00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Kovová skriňa
skriňa, skladovanie liekov
Tovar
1. Kovová skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Kovová skriňa na skladovanie liekov a lekárskych nástrojov. |
2. Nákup novej, nepoužívanej kovovej skriňe na skladovanie liekov a lekárskych násterojov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže skrinky z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kovová skriňa na skladovanie liekov a lekárskych nástrojov. | ks | 1 | ||
1.1. Hmotnosť | kg | 80 | 90 | |
1.2. Výška | cm | 180 | ||
1.3. hĺbka | cm | 40 | ||
1.4. šírka | cm | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Korpus skrine | povrchová úprava: prášková farba, základná biela |
2. Vybavená bezpečnostným zámkom | |
3. Dvierka | 2 ks horné dvierka - výplň presklenená, 2 ks dolné dvierka - výplň plechová |
4. Police | sklenené |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov, |
1.2. vyobrazenie ponúkaného tovaru. |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
2.2. nepreukazuje niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Predmet plnenia musí spĺňať technické, vizuálne a úžitkové parametre. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
02.08.2018 08:00 — 21.08.2018 15:00
1,00 súbor
650,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2018 10:51
30.07.2018 14:00
30.07.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2018 10:58 - Vstupná ponuka | 649,20 | € | Cena s DPH |
25.07.2018 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 648,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: