50824414
evocom s. r. o.
SNP 249, Liptovský Hrádok, 03301, SVK
36424285
XO corp. s. r. o.
Pionierska 1587/13, Bratislava, 83102, SVK
Obstaranie tlačiarenských zariadení
Tlačiarne
Tovar, Služba
1. Veľkoformátová tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Veľkoformátová tlačiareň |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkoformátová tlačiareň | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šírka tlače | min. 1 600 mm |
HW rozlíšenie tlačovej hlavy | min. 300 dpi |
Farebný model CMYK | áno |
Produktivita v rozlíšení 720 x 1 440 dpi | min. 15 m2/ hod |
Motorizované odvíjanie tlačového média s kontrolou tenzie v reálnom čase | áno |
Motorizované navíjanie potlačeného média | áno |
Prídavné sušenie tlače pomocou ventilárovej lišty | áno |
Tlačové náklady s originálnymi tonermi | max. 1,5 €/ m2 |
Softvér | RIP softvér |
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
2. Laserová farebná produkčná tlačiareň SRA3
|
|
---|---|
Funkcia |
Plnofarebné laserové produkčné multifunkčné zariadenie zabezpečujúce plnofarebnú tlač |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserová farebná produkčná tlačiareň SRA3 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plnofarebné laserové produkčné multifunkčné zariadenie zabezpečujúce plnofarebnú tlač s minimálnym mesačným doporučeným zaťažením | min. 80 000 max. 460 000 výtlačkov |
Leták formátu A5 až SRA3+ (min. 330mm x 488mm) | áno |
Gramáže papiera 64 až 350g/m2 | áno |
Triedenie pomocou finišera s dvojbodovým /štvorbodovým dierovaním výtlačkov (na zakladenie do pákového zakladača) | áno |
Spínkovanie v dvoch pozíciách | min. 100 listov |
Kapacita stohovania celkove | min. 3500 listov |
Laserová technológia na xerografickom princípe | áno |
Formát výtlačku SRA3 | min. 320mm x 450 mm |
Rýchlosť A4/min. | min. 80 strán |
Rozlíšenie laserového lúča | min. 2400 x 2400 dpi |
Zásoba papiera formátu min. 330x488mm | min. 5 900 listov |
Na výstupe 3 cestný vyrovnávač a ochladzovač papiera | áno |
Tlač. ovládač zabezpečený cez externý Color Server | áno |
Tlač variabilných dát | áno |
"Tlač ochranných prvkov: - text viditeľný len pod ultrafialovým svetlom, - text viditeľný pod sklonom - text viditeľným pod rastrom vytlačeným na čírej fólii - micro text- font veľkosti 6, 7 a 9 tlačových bodov" | áno |
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
Názov |
Od dodávateľa sa vyžaduje: dovoz na miesto určenia, inštalácia, montáž zariadenia a sprevádzkovanie (spustenie do skúšobnej prevádzky), Funkčné testovanie, kalibrácia (nasadenie do ostrej prevádzky), Školenie na obsluhu zariadenia, Technická podpora. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a následne vystavenej faktúry počas plnenia zmluvy bude povinnosť dodávateľa uvádzať číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ a názov projektu. Informáciu o čísle a názve projektu má povinnosť objednávateľ zaslať dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH, prehlási, že v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek), výrobcu a typové označenie nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty : a) preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, b) v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo, c) nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky a pod.....). |
Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním Plnenia bude zo strany Objednávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy Dodávateľom, ktoré Objednávateľa v zmysle čl. 6.3.1 "Trhového poriadku" OPET oprávňuje omeškané Plnenie odoprieť a neprevziať. V takomto prípade je tiež Objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Prevzatie Plnenia bude zabezpečené protokolárnym prevzatím od predávajúceho. |
Požaduje sa tovar nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, nevystavovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku, alebo českom jazyku, musí sa jednať o originálny tovar. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely - pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej doby v cene zákazky. |
Objednávateľ a Dodávateľ berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka je financovaná z fondov EÚ. Objednávateľ a Dodávateľ berú na vedomie a rešpektujú, že pri zákazke sa uplatňujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok Elektronického trhoviska o zákazkách financovaných z fondov EÚ. |
Zmluvné strany v zmysle čl. 15.1.2 "Všeobecných zmluvných podmienok" OPET berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka je financovaná z fondov EÚ a bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa v zmysle čl. 15.1.1 "Všeobecných zmluvných podmienok" OPET zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiacich s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na realizáciu projektu Objednávateľa, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že v zmysle čl. 15.1.3 "Všeobecných zmluvných podmienok" OPET je splatnosť faktúry 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ v súvislosti s plnením zákazky financovanej z fondov EÚ vyhlasuje a Dodávateľ akceptuje, že Objednávateľ môže využívať aj iný bankový účet, ako má uvedený v profile EKS. Objednávateľ po zadaní zákazky oznámi použité číslo účtu Dodávateľovi. |
Odkladný účinok overenia verejného obstarávania príslušným orgánom na Plnenie Zmluvy: Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať Plnenie až po overení verejného obstarávania príslušným orgánom a doručení správy z kontroly so súhlasným stanoviskom k pokračovaniu vo finančnej operácii, pričom Objednávateľ je povinný o stanovisku kontrolného orgánu bezodkladne informovať Dodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odoprieť a neprevziať Plnenie dodané pred doručením správy z kontroly verejného obstarávania so súhlasným stanoviskom k pokračovaniu vo finančnej operácii. |
Porušenie alebo nedodržanie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z parametrov technickej a funkčnej špecifikácie zákazky, rovnako osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvnej špecifikácie zákazky, ale aj povinnosť vyplývajúcej z OPET sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy, a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Liptovský Hrádok, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
29.10.2018 12:08 — 28.12.2018 12:09
2,00 ks
71 335,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2018 14:22
14.09.2018 14:30
14.09.2018 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.09.2018 20:05 - Vstupná ponuka | 71 335,00 | € | Cena bez DPH |
14.09.2018 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: