00327158
Obec Chminianske Jakubovany
Chminianske Jakubovany 82, Chminianske Jakubovany, 08233, SVK
44137761
EUROGASTROP s.r.o.
Čergovská 10, Prešov, 08001, SVK
Dodávka technológie kuchyne
kuchyňa, materská škola, technológia, varenie
Tovar, Služba
1. Dodávka technológie kuchyne
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka a montáž technologického zariadenia kuchyne. |
Dodaný tovar bude slúžiť na prípravu jedál v materskej škole. |
Zariadenia na prípravu a spracovanie jedál . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Varňa | 0 | 0 | ||
1 Odsávač pár závesný alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
2 Konvektomat 6 GN 1/1 alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
2.1 Podstavec s vedením plechov vpravo alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
2.2 Zmäkčovač vody antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
2.3 Vodomer alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
2.4 Gastronádoba GN 1/1- 100 - plná alebo ekvivalent | kus | 3 | ||
2.5 Gastronádoba GN 1/1- 100 - dierovaná alebo ekvivalent | kus | 3 | ||
2.6 Gastronádoba GN 1/1- 65 - smaltovaná alebo ekvivalent | kus | 3 | ||
2.7 Umývací prostriedok alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
3 Neutrál alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
3.1 Napúšťacia batéria alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
4 Elektrický šporák 4 platňa alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
5 Pracovný stôl antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
6 Elektrická panvica alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
7 Elektrický kotol 80 l alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
8 Podlahový rošt so sifónom alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
9 Pojazdný stôl antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
9.1 Spojovacie lišty alebo ekvivalent | kus | 2 | ||
Výklep vajec | 0 | 0 | ||
10 Chladnička - antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
11 Drezový stôl antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
11.1 stojanková batéria - multi alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
Čistá príprava mäsa | 0 | 0 | ||
12 Mäsoklát antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
13 Pracovný stôl antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
13.1 Digitálna váha do 15 kg alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
13.2 Nástenná skrinka alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
13.2.1 Držiak na koreničky 10xGN1/9 alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
13.2.2 Gastronádoba GN1/9-100 alebo ekvivalent | kus | 10 | ||
Múčna príprava | 0 | 0 | ||
14 Univerzálny robot alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
14.1 Mäsomlynec alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
15 Pracovný stôl antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
15.1 Nástenná skrinka alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
Umyváreň čierneho riadu | 0 | 0 | ||
16 Výlevka kombinovaná antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
17 Drezový stôl - vaňa antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
17.1 Tlaková sprcha s batériou alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
18 Policová zostava dural/plast alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
Čistá príprava zeleniny | 0 | 0 | ||
19 Pracovný stôl antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
20 Drezový stôl antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
20.1 Stojanková batéria multi alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
20.2 Krájač zeleniny alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
20.2.1 Základná sada diskov alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
Studená príprava | 0 | 0 | ||
21 Pracovný stôl antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
21.1 Chladiaca skriňa 200 l presklenná biela alebo ekvivalent | kus | 2 | ||
21.2 Nárezový stroj alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
Plnenie termoportov | 0 | 0 | ||
22 Vodný kúpeľ alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
22.1 Gastronádoba GN1/1-200 s rúčkami + veko alebo ekvivalent | kus | 2 | ||
23 Prepravný vozík antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
Umyváreň stolového riadu | 0 | 0 | ||
25 Drezový stôl antikor alebo ekvivalent | kus | 5 | ||
25.1 Tlaková sprcha alebo ekvivalent | kus | 5 | ||
26 Umývačka riadu domáca- farba nerez alebo ekvivalent | kus | 5 | ||
26.1 Policová zostava dural/plast alebo ekvivalent | kus | 5 | ||
Výdaj | 0 | 0 | ||
27 Vodný kúpeľ alebo ekvivalent | kus | 5 | ||
27.1 Gastronádoba GN1/1-200 s rúčkami + veko alebo ekvivalent | kus | 10 | ||
Umyváreň termoportov | 0 | 0 | ||
28 Drezový stôl - vaňa antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
28.1 Tlaková sprcha s batériou alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
Chladený sklad | 0 | 0 | ||
29 Mraziaca skriňa 200 l biela alebo ekvivalent | kus | 2 | ||
30 Chladiaca skriňa 380 l biela alebo ekvivalent | kus | 3 | ||
Sklad odpadkov | 0 | 0 | ||
30.1 Chladiaca skriňa 380 l biela alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
Hrubá príprava zeleniny | 0 | 0 | ||
31 Škrabka zemiakov lakovaná alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
31.1 Lapač šupiek a škrobu alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
32 Drezový stôl antikor alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
32.1 stojanková batéria - multi alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
33 Policová zostava dural/plast alebo ekvivalent | kus | 1 | ||
Suchý sklad | 0 | 0 | ||
34 Regál kovový lakovaný alebo ekvivalent | kus | 2 | ||
35 Regál kovový lakovaný alebo ekvivalent | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podrobná špecifikácia | Príloha č. 1 |
Technická správa | Príloha č. 2 |
Výkres kuchyne | Príloha č. 3 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia odborne spôsobilou osobou a vrátane revízie elektrických spotrebičov a odovzdania protokolu o vykonaní pravidelnej odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrických spotrebičov. |
Termín inštalácie bude oznámený dodávateľovi aspoň 7 dní vopred odberateľom. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 3 hodiny. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet - položkovitý rozpočet (povinná príloha k zmluve) s uvedením jednotkových cien tovarov do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný opis, uvedenie presnej identifikácie a špecifikácie jednotlivých tovarov predmetu zákazky s uvedením presných názvov a cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť prehlásenie dodávateľa v prípade, že predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, v ktorom prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľ DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa. Objednávateľ bude pri plnení zákazy spolufinancovanej z Operačného programu Ľudské zdroje využívať iný bankový účet, aký má uvedený vo svojom profile EKS, preto po zadaní zákazky oznámi dodávateľovi účet, ktorý bude v rámci finančného plnenia využívaný. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie taktiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára vrámci zmluvy o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Ľudské zdroje, kód výzvy OPLZ-POP6-SC612-2016-1. Zákazka bude spolufinancovaná z fondov EÚ (EŠIF). |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku s kladným výsledkom predmetnej kontroly. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 21 dní od vystavenia písomnej výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom výsledku predmetnej kontroly - schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku najneskôr do 3 pracovných dní po doručení správy z kontroly VO. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, vykonaním diela a poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku a jej príloh vrátane všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
Odovzdanie dokumentácie k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku - návody na obsluhu a údržbu, vyhlásenia o zhode sa požaduje do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa poskytnutie bezplatného pozáručného servisu vrátane dopravy po dobu 24 mesiacov. |
Všetky dodané zariadenia musia byť nové, nepoužité, nerepasované. Konštrukčné materiály uvedené v technických požiadavkách musia byť dodržané. |
U technologických zariadení, pri ktorých sú uvádzané rozmerové parametre - šxhxv, sú tieto stanovené ako doporučené v závislosti na priestorové rozmiestnenie podľa technologického nákresu. V prípade že dodávateľ navrhne zariadenie iných rozmerov, musia tieto spĺňať funkcionalitu ich umiestnenia bez zmeny požiadavky na rozmiestnenie - zmenu technologického úseku. Na túto skutočnosť dodávateľ upozorní objednávateľa osobitným upozornením v predloženom položkovom rozpočte. |
V prípade návrhu zmeny iných rozmerových charakteristík dodávateľ garantuje rozmerovú kompatibilitu v rámci všetkých technologických celkov ako aj ich umiestnenia (napr. stôl umývací - drez, konvektomat-podstavec pod konvektomat-sada gastronádob- vozík na gastronádoby a pod.). |
Zabezpečenie opravy v rámci záručného servisu, vrátane odstránenia poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu, so začatím riešenia do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Požaduje sa predložiť certifikát výrobcu, ktorý oprávňuje dodávateľa inštalovať ponúknuté zariadenia do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť certifikát výrobcu, ktorý oprávňuje dodávateľa vykonávať autorizovaný záručný a pozáručný servis do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku alebo typ je možné nahradiť ekvivalentnou ponukou (ekvivalentom). Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný objednávateľovi predmetu zákazky riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa (technická špecifikácia alebo v osobitné požiadavky na plnenie) uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Chminianske Jakubovany 82, 082 33 Chminianska Nová Ves, Chminianske Jakubovany, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
08.11.2018 08:00 — 14.12.2018 15:00
1,00 súbor
60 466,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2018 08:49
31.10.2018 11:00
31.10.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2018 14:50 - Vstupná ponuka | 60 000,00 | € | Cena s DPH |
31.10.2018 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 56 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: