• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2018 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2018 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2018 11:25

Detail zákazky Z201832187

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.07.2018 11:27
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2018 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2018 11:25

Základné údaje

Z201832187

OF-171681

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3577626

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Utierky v roliach, toaletný papier

hygienické potreby, papierové utierky, toaletný papier,

  • 33711430-0 - Jednorazové utierky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Utierky v roliach, toaletný papier a plastové poháre
Funkcia
hygienické potreby pre zamestnancov, toaletný papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol. č. 1 Utierky v roliach pre zásobníky Katrin  so stredovým odvíjaním, rozmer M - prípadne ekvivalent utierky v roliach, rozmer dĺžka 150m x 210 mm výška, priemer 200 mm, 2 vrstvový, počet útržkov 600, 6 kotúčov / balenie, farba biela balenie 80
Pol. č. 2 Toaletný papier pre zásobníky Katrin Gigant S -  prípadne ekvivalent dvojvrstvový  biely toaletný papier, návin 150 m x 95 mm výška, priemer kotúča 180 mm, počet útržkov 1200, 12 kotúčov/balenie ks 1200
Pol. č. 3 Toaletný papier  Katrin Classic Toilet 200 -  prípadne ekvivalent dvojvrstvový  biely toaletný papier, návin 23,4 m x 95 mm výška, priemer kotúča 117 mm, počet útržkov 200, 8 kotúčov/balenie ks 240
Pol. č. 4 Utierky v roliach pre zásobníky TORK REFLEX MIDI typ M4 - utierky v roliach pre zásobníky so stredovým odvíjaním,1 vrstvové, farba biela, návin 300m, výška rolky 19,8 cm, priemer rolky 19,5 cm, počet útržkov 857, 6 roliek/ balenie balenie 20
Pol. č. 5. Vlhčené čistiace utierky antibakteriálne- vlhčené utierky na šetrné a účinné vyčistenie rôznych povrchov. Balenie / 50 ks balenie 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia - sklad na prízemí
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 8,00 do 15,00 hod.
Dodávateľ do ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa aj dodávateľa.
Pri preberaní predloží dodávateľ dodací list, s uvedením jednotkových cien za každú položku; dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy, bude podkladom pre fakturáciu.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy.

Zmluvná špecifikácia

Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

09.08.2018 08:00 — 15.08.2018 10:00

1,00 súbor

3 044,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.07.2018 11:27

03.08.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 64
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2018 20:51 - Vstupná ponuka 3 043,99 € Cena s DPH
03.08.2018 06:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS