• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2018 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2018 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2018 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2018 09:50

Detail zákazky Z201832473

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2018 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2018 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2018 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2018 09:50

Základné údaje

Z201832473

OF-165063

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3579202

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Látky ničiace baktérie na systémové použitie

liek, liečivá

  • 33651100-9 - Látky ničiace baktérie na systémové použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Látky ničiace baktérie na systémové použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CEFUROXIM   GRU POR 50 ml. 144
CEFUROXIM    TBL FLM 10x125 mg 28
CEFUROXIM  TBL FLM 10x250 mg 494
CEFUROXIM  TBL FLM 10x500 mg 626
CEFUROXIM   GRU POR 100 ml. 268
CEFUROXIM   TBL OBD 10x500 mg 49
CEFUROXIM  TBL OBD 10x250 mg 26
Klaritromycin  TBL MOD 7x500 mg 80
Klaritromycin TBL FLM 14x250 mg 136
Klaritromycin  TBL FLM 14x500 mg 163
Klaritromycin GRU POR 1x60 ml. 40
Klaritromycin  TBL MOD 7x500 mg 69
Klaritromycin GRU POR 1x60 ml 55
Klaritromycin  GRU POR 1x100 ml. 250
Klaritromycin  GRU POR 1x60 ml. 10
Klaritromycin  GRU POR 1x100 ml. 82
Azitromycín   TBL FLM 6x125 mg 21
Azitromycín   CPS 6x250 ml. 123
Azitromycín   TBL FLM 3x500 mg 267
Azitromycín   PLV SIR 20 ml. 226
Azitromycín PLV SIR 15 ml. 13
Azitromycín  PLV SIR 30 ml. 203
Azitromycín   PLV SIR 37,5 ml. 44
Azitromycín   TBL FLM 3x500 mg 46
Cefprozil   PLV SUS 1x60 ml. 295
Cefprozil   TBL FLM 10x250 mg 147
Cefprozil  TBL FLM 10x500 mg 125
Cefixim  TBL FLM 10x200 mg 42
Cefixim   TBL DSP 7x400 mg 58
Cefixim   PLV SUS 1x50 ml./1g 285
Amoxicilín a inhibitor betalaktamazy   TBL FLM 14x1g 64
Amoxicilín a inhibitor betalaktamazy   PLV SIR 1x70 ml. 297
Amoxicilín a inhibitor betalaktamazy   TBL OBD 21x625 mg 60
Amoxicilín a inhibitor betalaktamazy   TBL OBD 21x375 mg 21
Amoxicilín a inhibitor betalaktamazy   TBL ENT 14x1g 12
Amoxicilín a inhibitor betalaktamazy TBL FLM 14x1000mg 10
Amoxicilín a inhibitor betalaktamazy  TBL FLM 21x625 mg 16
Amoxicilín a inhibitor betalaktamazy TBL FLM 21x375 mg 6
Fenoxymetylpenicilin TBL FLM 30 75
Fenoxymetylpenicilin TBL FLM 30 92
Fenoxymetylpenicilin GRA SIR 37,6 g/60 ml 13
Fenoxymetylpenicilin SIR 94g/150 ml. 64
Fenoxymetylpenicilin TBL FLM 1x150 ml. 170
Fenoxymetylpenicilin TBL FLM 30x500 KU 73
Fenoxymetylpenicilin TBL FLM 30x100 30
Fenoxymetylpenicilin TBL FLM 30x1500 KU 19
Fenoxymetylpenicilin TBL FLM 30x500 mg 11
Ciprofloxacin TBL FLM 10x500 mg 177
Ciprofloxacin TBL FLM 10x500 mg 130
Ciprofloxacin TBL FLM 10x250 mg 18
Ciprofloxacin TBL FLM 10x500 mg 53
Sultamicilín PLU POR 1x60 ml. 8
Sultamicilín TBL FLM 12x375 mg 43
Klindamycín CPS DUR 16x150 mg 16
Klindamycín CPS DUR 16x300 mg 76
Spiramycín TBL FLM 16x1500 9
Spiramycín TBL OBD 16x3000 25
Norfloxacin TBL OBD 20x400 36
Sulfametoxazol a Trimetoprim TBL 20x120 mg 30
Sulfametoxazol a Trimetoprim TBL 28x480 mg 41
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet plnenia
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane dodania a vyloženia tovaru do priestorov skladu.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok objednávateľovi ( odoslané e-mailom alebo telefonický) v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena.
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa v závislosti od počtu a diagnóz pacientov.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524  a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky, ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Súhlas objednávateľa postúpením pohľadávok dodávateľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný:
- pri postúpení pohľadávok dodávateľov, ktorých 100%-ným akcionárom je Ministerstvo zdravotníctva SR v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti,
- pri postúpení pohľadávok dodávateľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
Termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Zmluvné ceny a platobné podmienky :
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu.
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa.
V zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia dodávateľovi.
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v zmysle aktuálne platného Opatrenia MZ SR, ktorým sa stanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva.
Sankcie:
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Ak je dodaný tovar s vadami objednávateľ má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 Ob ods.1 písmen. a) až d), ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
Dodávateľ môže požadovať:
Úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2  a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Objednávateľ má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d), ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania diela dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke,
b) dodanie predmetu zmluvy ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve,
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka ,
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( blacklist) trhoviska,
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ :
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Splnenie podmienok
Požaduje sa v lehote do 5 pracovných dní a pred fyzickým plnením zmluvy, predložiť na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke:
-doklad o registrácii lieku v SR,
- neoverenú fotokópiu povolenia MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované povolenie,
- obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, cenník ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH ).
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak nie je dodávateľ zapísaný v registri partnerov verejného sektora hoci mu táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, alebo bolo právoplatne rozhodnuté o výmaze dodávateľa z registra partnerov verejného sektora alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ.
Kúpna cena a platobné podmienky:
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v zmysle aktuálne platného Opatrenia MZ SR, ktorým sa stanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva.
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 kalendárnych dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou sa bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
Objednávateľ je podľa tejto zmluvy oprávnený vrátiť dodávateľovi tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti následovne:
- pri dobe použiteľnosti:
3-5 rokov: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti
2 roky: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti
1 rok: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 1 mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

13.08.2018 09:17 — 13.08.2019 09:17

1,00 ssúhrn položiek definovaných v technickom opise

29 356,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.08.2018 09:21

06.08.2018 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.08.2018 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2018 07:45 - Vstupná ponuka 29 356,88 € Cena bez DPH
06.08.2018 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 29 356,88 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS