36601578
Letecká vojenská nemocnica, a.s.
Murgašova 1, Košice, 04086, SVK
46872973
CHRISTEYNS Slovakia s. r. o.
Panenská 6, Bratislava, 81103, SVK
Pracie prostriedky
pracie prostriedky, odmasťovací prostriedok do prania, univerzálny prací prostriedok, tekutý enzymatický zosilovač pracieho účinku
Tovar, Služba
1. Pracie prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom obstarávania je dodanie pracích prostriedkov, v kvalite podľa platných noriem SR, vrátane dopravy tovaru a jeho vyloženia na miesto dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SERICOL – 20kg, balenie 20 kg, požadované množstvo | ks | 38 | ||
Prášok na pranie TAXAT star – 14kg, balenie 14 kg, požadované množstvo | ks | 420 | ||
DERMASIL PROTEIN -20kg, balenie 20 kg, požadované množstvo | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SERICOL odmasťovací prostriedok do prania, 20kg bandaska. | |
Taxat star 14kg, Univerzálny prací prostriedok. Prací účinok s ochrannou zložkou proti zošednutiu textílií, vysoká bieliaca schopnosť pre všetky typy škvŕn od 60°C, umožňuje optimálnu údržbu bielizne i v oblastiach s tvrdou vodou. Oblasť použitia: Pre biele a stálofarebné textílie z bavlny, zmesových tkanín a syntetických vlákien, ako napr. nemocničná bielizeň, bielizeň z kuchynských a potravinárskych prevádzok a pod., vrece 14 kg. | |
Dermasil Protein. Tekutý enzymatický zosilovač pracieho účinku. Účinne odstraňuje extrémne bielkovinové znečistenie. Enzýmy vysoko odolné voči alkalickému prostrediu i vysokým teplotám (do 70°C), možnosť kombinácie so všetkými pracími prostriedkami, vhodný pre farebné i biele bielizeň, textílie, pre všetky typy pracích strojov. Oblasť použitia: pre špeciálne technologické postupy prania, použitie podľa druhu a stupňa znečistenia bielizne, textílie, kanister 20 kg. |
Názov |
Trvanie zmluvy: 18 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, t.j. deň po jej zverejnení v centrálnom registri zmlúv. |
Povinnosti dodávateľa pri plnení predmetu zákazky: |
Dodávateľ sa zaväzuje, |
- dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými parametrami a v stanovenej lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy |
- dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené Objednávateľom, nachádzajúce sa v sídle Objednávateľa. Upresnenie miesta určenia dodania predmetu zákazky oznámi Objednávateľ v dostatočnom predstihu Dodávateľovi pred dodaním predmetu zákazky |
- dodávať tovar - predmet zákazky, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. Expiračná doba pri dodávke: minimálne 6 mesiacov pred uplynutím expiračnej doby. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade jeho nepoužitia, ak tovar bol dodaný v kratšej expiračnej dobe ako je vyššie uvedené. |
Neumožňuje sa predložiť variantné / ekvivalentné riešenie. |
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky s uvedením obchodného označenia tovaru (názov/značka), parametre tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Ceny je potrebné zaokrúhliť na 2 desatinné miesta. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty. |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované ( vyhlásenie o vhodnosti použitia v zdravotníckom zariadení ). |
Objednávateľ je povinný emailom zaslať Dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky. |
V prípade, ak Dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia zákazky subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET, zákona o VO a dodať tovar v originálnom balení a celistvom stave. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový tovar, ktorý bude vyhovujúci, bez vád a ktorý bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. |
Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná opakovane. |
Minimálne požiadavky na dodanie predmetu zákazky: |
dodanie tovaru bude priebežné po dobu trvania zmluvy, podľa potreby prevádzky objednávateľa, na základe objednávok a to aj v minimálnych množstvách, |
realizácia dodávok sa vykoná podľa vzniknutých požiadaviek prevádzky zdravotníckeho zariadenia a potreby objednávateľa formou čiastkových objednávok, |
dodávateľ je pri dodaní tovaru povinný dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy, |
dodávateľ dodá tovar v čase a na miesto v súlade s telefonickými alebo e-mailovými objednávkami. |
Cena dodania predmetu zákazky musí zahŕňať: |
- dopravu na miesto plnenia, |
- dodávku predmetu zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými parametrami a súvisiacimi službami a v stanovenej lehote na miesto určené Objednávateľom. |
Cenu za predmet zákazky uhradí Objednávateľ Dodávateľovi: |
- na základe faktúry za dodaný tovar, |
- faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu, |
- faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy. |
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi za skutočne dodaný druh tovaru v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Keď faktúra nebude mať formálne náležitosti daňového dokladu, alebo bude mať iné vecné vady, bude Dodávateľovi vrátená na prepracovanie. Nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až po doručení opravenej faktúry bez vád. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávku evidovanú voči Objednávateľovi len s jeho predchádzajúcim písomným súhlasom. Súhlas Objednávateľa nenadobudne účinnosť skôr než bude schválený jeho jediným akcionárom. V prípade, ak Dodávateľ postúpi pohľadávku bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, je takéto postúpenie v zmysle ustanovenia § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné v celom rozsahu. |
Objednávateľ je povinný dodávaný predmet zákazky v termíne, ktorý mu bol Dodávateľom oznámený prevziať a to bezodkladne. |
O odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky musí byť vystavený dodací list. |
Objednávateľ môže ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
Objednávateľ môže uplatniť inštitút zmluvnej pokuty - v prípade, že Dodávateľ nedodá Objednávateľovi objednaný tovar včas, v požadovanej kvalite a množstve, Dodávateľ je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
Zodpovednosť za škodu: |
- Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
- za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá Objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
Dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán, pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
- s podmienkami viažucimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
- s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
Ukončenie zmluvy môže nastať: |
- riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby, |
- dohodou zmluvných strán, |
- odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, odstúpením od zmluvy pre absenciu zápisu v registri partnerov verejného sektora, ak pre Dodávateľa vznikla takáto povinnosť, |
- doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane. |
Záverečné ustanovenia: |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, pričom sa predĺženie lehoty určenej na plnenie nevylučuje, všetko na základe písomných dodatkov a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom uplatnenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy. |
Podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Murgašova č.1, 04086 Košice, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
08.08.2018 14:44 — 08.02.2020 14:47
466,00 ks
14 947,48
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2018 14:56
06.08.2018 09:00
06.08.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2018 15:24 - Vstupná ponuka | 14 947,48 | € | Cena bez DPH |
06.08.2018 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 947,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: