36091995
Združenie obcí Medzičilizia
Obecný úrad 285, Čiližská Radvaň, 93008, SVK
50530950
JRK Slovensko s.r.o.
Rajská 2341/15A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK
záhradné kompostéry
Kompostéry; biologicky rozložiteľné komunálne odpady
Tovar, Služba
1. Obstaranie kompostérov na predchádzanie vzniku BRKO
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstaranie kompostérov na predchádzanie vzniku BRKO |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kompostérov | ks | 1550 | ||
Objem kompostéra | l | 800 | 1000 | |
Váha kompostéra | kg | 21 | ||
Hrúbka stien | mm | 6 | ||
Použitý materiál obsahuje podiel recyklovanej zložky | % | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dno | Bez dna |
UV stabilizácia | Materiál musí byť ÚV stabilizovaný |
Teplota stabilizovania | od -40 °C do +80 °C |
Vetranie | S prevzdušňovacími otvormi |
Forma | Uzatvárateľná plastová nádoba |
Veko | S mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu |
Vyberanie kompostu | Dvierkami otváranými na každej strane |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania |
návod na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania musí obsahovať minimálne nasledovné informácie: | čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku (uviesť vhodné a nevhodné suroviny, resp. materiály na kompostovanie); |
- | zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku (uviesť ako postupovať pri kompostovaní, napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, ako premiešavať kompost, |
- | ako zabezpečiť prístup vzduchu, ako zabezpečiť správnu vlhkosť, dĺžka kompostovania, kedy je kompost zrelý/použiteľný a pod.); |
- | najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku (uviesť napr. ako predchádzať zápachu kompostovacieho materiálu, ako predchádzať nadmernému výskytu mušiek a pod.); |
- | správne využitie hotového kompostu (popis využitia hotového kompostu v domácnosti, resp. v záhrade, výhody kompostovania, dávkovanie kompostu). |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa aj uvedenie ceny s DPH a bez DPH. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, so zameraním na špecifický cieľ zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po podpísaní zmluvy o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k podpísaniu zmluvy o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti tejto zmluvy. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami, a to kedykoľvek do uplynutia lehôt podľa čl. 7 odsek 7.2. Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a zaväzuje sa zároveň poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť v nevyhnutnom rozsahu a v potrebných lehotách. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od písomnej výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra od dodávateľa obsahovala číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ a názov projektu, s ktorými objednávateľ oboznámi dodávateľa po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia (územie 3 obcí v rámci Združenia) |
285, Čiližská Radvaň, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
03.09.2018 08:00 — 31.10.2018 16:00
1 550,00 ks
206 460,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2018 17:49
27.07.2018 10:00
27.07.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.07.2018 15:34 - Vstupná ponuka | 205 200,00 | € | Cena s DPH |
26.07.2018 15:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 205 198,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: