37915771
Združenie obcí bielokarpatsko-trenčianskeho mikroregiónu
Chocholná-Velčice 312, Chocholná-Velčice, 91304, SVK
50530950
JRK Slovensko s.r.o.
Rajská 2341/15A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK
Kompostéry na BRKO
kompostér, kompostovanie, nádoba na kompost, škatuľa na kompost
Tovar, Služba
1. Kompostér
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompostéry určené na spracovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu (BRKO) zo záhrad, z domácností, z verejnéhopriestranstva a podobne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompotér | ks | 1610 | ||
Objem kompostéra | l | 1050 | ||
Hrúbka steny | mm | 7 | ||
Hmotnosť | kg | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna s prevzdušňovacími otvormi. | |
Použitý materiál obsahuje minimálne 50%-ný podiel recyklovanej zložky. | |
Materiál je ÚV stabilizovaný. | |
Minimálna teplota stabilizovania od -40 do +80 °C. | |
Súčasťou dodávky kompostéra sú návody na obsluhovanie kompostérov a správne kompostovanie. | |
Požaduje sa životnosť kompostéru minimálne na obdobie trvania projektu = 5 rokov. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - do 9 obcí. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodnej značky a typu jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozdelenia ceny podľa DPH - požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH . Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré Objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Ako po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa , je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa . |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Táto zmluva sa uzatvára na základe rozhodnutia Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky ako Riadiaceho orgánu preOperačný program Kvalita životného prostredia pre projekt "Kompostujme v .............. ", kód výzvy OPKZP-P01-SC111-2017-23,ktorá je zameraná na podporu predchádzania vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky . |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Požaduje sa poskytnúť návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru, ktorý tvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru. |
Dodávateľ je povinný v rámci zákazky poskytnúť bezplatné školenie o kompostovaní v trvaní najmenej 90 minút v každej obci ( t.j. 9x) . Podujatie bude voľne prístupné širokej verejnosti. Priestory je povinný zabezpečiť verejný obstarávateľ. |
Predmet zákazky bude doručený do deviatich subjektov, podľa spoločného dohodnutého harmonogamu v rozsahu do jednotlivých subjektov podľa určenia Objednávateľa. |
Trenčiansky, Slovenská republika
13.08.2018 10:14 — 14.01.2019 10:15
1,00 celkom
210 446,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2018 10:26
06.08.2018 10:00
06.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2018 11:01 - Vstupná ponuka | 210 445,99 | € | Cena s DPH |
06.08.2018 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 210 445,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: