35998652
Slovenské banské múzeum
Kammerhofská 2, Banská Štiavnica, 96901, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov
Stravné lístky/poukážky, dodanie stravných lístkov/poukážok
Tovar, Služba
1. Stravné lísky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných lístkov s minimálne 10 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota | € | 3,60 | ||
Predpokladané množstvo | Ks | 55 000 | ||
Provízia vrátane DPH a služieb | % | 1,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok musí obsahovať | kalendárny rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok musí obsahovať | nominálnu hodnotu stravného lístka |
Väzba | viazané po 20 ks |
Názov |
Celková cena je vrátane dopravy na miesto plnenia (do sídla objednávateľa). |
Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v €, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi zoznam zariadení v sídle objednávateľa, s ktorými má uzatvorené zmluvy na využitie stravných lístkov. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať: výšku odmeny z ceny stravného lístka v € bez DPH a s DPH; celkovú cenu za 1 ks stravného lístka vrátane odmeny v € bez DPH a s DPH. Cena bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Cena celkom za stravné lístky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v € a výšky poplatku za služby v € a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od podania objednávky. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - mesačne, na základe jednotlivých objednávok. |
Objednávateľ má právo v objednávke upresniť počet stravných lístkov podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo uvedené v "technickej špecifikácii" je len predpokladané, skutočné odobraté množstvo stravných lístkov závisí od potrieb objednávateľa. |
Objednávku na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zaslať dodávateľovi elektronicky (e-mailom). |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné lístky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených poškodených stravných lístkov. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Plnenie zmluvy je určené na 40 mesiacov, od 01.09.2018 do 31.12.2021. |
Každá zo zmluvných strán má právo zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvy uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (odmeny) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravného lístka po celú dobu trvania zmluvy. |
Objednávateľ požaduje celkovú cenu na každej faktúre rozpísať v nasledovnej štruktúre: 1. nominálna hodnota objednaného množstva stravných lístkov; 2. cena poplatku za poskytnutie služby; 3. DPH z ceny poplatku za poskytnutie služby, ak je dodávateľ platiteľom DPH. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných lístkov. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky so stravnými lístkami. |
Platnosť stravných lístkov musí byť minimálne 3 mesiace od dátumu dodania. |
Po uplynutí doby platnosti stravného lístka má objednávateľ právo vrátiť dodávateľovi neplatné stravné lístky a dodávateľ je povinný vymeniť mu tieto neplatné stravné lístky za stravné lístky s novou lehotou platnosti. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Dodávateľ uhradí poštovné a poistné v zmysle aktuálneho cenníka poštovného a poistného. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravných lístkov | raz mesačne |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | bezplatne, najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Balenie stravných lístkov | viazanie alebo obálka po 20 ks |
Kammerhofská 2 , Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.09.2018 00:00 — 31.12.2021 00:00
55 000,00 kus
199 980,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2018 11:13
10.08.2018 10:00
10.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.08.2018 11:15 - Vstupná ponuka | 199 980,00 | € | Cena s DPH |
06.08.2018 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 199 978,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: