30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46889647
Vespas, s. r. o.
Prečín 173, Prečín, 018 15, SVK
oprava strešnej krytiny a odkvapových žľabov
oprava strešnej krytiny a odkvapových žľabov
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. oprava strešnej krytiny a odkvapových žľabov
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o jednopodlažnú budova, ktorá má sedlovú strechu a je prekrytá živičnou krytinou. |
Konštrukčná výška objektu je 4 870 mm. |
Opravou živičnej krytiny sa zamedzí presakovaniu dažďovej vody do vnútorných priestorov budovy a vzniku ďalších škôd na nehnuteľnom majetku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. zemnenie strechy - demontáž a spätná montáž | m | 83 | ||
2. Odstránenie poškodenej živičnej krytiny z celej plochy strechy, vrátane všetkých pomocných prác podľa technologického postupu, odvozu sute na skládku a poplatku za jej uloženie | m2 | 740 | ||
3. Demontáž okapových plechov | m | 114 | ||
4. Dodávka - penetračný náter Siplast primer alebo ekvivalentný | l | 120 | ||
5. Penetračný náter strechy | m2 | 740 | ||
6. Dodávka - podkladová živičná krytina - Icopal Hydrobyt alebo ekvivalent | m2 | 814 | ||
7. Dodávka - vrchná živičná krytina - MIDA TOP PV S4 alebo ekvivalent | m2 | 814 | ||
8. Nalepenie dvoch vrstiev živičnej krytiny /dve vrstvy po 740 m2/ | m2 | 1480 | ||
9. Dodávka odkvapového plechu-šírka 300mm | m | 114 | ||
10. Montáž okapových plechov /šírka 300mm | m | 114 | ||
11. Demontáž S koleno pozink. priemer 120 mm | ks | 6 | ||
12. Demontáž odkvapových zvodov priemer 120 mm | m | 18 | ||
13. Demontáž pododkvapových žľabov rš. 330 mm | m | 114 | ||
14. Demontáž objímka upevňovacia ku odkvap.zvodu priemer 120 mm | ks | 12 | ||
15. Dodávka a montáž S koleno pozink. Priemer 120 mm | ks | 6 | ||
16. Dodávka a montáž pododkvapových žľabov pozink. rš. 330 mm | m | 114 | ||
17. Dodávka a montáž odkapových zvodov pozink. priemer 120 mm | m | 18 | ||
18. Dodávka a montáž kolena V KCV 120 mm | ks | 3 | ||
19. Dodávka a montáž kotlík pozink.priemer 120 mm | ks | 6 | ||
20. Dodávka a montáž čela žľabov CL 33 | ks | 4 | ||
21. Dodávka a montáž objímka upevňovacia ku odkvap.zvodu priemer 120 mm | ks | 12 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Miesto vykonania diela: Sklené. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie. |
Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Sklené, Turčianske Teplice, Žilinský, Slovenská republika
13.08.2018 07:00 — 01.10.2018 15:00
1,00 celok
18 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2018 09:57
03.08.2018 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2018 10:43 - Vstupná ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
03.08.2018 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: