36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36439746
Obnovstav, s.r.o.
Budatínska Lehota 132, Kysucké Nové Mesto, 02336, SVK
Tieniaci systém na administratívnej budove
žalúzie, montáž, vodorovné žalúzie
Tovar, Stavebná práca, Služba
1. Dodávka a montáž 41 ks vodorovných interiérových žalúzií
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie a montáž 41 ks vnútorných vodorovných žalúzií na okná kancelárií v administratívnej budove. |
Montáž žalúzií do hliníkových pravouhlých rámov okien (viď. foto v prílohe) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 705 mm x 1 520 mm | ks | 6 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 710 mm x 1 610 mm | ks | 2 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 732 mm x 1 600 mm | ks | 4 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 733 mm x 1 600 mm | ks | 2 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 814 mm x 1 680 mm | ks | 3 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 816 mm x 1 680 mm | ks | 3 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 816 mm x 1 710 mm | ks | 1 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 819 mm x 1 710 mm | ks | 2 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 821 mm x 1 600 mm | ks | 6 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 840 mm x 1 710 mm | ks | 2 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 842 mm x 1 710 mm | ks | 2 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 843 mm x 1 710 mm | ks | 2 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 843 mm x 1 740 mm | ks | 1 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 845 mm x 1 740 mm | ks | 2 | ||
Dodávka a montáž vodorovných interiérových žalúzií (Š x V mm) 931 mm x 1 680 mm | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. 1 Šírka lamiel | 25 mm |
1. 2 Prevedenie žalúzií | vnútorné, vodorovné, celotieniace |
1. 3 Materiál lamiel | hliník |
1. 4 Farebné prevedenie - lamely, nosník, retiazka | RAL 9006 |
1. 5 Spôsob ovládania | ručné, tyčka |
1. 6 Fixácia | silónové lanko |
1. 7 Určenie do prostredia | interiér |
1. 8 Strana ovládania | vpravo/vľavo podľa typu okna |
1. 9 Tovar musí byť dodaný | nový, nepoužívaný, nerepasovaný |
1. 10 Preklápanie a vyťahovanie žalúzií | áno, lankom |
1. 11 Nosič | stropný |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmetom zákazky je zameranie, dodávka a montáž nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa, nerepasovaných interiérových vodorovných žalúzii vrátane záruky a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Dodávateľ pred zadaním do výroby vykoná dôkladné a odborné zameranie žalúzií do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Zameranie a montáž priamo na mieste plnenia je možná po dohode s kontaktnou osobou objednávateľa a to v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný položkový rozpočet predmetu zákazky do 3 pracovných dní od zamerania. |
Predmet zákazky musí spĺňať technické, vizuálne a úžitkové parametre. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať práce odborne a kvalitne odborne vyškolenými a profesionálnymi pracovníkmi. |
Požaduje sa záruka minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ po ukončení prác (zameriavaní, montáži a inštalácii) predvedie ich funkčnosť a objednávateľ usúdi, či je všetko v poriadku. V prípade, že žalúzie nebudú objednávateľovi predvedené v plnej funkčnosti sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru a dodávateľovi bude udelená negatívna referencia. |
Plnenie sa uskutoční jednorazovo na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a konkrétne miesto plnenia a to najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných zamestnancov a všetkých osôb, ktoré sa s jeho vedomím a oprávnene zdržujú v priestoroch vykonávania predmetu zákazky v zmysle platných právnych predpisov. Dodávateľ je povinný pre všetky osoby vykonávajúce práce na predmete zákazky zabezpečiť školenie z BOZP, bezpečnostné úkony, technické vybavenie, opatrenia a podmienky počas realizácie prác tak, ako vyplývajú z požiadaviek pre výkon prác v zmysle platných predpisov na ochranu a bezpečnosť zdravia pri práci. |
V prípade, že dodávateľ spôsobí poškodenie majetku, je povinný zabezpečiť bez zbytočného odkladu jeho opravu alebo nahradiť škodu takto spôsobenú. |
Vady zistené a reklamované v záručnej dobe sa zhotoviteľ zaväzuje odstrániť v lehote 30 dní od ich písomného oznámenia objednávateľom. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Dodávateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. |
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe faktúry vystavenej dodávateľom po odovzdaní predmetu zmluvy ako celku. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol objednávateľom podľa preberacieho protokolu skutočne prevzatý. Preberací protokol podpísaný objednávateľom bude prílohou faktúry. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
03.09.2018 08:00 — 24.09.2018 12:00
41,00 ks
2 658,74
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2018 09:43
08.08.2018 10:00
08.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2018 14:49 - Vstupná ponuka | 2 649,60 | € | Cena s DPH |
02.08.2018 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: