00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Dodávka multifunkčných zariadení, PC monitorov a príslušenstva k výpočtovej technike.
Multifunkčné zariadenie, Monitor, USB kľúč, externý disk
Tovar, Služba
1. USB kľúč 32 GB
|
|
---|---|
Funkcia |
Archivačné a pamäťové zariadenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
USB kľúč | ks | 49 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
USB kľúč 32 GB | 32GB, rýchlosť pri čítaní min. 100 MB/s, rýchlosť pri zápise min. 15 MB/s, kovové telo |
2. Externý pevný disk 2,5"
|
|
---|---|
Funkcia |
Archivačné a pamäťové zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Externý pevný disk 2,5" | ks | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Externý pevný disk 2,5" | kapacita: 1 TB, prepojený k počítaču cez USB, Rýchlosť otáčok: 5400 ot./min, rýchlosť čítania min. 33 MB/s, rýchlosť zápisu 35,5 MB/s, hmotnosť max. 165 g |
3. PC monitor
|
|
---|---|
Funkcia |
zobrazovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PC monitor | ks | 27 | ||
a) uhlopriečka displeja | " | 24 | 25 | |
b) Natívne rozlíšenie | - | 1920x1080 (full HD) | ||
c) kontrast typický | - | 1 : 1 000 | ||
d) kontrast dynamický | - | 1 : 4 000 000 | ||
e) doba odozvy | ms | 7 | ||
f) rozteč bodov | mm | 0,275 | 0,277 | |
g) jas | cd/m2 | 250 | 260 | |
h) pomer strán | - | 4 : 8 | 16 : 9 | |
i) hĺbka farieb | mil | 16,7 | 20 | |
j) výstupný výkon reproduktorov | W | 2 | 3 | |
k) príkon: typický | W | 19 | ||
l) príkon: maximálny | W | 39 | ||
m) frekvencia | HZ | 58 | 60 | |
n) uhol horizontálneho pohľadu | ° | 178 | 179 | |
o) uhol vertikálneho pohľadu | ° | 178 | 179 | |
p) natáčanie (doľava/doprava) | ° | 45/45 | 50/50 | |
r) naklápanie (nadol/nahor) | ° | 5/21 | 6/25 | |
s) pivot | ° | 90 | 95 | |
t) nastavenie výšky | mm | 130 | ||
u) hmotnosť | kg | 7,64 | ||
v) rozmery Š/V/H | mm | 547/363/179 | 549,8/362,1/180 | |
z) povrch display | - | antireflexný, matný |
4. Multifunkčné zariadenie, typ: farebná laserová technológia, platforma: HyPAS
|
|
---|---|
Funkcia |
Kopírovanie, skenovanie, tlač |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné zariadenie | ks | 8 | ||
Farba | - | čierno-šedá | ||
Rýchlosť kopírovania / tlače pre formáty A4/A3 čiernobiele strany za minútu | strana | 32 | 40 | |
Rýchlosť kopírovania / tlače pre formáty A4/A3 farebné strany za minútu | strana | 16 | 20 | |
Rozlíšenie, 1200 x 1200 dpi, 2bitová hĺbka kvality tlače ekvivalentná 4800 dpi x 1200 dpi | dpi | 1200 | 4800 | |
Celková životnosť stroja | strán/rokov | 600 000 / 5 | 1 800 000 / 5 | |
životnosť valca | strán | 200 000 | 600 000 | |
doba zahrievania | sekunda | 17 | 18 | |
doba do vytlačenia prvej strany , čiernobielej strany | sekunda | 4,5 | 5,3 | |
Doba do vytlačenia prvej strany farebnej strany | sekunda | 5,9 | 7 | |
CPU - minimum: Freescale QorlQ T1024 (dvojjadrový), 1,0 GHz, maximum: Freescale QorlQ T1024 (dvojjadrový), 1,2 GHz | - | Freescale QorlQ T1024 (dvojjadrový), 1,0 | ||
Pamäť: RAM | GB | 4 | 8 | |
Disk: SSD | GB | 32 | 120 | |
Rozmery (ŠxHxV) | mm | 602 × 665 × 790 | ||
hmotnosť | kg | 89 | 95 | |
napájacia súprava | - | AC 220 ~ 240 V, 50/60 Hz | ||
spotreba energie: tlač čiernobielo/farebne | W | 600 | 730 | |
spotreba energie: pohotovostný režim | W | 40 | 60 | |
spotreba energie: kľudový režim | W | 0,9 | 1 | |
hlučnosť: tlač čierno bielo, ISO 7779 / ISO 9296 | dB | 49,2 | 51,7 | |
hlučnosť: tlač farebne, ISO 7779 / ISO 9296 | dB | 49,3 | 51,8 | |
hlučnosť: pohotovostný režim, ISO 7779 / ISO 9296 | dB | 29,8 | 33,0 | |
Certifikáty: výroba zariadenia musela podliehať norme ISO 9001 a ISO 14001 | - | GS, TÜV, CE | ||
vstupná kapacita: Viacúčelová priehradka na 150 listov, 52–300 g/m2 (banner 135–165 g/m2), A6R–SRA3 (320 × 450 mm), tabulačný papier (136–256 g/m2), banner max. 320 × 1220 mm; 2× univerzálny zásobník na 500 listov, 52–300 g/m2, vrchní zásobník A6 až A4R, spodní zásobník A6R až SRA3. Maximálna vstupná kapacita 7150 listov formátu A4. | - | - | ||
Výstupná kapacita: 500 listov potlačou dolu, max. výstupní kapacita 4300 listov | listov | 500 | 4300 | |
Duplexná jednotka | formáty | A6R–SRA3 (320 × 450 mm), 64–256 g/m2 | ||
riadiaci jazyk: | - | PRESCRIBE IIc | ||
Emulácia | - | PCL6 (PCL5c/PCL-XL), KPDL3 (PostScript 3 kompatibilní), PDF priama tlač, XPS priama tlač a Open XPS | ||
operačné systémy | - | Windows | ||
Fonty / Čiarové kódy : | - | 93 obrysových fontov (PCL), 136 fontov (KPDL3), 8 fontov (Windows Vista), 1 bitmapový font, 45 typov jednorozmerných čiarových kódov a dvojrozmerných čiarových kódov (PDF-417) | ||
Funkcie tlače: šifrovaný PDF priama tlač, IPP tlač, tlač e-mailů, WSD tlač, zabezpečený tlač cez SSL, IPsec, SNMPv3, rýchle kopírovanie, tlač ž po overení (proof and hold), súkromná tlač, ukladanie úloh a funkcie správy tlačových úloh | - | - | ||
Skenovacie funkcie: | - | skenovanie do emailu, skenovanie do FTP, skenovanie do SMB, skenovanie do USB Host, skenovanie do dokumentovej zložky, sieťové rozhranie TWAIN, WSD sken | ||
Rýchlosť skenovania: formát A4 pri 300dpi čiernobiele skenovanie/minúta | strana | 160 | 180 | |
Rýchlosť skenovania: formát A4 pri 300dpi farebné skenovanie/minúta | strana | 160 | 180 | |
Rozlíšenie skenovania | - | 600 × 600 dpi, 400 × 400 dpi, 300 × 300 dpi, 200 × 400 dpi, 200 × 200 dpi, 200 × 100 dpi (24 bitov) | ||
Typy originálov | - | text, foto, text + foto, optimalizované pro OCR | ||
Maximálna veľkosť skenovaného originálu A3, banner až do 1900 | mm | 1600 | 1900 | |
Typy súborov | - | PDF (vysoko komprimované, šifrované, PDF/A), prehľadávatelné PDF (voliteľne), JPEG, TIFF, XPS a Open XPS | ||
Obojstranný podávač obojstranným skenovaním | strán | 140 | 150 | |
kovový stolček | - | - | ||
príslušenstvo | - | 4×USB 2.0, USB Host 2.0, Fast Ethernet 10BaseT/100BaseTX/1000BaseT, slot pro voliteľný tlačový server, slot pre voliteľnú SD-kartu, slot pre voliteľný fax | ||
kapacita toneru: čiernobiely | strana | 25 000 | 30 000 | |
kapacita toneru: farebný | strana | 15 000 | 20 000 |
Názov |
Objednávateľ požaduje spolu s predložením ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle čl. XII. bod 8 OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári. Súčasťou vlastného návrhu plnenia musia byť fotokópie výrobkov, z ktorých musí byť jednoznačne možné posúdenie o zhode podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu. |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ sa zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, umiestnenie tovaru v priestoroch objednávateľa, odstraňovanie vád počas záručnej doby. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy. |
2. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
4. Miestom dodania tovaru je administratívna budova v Bratislave-mestská časť Nové Mesto. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru do skladového priestoru v mieste dodania na prízemí budovy. |
5. Zmluvné strany sa dohodli na kompletnom dodaní tovaru najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odsúhlasenia vlastného návrhu plnenia. |
6. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa odsúhlasenie vlastného návrhu plnenia oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. |
7. Ak Dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia predmetu tejto zmluvy riadne a včas podľa Zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty alebo predčasne ukončiť zmluvu v súlade s OPET. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s OPET Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na jej úhradu Dodávateľovi. |
II. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
2. Dodávateľ je povinný spolu s vlastným návrhom plnenia predložiť certifikáty (prehlásenie o zhode) tovaru, potvrdenia výrobcu, ako aj všetky vlastnosti tovaru vyžadované v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. |
3. Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru; minimálne v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Dodávateľ je povinný tovar odovzdať v mieste dodania tovaru na vlastné náklady a taktiež doručiť opravený, resp. vymenený tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady. |
4. Tovar musí musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
5. Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľ v dohodnutom mieste dodania tovaru, odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
III. CENA |
1. Cenová ponuka dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť rozpočet, ktorý musí byť súčasťou vlastného návrhu plnenia zákazky, v ktorom pre jednotlivé položky dodávateľ uvedie: typ/označenie tovaru a služby (obchodné označenie, značku / výrobcu), jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. |
3. V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
4. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
5. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
6. Jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zmluvy. |
7. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov ( ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“ ) a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená po každej čiastkovej objednávke na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Dodávateľ po dodaní predmetu zákazky vyhotoví faktúru. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
3. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
V. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
2. Dodávateľ doručí spolu s vlastným návrhom plnenia zákazky typové označenie tovaru č. 1 – 4, podrobnú technickú špecifikáciu tovaru č. 1 – 4. |
3. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa odsúhlasenia vlastného návrhu plnenia technický list na všetky položky uvedené v technickej špecifikácii predmetu obstarávania. |
4. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa odsúhlasenia vlastného návrhu plnenia certifikát a potvrdenie výrobcu na všetky položky uvedené v technickej špecifikácii predmetu obstarávania. |
5. Nepredloženie požadovaných certifikátov a potvrdení v stanovenej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom, považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ bude mať právo odstúpiť od zmluvy. |
2. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy bude objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
3. Všetky doklady a dokumenty v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
14.08.2018 09:00 — 17.08.2018 13:00
1,00 súbor
24 536,60
Objednávateľ požaduje spolu s predložením ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle čl. XII. bod 8 OPET. - Súčasťou vlastného návrhu plnenia musia byť fotokópie výrobkov, z ktorých musí byť jednoznačne možné posúdenie o zhode podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu. - Dodávateľ je povinný spolu s vlastným návrhom plnenia predložiť certifikáty (prehlásenie o zhode) tovaru, potvrdenia výrobcu, ako aj všetky vlastnosti tovaru vyžadované v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. - Dodávateľ je povinný predložiť rozpočet, ktorý musí byť súčasťou vlastného návrhu plnenia zákazky, v ktorom pre jednotlivé položky dodávateľ uvedie: typ/označenie tovaru a služby (obchodné označenie, značku / výrobcu), jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. - Dodávateľ doručí spolu s vlastným návrhom plnenia zákazky typové označenie tovaru č. 1 – 4, podrobnú technickú špecifikáciu tovaru č. 1 – 4.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2018 13:26
03.08.2018 09:00
03.08.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.08.2018 08:25 - Vstupná ponuka | 24 536,59 | € | Cena s DPH |
03.08.2018 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 504,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: