Z201831076
OF-166370
zrušená
35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
Stentgraft kombinovaný s cievnou protézou a postrannými vetvami
stentgraft, postranné vetvy, cievna protéza, aorta
Tovar, Služba
1. Stentgraft kombinovaný s cievnou protézou a postrannými vetvami
|
|
---|---|
Funkcia |
Na liečbu aneuryzmy alebo disekcie v ascendentnom úseku hrudnej aorty, aortálnom oblúku a descendentnom úseku hrudnej aorty. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stentgraft kombinovaný s cievnou protézou a postrannými vetvami | ks | 0 | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stentgraft kombinovaný s cievnou protézou a postrannými vetvami: | |
1.1 požaduje sa kombinácia vetvenej protézy s odbočkami pre veľké cievy aortálneho oblúka so stentgraftom určeným do descendentnej aorty | |
1.2 požaduje sa odbočka pre perfúznu kanylu | |
1.3 golier (priruba) pre distálnu anastomózu | |
1.4 stentgraft musí obsahovať samoexpandibilné nitinolové prstence | |
1.5 prstence musia byť pokryté polyesterom a impregnované želatínou | |
1.6 rtg kontrastné značky | |
1.7 priemer stentgraftu v minimálne týchto požadovaných rozmeroch : | 28 mm, 30 mm, 32 mm, 34 mm, 36 mm, 38 mm, 40 mm |
1.8 dĺžka stentovanej časti : | minimálne 100 mm a maximálne 150 mm |
1.9 požaduje sa protéza: | |
1.9.1 tkaná | |
1.9.2 impregnovaná | |
1.9.3 s priemerom graftu v minimálne týchto požadovaných rozmeroch: | 26 mm, 28 mm, 30 mm, 32 mm |
1.9.4 s dvomi vetvami priemeru : | 10 mm, s dĺžkou vetvy minimálne 150 mm |
1.9.5 s dvomi vetvami priemeru : | 8 mm, s dĺžkou vetvy minimálne 150 mm |
1.10 požaduje sa krátky tvarovateľný zavádzací systém ku každej veľkosti stentgraftu | |
1.11 požaduje sa, aby každý kus stentgraftu bol samostatne sterilne balený | |
1.12 požaduje sa, aby obal obsahoval minimálne tieto údaje: názov, veľkosť, katalógové číslo a expiráciu. | |
Garantovanie dodávok tovaru od potvrdenia objednávky dodávateľom | do piatich (5) pracovných dní |
Názov |
1.Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
b) miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy. |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky. |
3. Platobné podmienky: |
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj : |
- číslo kúpnej zmluvy (KZ),názvy jednotlivých položiek predmetu KZ, celkový počet kusov každej položky predmetu KZ, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, DPH, sadzbu DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH,DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky predmetu KZ bez DPH, DPH, s DPH, dátum dodania tovaru. |
- splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis |
5. Požaduje sa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi prostredníctvom pošty,alebo elektronicky, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu : |
- štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa : |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Účastníci zmluvy sa dohodli, že pohľadávky a práva alebo povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. Postúpenie pohľadávok a práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní, zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Pri komunikácii objednávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
08.08.2018 10:10 — 08.08.2019 00:00
22,00 ks
217 998,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2018 10:14
27.07.2018 10:10
27.07.2018 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2018 18:39 - Vstupná ponuka | 217 998,00 | € | Cena bez DPH |
23.07.2018 18:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 217 998,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: