00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
35684038
CODUM s.r.o.
Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK
Stolička otočná s ergonomickým sedením
stoličky, stolička, stolička otočná, stolička pracovná, ergonomické sedenie
Tovar, Služba
1. Stoličky otočné s ergonomickým sedením a výškovo nastaviteľným sieťovým operadlom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šírka sedacej plochy | cm | 48 | 55 | |
Hĺbka sedacej plochy | cm | 46 | 54 | |
Nosnosť | kg | 130 | ||
Výška stoličky | cm | 119 | 136 | |
Výška sedu | cm | 46 | 55 | |
Celková hmotnosť stoličky | kg | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kolieska | Univerzálne na všetky typy podláh o priemere 60 mm |
Piest | chrómovaný |
Základňa | 5 ramenná, chrómovaná |
Zadná opierka | Sieťovaná v pevnom ráme s driekovou výstuhou, operadlo výškovo nastaviteľné up & downs |
Sedadlo | Sieťované posuvné |
Podhlavník (hlavová opierka) | Nastaviteľný, čalúnený v PU koži |
Podrúčky | Výškovo nastaviteľné 4D s opierkami z PU, rozsah nastavenia: výška 75 mm, adaptácia opierok vpred a vzad: 60 mm; otáčanie opierok: 10°, mäkké PADs |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením tovaru do kancelárskych priestorov objednávateľa, ktoré určí pred dodaním tovaru, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku. |
2. Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia. |
3. Dodávateľ je povinný riadne dodať predmet tejto zmluvy, pričom súčasťou dodania je návod na zostavenie/poskladanie stoličky. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, identifikačné údaje o osobe oprávnenej konať za dodávateľa ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
5. Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za objednávateľa. |
6. Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa dodací list podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. Záruka za akosť je minimálne 36 mesiacov, pokiaľ nie je výrobcom poskytnutá dlhšia záručná doba. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet plnenia špecifikovaný v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a dodací list iba pokiaľ predmet plnenia bude dodaný bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a v požadovanej kvalite. |
8. Cena je platná ako maximálna a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke). Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
10. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo zmluvy. Fakturácia za dodanie tovaru bude realizovaná po dodaní tovaru. Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
20.08.2018 08:00 — 07.09.2018 15:00
2,00 ks
750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2018 09:31
15.08.2018 10:00
15.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2018 10:51 - Vstupná ponuka | 750,00 | € | Cena s DPH |
14.08.2018 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 749,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: