30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Podpora pre produkty spoločnosti VMware
podpora, softvér
Služba, Tovar
1. Predĺženie podpory pre produkty VMware vSphere Enterprise a vCenter Server Standard
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 Basic Support Coverage Promotion: Vmware Infrastructure Acceleration Kit for 8 processors. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096 Instance: 15394195 | ks | 1 | ||
1.2 Basic Support Coverage VMware vSphere Enterprise for 1 processor. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096 Instance: 154435596 | ks | 6 | ||
1.3 Basic Support Coverage VMware vSphere Enterprise for 1 processor. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096 Instance: 154433692 | ks | 2 | ||
1.4 Basic Support Coverage VMware vSphere Enterprise for 1 processor. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096. Instances: 154331984, 154331990, 154331993, 154331997, 154332000, 154332003, 154318226, 154318230, 154318231, 154318234, 154318236, 154317491, 154318239, 154317477, 154317488, 154317493, 154317495, 154317503, 154317507, 154317510, 154317498, 154317500, 154368655, 154368657, 154368661, 154368665, 154368667, 154368670 | ks | 28 |
2. Predĺženie podpory pre produkt VMware Horizon View Enterprise
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 Named Users. Basic Support/Subscription. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096. Kontrakt ID 465435022, 465435721 | ks | 200 |
3. Dodanie produktu VMware Horizon View Enterprise
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1 Named Users. Basic Support/Subscription. S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096. | ks | 200 |
4. Dodanie produktu vSphere Enterprise Plus for 1 processor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1 Basic Support/Subscription S dobou trvania od 04.10.2018 do 03.10.2021. Počet dní poskytovania služby/produktu: 1096 | ks | 2 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady (najmä doprava na miesto plnenia, odstraňovanie chýb v záručnej dobe) spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s "Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu". |
3. Dodávateľ musí byť súčasťou VMware Partner Network spoločnosti VMware, pričom uvedené partnerstvo musí byť overiteľné vo verejne dostupnej webovej databáze Partner locator spoločnosti VMware. |
4. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy do 15 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
6. Dodávateľ berie na vedomie, že služby a tovary sa budú považovať za dodané až po tom, čo budú elektronicky zaregistrované na zákazníckom účte objednávateľa vedenom u spoločnosti VMware, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál spoločností VMware. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb a tovarov informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom. |
7. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania predmetu zmluvy. |
8. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi, úhrada prebieha bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
9. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona NR SR č.222/2004Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákona o dani z pridanej hodnoty"). |
10. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy. |
11. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľ bezodkladne informovať. |
12. V prípade, že faktúry nebudú obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods.1 zákona o dani z pridanej hodnoty, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
13. Porušenie povinnosti v zmysle bodov č.: 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 9., 10., 11. alebo 12. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
14. Podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra, v zmysle článku IV. bodu 4.4 VZP OPET (verzia 3.4). |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
07.08.2018 00:00 — 22.08.2018 00:00
1,00 sada
217 727,13
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2018 11:19
03.08.2018 10:00
03.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.08.2018 09:57 - Vstupná ponuka | 217 727,13 | € | Cena bez DPH |
03.08.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 217 726,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: