30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
44876831
Michal Servátka Aquel M.S Servis
Maxima Gorkého 2047/37, Trnava, 91702, SVK
Odborná prehliadka a servis úpravne vody
Odborná prehliadka a servis úpravne vody
Služba
1. Odborná prehliadka a servis úpravne vody
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odbornej prehliadky a servisu úpravne pitnej vody v súlade so zákonom SNR č. 364/2004 Z. z. Vodný zákon, zákonom č. 355/2007 Z. z o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia, nariadením vlády SR č. 354/2006, ktorým sa ustanovujú požiadavky na vodu určenú na ľudskú spotrebu a kontrolu kvality vody určenej na ľudskú spotrebu, vyhláškou č. 636/2004, ktorou sa ustanovujú požiadavky na kvalitu surovej vody a na sledovanie kvality vody vo verejných vodovodoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Úpravovňa pitnej vody | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Servisné práce: | Áno |
1. Prečistenie dávkovacieho čerpadla JESCO MAGDOS LD 05- hydraulická časť | Áno |
2. Výmena dávkovacej membrány | Áno |
3. Výmena rozvodov PE hadičiek pre Cl | Áno |
4. Prečistenie vstrekovacej ihly | Áno |
5. Kontrola nastavených parametrov | Áno |
6. Meracia skúška množstva voľného Cl | Áno |
7. Výmena filtračných vložiek | Áno |
8. Výmena UV žiariča | Áno |
9. Dotlakovanie vodárne vzduchom | Áno |
10. Kontrola elektrickej časti komponentov úpravovne vody | Áno |
11. Materiál - UV žiarivka s ochranným sklom Sterilight - 1 ks | Áno |
12. Materiál - Filtračná vložka 20" 20 micron - 2 ks | Áno |
13. Materiál - PE hadička 6x4 - 5 bm | Áno |
14. Materiál - Jesco sada - membrána pre dávkovacie čerpadlo, guličky, sedlá, tesnenia | Áno |
15. Zápis o vykonaní odbornej prehliadky | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa dodá službu. |
Služba musí byť dodaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Cena za dodanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za dodanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej dodaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta poskytnutia služby. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom dodaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne dodanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba dodávaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objekte objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodá službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do dodania služby podľa zmluvných podmienok. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Miesto poskytnutia služby: Močiar. |
Močiar, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika
16.08.2018 07:00 — 20.09.2018 15:00
1,00 celok
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2018 10:40
08.08.2018 09:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2018 14:53 - Vstupná ponuka | 1 499,99 | € | Cena s DPH |
01.08.2018 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 499,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: