50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
36426041
PC SEMA, s.r.o.
Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK
Tonery do tlačiarní 2018
tonery do tlačiarní a kopírovacích strojov, toner, tlač, laser, fax, kopírovanie
Tovar, Služba
1. Tonery do tlačiarní
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne tonery do tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Canon CRG - 737 - originál - 2400 strán | kus | 280 | ||
Canon CRG - 046H yellow - originál - 5000 strán | kus | 28 | ||
Canon CRG - 046H magenta - originál - 5000 strán | kus | 28 | ||
Canon CRG - 046H black - originál - 6300 strán | kus | 28 | ||
Canon CRG - 046H cyan - originál - 5000 strán | kus | 28 | ||
OKI (MC573) 46490608 black - originál - 7000 strán | kus | 8 | ||
OKI (MC573) 46490607 cyan - originál - 6000 strán | kus | 8 | ||
OKI (MC573) 46490606 magenta - originál - 6000 strán | kus | 8 | ||
OKI (MC573) 46490605 yellow- originál - 6000 strán | kus | 8 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru na určené miesto. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov |
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., rozpísaná v členení: jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH a ceny s DPH. |
Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok cca 1 x mesačne podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, počas platnosti zmluvy, alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 3 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru. |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 9,00 - 14,00 hod., dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred |
Uvedené množstvá sú predpokladané ako maximálne, nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, prípadne aj faktúru, ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, DPH a cenu s DPH. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude tvoriť prílohu faktúry. |
Pri položkách s označením "originál" objednávateľ požaduje dodanie výhradne originálnych tonerov daného výrobcu. Tonery musia byť v neporušených baleniach spĺňajúcich všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, každý toner musí byť jednotlivo balený. |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený prepravnou službou (kuriér, pošta) ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania čiastkového plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom |
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa |
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | meno, tel. a e-mail kontakt |
Župné námestie č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
424,00 ks
39 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2018 09:02
26.07.2018 11:00
26.07.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2018 16:22 - Vstupná ponuka | 39 699,60 | € | Cena s DPH |
23.07.2018 16:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 699,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: