Z201832323
OF-170224
zrušená
30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
Športovo - vzdelávací deň zamestnancov a Priebežné vzdelávanie zamestnancov pre implementáciu PRV SR 2014-2020
vzdelávanie, športový deň
Služba
1. Športovo - vzdelávací deň zamestnancov v meste Nitra 13.09.2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Školenie bude slúžiť na formovanie a posilňovanie tímového ducha zamestnancov. |
Prenájom exteriérových plôch v čase 11:30 - 16:30 hod. (v prípade nepriaznivého počasia, zabezpečenie interiérových plôch na športové aktivity s vetraním/klimatizáciou) pre cca 500 osôb, s ozvučením, prenajatie zvukára na cca 6 hodín, prenajatie 3 prenosných mikrofónov. |
Prenájom stolov a stoličiek. |
Prenájom priestorov na zabezpečenie podávania stravovania vo forme švédskych stolov spolu s výdajom stravy v čase 16:35 - 17:35 hod. |
Zabezpečenie ľahkých švédskych stolov pre 500 osôb v čase 16:35 - 17:35 hod. |
Prenájom parkoviska v tesnej blízkosti konferenčnej miestnosti pre minimálne 100 áut a 3 autobusy |
Preprava zamestnancov Bratislava - Nitra (na miesto realizácie) - Bratislava, 3 autobusmi. Kapacity 1 autobusu min. 50 osôb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom exteriérových priestorov pre cca 500 osôb (v prípade nepriaznivého počasia interiérové priestory vhodné na športový deň, s vetraním/klimatizáciou). | hodina | 6 | ||
Prenájom 100 ks stoličiek. | hodina | 6 | ||
Prenájom 25 ks dlhších stolov. | hodina | 6 | ||
Prenájom priestoru so zariadením (stoly, stoličky) na podávanie švédskych stolov pre cca 500 osôb v priľahlých priestoroch športového dňa zamestnancov. | hodina | 1 | ||
Stravovanie formou švédskych stolov. Výdaj stravy v čase: 16:35 - 17:35 hod. Obsah: šalátové misy - rôzne druhy, obložené misy, sýta polievka s chlebom napr. gulášová), slané a sladké pečivo, nápoje, finger food, a iné. | osoba | cca 500 | ||
Pitný režim dopĺňať podľa potreby počas celého dňa. Obsah: káva, čaj, voda pre cca 500 osôb. | hodina | 6 | ||
Obedové balíčky (po príchode na miesto realizácie). Obsah: bageta (cca 200 ks kuracia, cca 200 ks šunková, cca 100 ks syrová), ovocie, drobná sladkosť, minerálka 0,5 l. | balíček | cca 500 | ||
Technické zabezpečenie vrátane kompletného ozvučenia s technikom. | deň | 1 | ||
Ozvučenie priestorov športoviska (interiér/exteriér) vrátane mikrofónov. | hodina | 6 | ||
Prenajatie prenosného mikrofónu. | ks | 3 | ||
Prenájom zvukára. | hodina | 6 | ||
Prenájom autobusov (3 ks). | deň | 1 | ||
Prenájom parkoviska v tesnej blízkosti konferenčných priestorov pre parkovanie áut (100 ks), autobusov (3 ks). | hodina | 6 | 7 | |
Odchod autobusov z adresy: Bratislava, Hraničná 12 na miesto realizácie - Nitra. | hodina | 10:20 | ||
Odchod autobusov z miesta realizácie - Nitra do Bratislava, Hraničná 12. | hodina | 17:45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Program: 11:30 - 12:30 | Registrácia zamestnancov a odovzdávanie obedových balíčkov, tvorba stanovíšť |
12:30 - 13:00 | Registrácia tímov a náhradníkov, súťažné kartičky |
13:00 - 13:15 | Štart športového dňa |
13:15 - 16:00 | Športovo vedomostné disciplíny |
16:15 - 16:30 | Vyhodnotenie a ocenenia |
16:35 - 17:35 | Víťazné občerstvenie po vyhodnotení súťaží zamestnancov |
2. Priebežné vzdelávanie zamestnancov v rámci implementácie PRV 2014 - 2020 v meste Nitra 14.09.2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Potreba každoročného preškolenia zamestnancov v oblasti zabezpečenia aktivít riadenia, materiálno - technického zabezpečenia, štúdií, expertíz a analýz pre implementáciu PRV 2014-2020. Potreba zvyšovania kvalifikácie zamestnancov. |
Prenájom konferenčnej miestnosti na 8 hodín (08:00 - 16:00), pre cca 620 osôb s divadelným sedením, ozvučením celej konferenčnej miestnosti, plátno s projektorom s možnosťou pripojenia VGA alebo HDMI k PC a notebook, prenajatie zvukára na jeden deň, prenajatie 1 stacionárneho mikrofónu a 5 prenosných mikrofónov. |
Prenájom stolov, stoličiek a rečníckeho pultu, predsednícky stôl pre 6 - 8 osôb. |
Prenájom priestorov na zabezpečenie podávania obeda a občerstvenia počas obednej prestávky 12:30 - 14:00 hod a prestávky na občerstvenie 10:30 - 11:00. |
10:30 - 11:00 Prestávka na občerstvenie pre 620 osôb, pričom každá osoba obdrží každú z nasledujúcich položiek: káva, čaj, voda, slané a sladké pečivo. Pitný režim počas školenia. |
Zabezpečenie: Obed a výdaj obeda pre 550 osôb v čase 12:30 - 14:00. Obsah: polievka+hlavné jedlo (mäso 150 g, príloha, šalát), voda, zákusok. Obed a výdaj obeda pre 70 osôb v čase 12:30 - 14:00. Obsah: polievka+hlavné jedlo vegetariánska porcia (bezmäsitá 150g, príloha, šalát), voda, zákusok. |
Prenájom parkoviska v tesnej blízkosti konferenčnej miestnosti pre minimálne 100 áut a 5 autobusov. |
Preprava zamestnancov: Bratislava - Nitra (na miesto realizácie) - Bratislava, 5 autobusmi. Kapacita autobusu min. 50 osôb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom konferenčného priestoru s divadelným sedením a vybavením pre cca 620 osôb. | deň | 1 | ||
Prenájom stoličiek pre cca 620 osôb. | deň | 1 | ||
Prenájom rečníckeho pultu. | deň | 1 | ||
Prenájom priestoru a stolov na registráciu. | hodina | 1 | ||
Pódium pre 6 -8 rečníkov. | deň | 1 | ||
Prenájom priestoru/priestorov na podávanie obeda a občerstvenia pre cca 620 osôb v priľahlých priestoroch školenia zamestnancov. | deň | 1 | ||
Prestávka na občerstvenie 10:30 - 11:00. Obsah: káva, čaj, voda, sladké a slané pečivo = balíček. | balíček | cca 620 | ||
Pitný režim počas školenia. Obsah: káva, čaj, voda = balíček. | balíček | cca 620 | ||
Obedná prestávka - výdaj obeda 12:30 - 14:00. Obsah: polievka, hlavné jedlo (mäso/bezmäsitá porcia 150 g, príloha, šalát, voda, zákusok. | osoba | cca 620 | ||
Technické zabezpečenie vrátane kompletného ozvučenia s technikom. | deň | 1 | ||
Ozvučenie celej konferenčnej miestnosti vrátane mikrofónov. | deň | 1 | ||
Prenájom plátna s dataprojektorom s možnosťou pripojenia VGA alebo sada 1 HDMI k PC/notebooku, notebook. | sada | 1 | ||
Prenajatie prenosného mikrofónu. | ks | 5 | ||
Prenajatie stacionárneho mikrofónu. | ks | 1 | ||
Prenájom zvukára. | deň | 1 | ||
Prenájom autobusov (5 ks) | deň | 1 | ||
Prenájom parkoviska v tesnej blízkosti konferenčných priestorov pre parkovanie áut (100 ks), autobusov (5 ks) | deň | 1 | ||
Odchod autobusov z adresy: Bratislava, Hraničná 12, na miesto realizácie školenia - Nitra. | hodina | 7:30 | ||
Odchod autobusov z miesta realizácie školenia - Nitra do Bratislavy, Hraničná 12 | hodina | 16:00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Program: 08:30 - 09:30 | Registrácia |
09:30 - 09:45 | Úvodný príhovor |
09:45 - 10:30 | Poskytovanie informácií podľa zákona č. 211/200 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám |
10:30 - 11:00 | Prestávka s občerstvením |
11:00 - 11:30 | Etický kódex štátneho zamestnanca a zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme a pri práci s PRV 2014-2020 |
11:30 - 11:50 | Vnútorný audit, Audity EK a EDA a Protispoločenská činnosť |
11:50 - 12:10 | Informačné systémy, bezpečnosť a riadenie rizík, Ochrana osobných údajov GDPR - Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 |
12:10 - 12:30 | Kontrola na mieste a kontrola na mieste u opatrení PRV SR 2014 - 2020 |
12:30 - 14:00 | Prestávka na obed |
14:00 - 14:20 | Administrácia projektových opatrení PRV SR 2014 - 2020 |
14:20 14:30 | Administrácia neprojektových opatrení PRV SR 2014 - 2020 |
14:30 - 14:50 | Procesy a realizácie platieb v rámci PRV SR 2014 - 2020 |
14:50 - 15:10 | Opatrenia SPP a ich procesné prepojenie s implementáciou PRV SR 2014 - 2020 |
15:10 - 15:30 | Diskusia a záver školenia |
15:45 | Odchod účastníkov |
Názov |
Obidva dni - športová aktivita aj školiaci deň sa musia uskutočniť na rovnakom mieste realizácie. |
2. školiaci deň 14.09.2018, kedy bude prebiehať školenie zamestnancov pod názvom Priebežné vzdelávanie zamestnancov v rámci implementácie PRV 2014 - 2020, bude financovaný z fondov EÚ. |
Presné počty osôb každej položky upresníme minimálne týždeň pred termínom realizácie. Vo faktúre bude fakturovaný skutočný počet osôb, ktoré sa školení zúčastnia. |
Dodacie listy a faktúry musia byť vystavené na oba dni samostatne. |
Faktúra za 2. školiaci deň (14.09.2018) bude v súlade s čl. 15 - Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ v OPET. |
Faktúra musí obsahovať: číslo objednávky, miesto a termín dodania služby, rozpis fakturovanej sumy "jednotková cena" vynásobená počtom jednotiek pre každú položku. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí, aby konferenčné priestory, obedy a občerstvenie boli poskytnuté v rámci jednej budovy, avšak v oddelených miestnostiach. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo posudzovať primeranosť úrovne stanovených podmienok tzn., že objednávateľ môže vykonať návštevu a kontrolu zariadenia. Zistenie nedostatkov v rámci návštevy a kontroly sa bude považovať za nedodržanie zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí, že v termíne určenom na konanie školenia sa v priestoroch konferenčného zariadenia nebudú konať iné podujatia, resp. iné aktivity, ktoré môžu narušiť jeho priebeh. |
Miesto, kde sa bude organizovať podujatie musí byť skonzultované a odsúhlasené objednávateľom. Objednávateľ požaduje do 24 hodín od uzavretia zmluvy oznámiť miesto realizácie a technický popis zákazky. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak nebude miesto a lokalita spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu Zmluvy. |
Objednávateľ neakceptuje náhradné, resp. alternatívne riešenia celkového zabezpečenia mimo funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo znížiť počet autobusov najneskôr tri dni pred školením podľa potreby. Vo faktúre bude fakturovaný skutočný počet autobusov. V ponuke budú nacenené 3 autobusy prvý deň a 5 autobusov druhý deň, Bratislava - Nitra a späť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť počet stravných jednotiek a druh obedov (mäsité/vegetariánske) minimálne týždeň pred termínom realizácie. Vo faktúre bude fakturovaný skutočný počet objednaných stravných jednotiek. |
Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu v súlade s čl. 13 Všeobecných zmluvných podmienok OPET. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvný vzťah v súlade s čl. 18 Všeobecných zmluvných podmienok OPET. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na výkon zmien v časovom a obsahovom harmonograme programu pre oba dni. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
13.09.2018 00:00 — 14.09.2018 00:00
1,00 súbor
27 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2018 09:03
07.08.2018 11:00
07.08.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: