35776005
Slovenská konsolidačná, a.s.
Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Služby obnovy podpory (maintenance) produktov centrálnej výpočtovej techniky
podpora, údržba, support
Služba
1. Služby obnovy podpory (maintenance) produktov centrálnej výpočtovej techniky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstaranie služieb obnovy podpory (maintenance) produktov centrálnej výpočtovej techniky do 31.08.2020. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podpora výrobcu harvérových (ďalej aj "HW") zariadení a softvérových (ďalej aj "SW") systémov . | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podpora výrobcov HW zariadení a SW systémov | |
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb obnovy technickej podpory HW zariadení a SW produktov (renewal), vrátane súvisiacich služieb do 31.08.2020. | |
Predmetom zákazky je obnova podpory od výrobcov HW zariadení a SW produktov v zmysle technickej špecifikácie, ako aj poskytnutie súvisiacich služieb s inštaláciou nových verzií firmwaru v mieste plnenia (on-site) a nových verzií softvérových produktov, ktoré budú výrobcom vydané v určenom období. Softvérová podpora zahŕňa sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii, poskytnutie zákazníckej pomoci pri bežných problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním softvéru ako aj poskytovanie telefonickej pomoci | |
Dell PowerEdge R620 x8 Base – 4hr Pro Support | Zabezpečenie podpory do: 31.08.2020 |
Dell PowerEdge R620 x8 Base – 4hr Pro Support | Zabezpečenie podpory do: 31.08.2020 |
Dell PowerEdge R620 x8 Base – 4hr Pro Support | Zabezpečenie podpory do: 31.08.2020 |
NetApp E2724 - Onsite, NBD 9x5, nástup do 4 hodín od nahlásenia poruchy zariadenia | Zabezpečenie podpory do: 31.08.2020 |
NetApp E2724 - Onsite, NBD 9x5, nástup do 4 hodín od nahlásenia poruchy zariadenia | Zabezpečenie podpory do: 31.08.2020 |
Brocade 6505 12-Pt (switch) – vrátane SFP, 24x7x4hr Parts Delivery, HW and SW support | Zabezpečenie podpory do: 31.08.2020 |
Brocade 6505 12-Pt (switch) – vrátane SFP, 24x7x4hr Parts Delivery, HW and SW support | Zabezpečenie podpory do: 31.08.2020 |
VMWare vSphere 5 Essentials Plus Kit for 3 hosts, vCenter Foundation | Zabezpečenie podpory do: 31.08.2020 |
Veeam Backup Essentials Enterprise 2 socket bundle for VMWare | Zabezpečenie podpory do: 31.08.2020 |
Veeam Backup Essentials Enterprise 2 socket bundle for VMWare | Zabezpečenie podpory do: 31.08.2020 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcu zariadení DELL, NetApp a Brocade formou predloženia certifikátu, alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným a servisným partnerom NetApp s certifikáciou GOLD alebo ekvivalentu. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na NetApp v rozsahu min. 2 pracovníci pre NCDA, min. 2 pracovníci pre NCIE a min. 1 pracovník pre NATSP. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom certifikátu minimálne na úrovni Veaam GoldPartner alebo ekvivalentu. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na Veeam v rozsahu min. 1 pracovník pre VMTSP min. ver. 7, min. 1 pracovník pre VMSP min. ver. 7 a min. 1 pracovník pre VMCE min. ver. 9. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom certifikátu VMware Solution Provider Enterprise alebo ekvivalentu. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na VMware v nasl. rozsahu: VCP6 – min. 4 pracovníci, pre VTSP SV – min. 1 pracovník, pre VTSP NV – min. 1 pracovník a pre VTSP BC – min. 1 pracovník. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. úrovne ITIL Foundation – certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky v rozsahu min. 1 pracovník |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží originál certifikátu alebo kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží originál certifikátu alebo kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 27000 vydaný nezávislou inštitúciou. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže (formou čestného prehlásenia), že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe. |
Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie aktivovaných požadovaných supportov s prístupom na web lokalitu výrobcu s nárokom na stiahnutie softvérových produktov a firmware pre zariadenia v Predmete plnenia. Odovzdanie prebehne Akceptačným Protokolom a to bezodkladne po e-mailovom odsúhlasení podkladov k plneniu zo strany Objednávateľa. |
Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s obnovou supportu vrátane aktivácie supportu u výrobcu zariadenia, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať technickú podporu a servis v trvaní minimálne do 31.08.2020. Technická podpora od dodávateľa bude zabezpečovaná počas 8 pracovných hodín,5 dní v týždni v rozsahu 1 človekodeň mesačne. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpané človekodni presúvať a kumulovať v rámci trvania zmluvného vzťahu. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa. |
Nesplnenie akejkoľvek vyššie uvedenej povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.09.2018 00:01 — 31.08.2020 23:59
1,00 súbor položiek zákazky
40 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.07.2018 09:12
03.08.2018 10:00
03.08.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.07.2018 13:00 - Vstupná ponuka | 39 999,00 | € | Cena bez DPH |
31.07.2018 15:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 998,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: