom písomne objednávateľa po doručení objednávky informuje aj s informáciou o termíne dodatočného dodania požadovaného tovaru. Objednávateľ je v takom prípade oprávnený objednávku zmeniť. |
- dodať objednávateľovi za objednaný tovar jeho adekvátnu náhradu jedine v prípade, že o tom objednávateľa vopred písomne informuje a on s tým súhlasil. |
- potvrdiť objednávku objednávateľovi maximálne v lehote do 24 hodín od doručenia elektronickej objednávky dodávateľovi. Dodávateľ je zároveň povinný zaslať objednávateľovi vyjadrenie o vybavenosti objednávky: - bez výhrad t.j. úplne dodanie všetkých položiek do 48 hodín. - s výhradami t.j. uviesť čo nebude dodané, prípadne dôvod nedodania. |
- dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy. - dodávať tovar s exspiráciou minimálne 12 mesiacov, ak sa pri konkrétnej čiastkovej objednávke nedohodol s objednávateľom inak. |
• V prípade, ak sa dodávateľ omešká s potvrdením objednávky o viac ako 1 hodinu, zaväzuje sa objednávateľovi uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 30 Eur za každú hodinu omeškania. Nárok objednávateľa na náhradu škody týmto nie je dotknutý. Objednávateľovi vzniká nárok na zmluvnú pokutu za každé takéto porušenie zo strany dodávateľa. |
• V prípade, ak sa dodávateľ omešká s dodaním objednaného tovaru o viac ako 24 hodín, zaväzuje sa objednávateľovi uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05% za každý deň omeškania z celkovej ceny objednaného tovaru. Nárok objednávateľa na náhradu škody týmto nie je dotknutý. |
• Splatnosť zmluvnej pokuty vzniká dňom jej uplatnenia objednávateľom. |
• Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, ak (i) sa dodávateľ s dodaním tovaru omešká o viac ako 3 dni, (ii) dodaný tovar nespĺňa podmienky, tak ako sú upravené v tejto zmluve |
• Ak dodávateľ mešká so splnením termínov vybavenia oprávnených reklamácií, môže objednávateľ účtovať dodávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z celkovej zmluvnej ceny vadného predmetu zmluvy. |
• Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena každého tovaru musí byť: - v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva. - v súlade so zákonom č. 362/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
• Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti, množstve a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto zmluve a v jednotlivých objednávkach a rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. Objednávateľ si v takto prípade vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu nedodržania množstva a kvality dodaného tovaru. |
• Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v dĺžke zodpovedajúcej dĺžke záruky poskytnutej výrobcom tovaru. |
• Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. Objednávateľ neposkytne preddavky za tovar. |
• Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva. |
• Splatnosť faktúr bude 60 dní. |
• Túto zmluvu je možné taktiež ukončiť (i) dohodu zmluvných strán, (ii) výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začne plynúť deň nasledujúci po dni, kedy bola výpoveď druhej zmluvnej strane doručená. |
• Dodávateľ sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. |
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
Názov | Upresnenie |
periodicita objednávok | cca 1x mesačne na základe objednávky počas 24 mesiacov |
termín dodávky | do 7 dní odo dňa doručenia objednávky |
Generála Miloša Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
20.08.2018 12:00 — 19.08.2020 12:00
1 266 990,00 ks
40 820,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2018 12:45
09.08.2018 09:00
09.08.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.08.2018 09:04 - Vstupná ponuka | 40 820,00 | € | Cena bez DPH |
08.08.2018 14:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 810,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: