31942547
Obec Ľubica
Gen. Svobodu 248/127, Ľubica, 05971, SVK
50530950
JRK Slovensko s.r.o.
Rajská 2341/15A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK
Nákup záhradných kompostérov
záhradné kompostéry, biologicky rozložiteľné komunálne odpady
Tovar, Služba
1. Záhradný kompostér
|
|
---|---|
Funkcia |
Záhradný kompostér na recykláciu biologického odpadu v exteriéri |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
objem | l | 900 | 980 | |
hrúbka stien | mm | 7 | ||
váha | kg | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | 100% recyklovaný HDPE |
materiál | UV stabilizovaný materiál |
farba kompostéra | zelená, hnedá, prípadne čierna |
materiál odolný voči teplotám (teplota stabilizovania) - minimálne rozpätie | od - 40°C do + 80°C |
prístup k obsahu zo všetkých strán | požaduje sa |
prevzdušňovacie otvory po celom obvode kompostéra | požaduje sa |
vnútorné rebrovanie zabraňujúce upchatiu otvorov | požaduje sa |
uzamykateľný poklop (uzatvárateľná plastová nádoba bez dna s prevzdušňovacími otvormi) | požaduje sa |
životnosť | minimálne 20 rokov |
Názov |
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia |
Kompostéry budú rozdelené a dodané podľa pokynov objednávateľa, t. j. v 3 etapách po 400 ks. |
Dodanie kompostérov s nálepkou objednávateľa 10 x 9 cm – nálepka do exteriéru. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, e-mailom) minimálne 3 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny položky do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku, výrobcu a typové označenie tovaru s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci splnenie technických vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť uvedenie ceny bez DPH, sadzbu DPH a ceny s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť prehlásenie dodávateľa v prípade, že predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, v ktorom prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľ DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH, a to 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa. Objednávateľ bude pri plnení zákazy spolufinancovanej z Operačného programu Kvalita životného prostredia využívať iný bankový účet, aký má uvedený vo svojom profile EKS, preto po zadaní zákazky oznámi dodávateľovi účet, ktorý bude v rámci finančného plnenia využívaný. |
Požaduje sa predložiť návody na obsluhovanie (leták) kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru, ktorý tvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru. Veľkosť letáku je formát A4. Leták má byť dobre čitateľný, prehľadný a ľahko pochopiteľný pre širokú verejnosť, t. j. pre všetky vekové skupiny obyvateľov. |
Minimálne požiadavky, čo musí leták obsahovať, aby bolo zabezpečené správne použitie kompostovacieho zásobníka: 1. Čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku? 2. Zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku. 3. Najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku. 4. Správne využitie hotového kompostu. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie taktiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára vrámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23. Zákazka bude spolufinancovaná z fondov EÚ (EŠIF). |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku s kladným výsledkom predmetnej kontroly, po nadobudnutí účinnosti zmluvy o NFP a po zverejnení na webovej stránke objednávateľa. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 2 mesiacov od písomnej výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom výsledku predmetnej kontroly - schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku alebo typ je možné nahradiť ekvivalentnou ponukou (ekvivalentom). Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný objednávateľovi predmetu zákazky riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Obecný úrad Ľubica, Gen. Svobodu 248/127, 059 71 Ľubica, Ľubica, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
01.08.2018 08:00 — 31.10.2018 15:00
1 200,00 ks
131 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.07.2018 09:10
27.07.2018 11:00
27.07.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.07.2018 15:38 - Vstupná ponuka | 129 600,00 | € | Cena s DPH |
26.07.2018 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 598,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: