37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
35400307
Jarmila Svítková-BIBIONE
Tehelná 14, Trnava, 91701, SVK
Školiaca miestnosť – nábytok
stolička , vešiak na kabáty
Tovar, Služba
1. Stohovateľná konferenčná rokovacia stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Nábytok do školiacej miestnosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stohovateľná konferenčná rokovacia stolička | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery | Celková výška stoličky – min. 86 cm; Celková šírka stoličky – max. 57 cm, |
Materiál | Materiál rámu – kov; Materiál sedáka - čalúnenie pružnou látkou, Materiál opierky – čalúnenie látkou alebo obojstrannou sieťovinou; |
Farba | Farba –opierka v zelenej farbe, sedák v čiernej alebo zelenej farbe, rám v striebornej, bielej alebo čiernej farbe |
Nosnosť | min. 120 kg |
2. Voľne stojaci vešiak na kabáty
|
|
---|---|
Funkcia |
Nábytok do školiacej miestnosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Voľne stojaci vešiak na kabáty | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery a kapacita | Kapacita – min. na zavesenie 8 kabátov (min. 8 háčikov); Výška – min. 170 cm; |
Materiál | pochrómovaný kov alebo dub |
Farba | biela alebo strieborná |
Názov |
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elktronického trhoviska. Pre všetky položky platí, že musia byť dodané miesto plnenia. |
Súčasťou ponuky musí byť podrobný aktualizovaný rozpočet pred dodaním predmetu zákazky. Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry dodávateľa musí byť číslo súvisiaceho projektu v IMTS. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiacého s dodávaným tovarov, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im súčinnosť. Prijímateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi prijímateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác, alebo iných postupov. |
Dodávateľ môže začať plniť zákazku až po kladnom výsledku administratívnej finančnej kontroly vykonanej zo strany RO/SO. Požadované plnenie najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa prijímateľovho oznámenia kladného výsledku kontroly dodávateľovi. |
Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. Dodávateľ je povinný predložiť typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia a detailnú obrazovú ukážku každého ponúkaného tovaru s podrobnou špecifikáciou – opisom technických vlastností, do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Súčasťou ponuky musí byť podrobný aktualizovaný rozpočet pred dodaním predmetu zákazky. Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry dodávateľa musí byť číslo súvisiaceho projektu v IMTS. |
Dodávateľ do ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodanie tovaru vrátane dopravy, vynesenia a inštalácie na mieste plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný |
Pri preberaní predloží dodávateľ dodací list, s uvedením jednotkových cien za každú položku; dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy, bude podkladom pre fakturáciu. |
K faktúre žiadame doložiť dodací list s rozpisom jednotkových cien v členení cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH jednotlivých požadovaných typov (položiek) zákazky |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou. |
Podmienka nahlásiť objednávateľovi / kontaktnej osobe deň termín doručenia, minimálne 2 pracovné dni pred doručením tovaru |
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
09.08.2018 08:00 — 03.12.2018 12:00
1,00 súbor
4 394,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2018 08:00
02.08.2018 08:30
02.08.2018 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.07.2018 09:45 - Vstupná ponuka | 4 393,92 | € | Cena s DPH |
02.08.2018 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 390,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: