36330345
ERUDIO, s.r.o.
Košovská cesta 16, Prievidza, 97101, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlačové služby
tlač, brožúra, kniha, leták, obal, blok
Služba, Tovar
1. Tlač učebného materiálu č.1 - brožúra A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Učebný materiál vo forme brožúry slúžiaci na edukačné účely. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet výtlačkov | ks | 100 | ||
hmotnosť obálky (NPL) | gram. | 300 | ||
hmotnosť vnútorných strán (NPL) | gram. | 135 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
brožúra veľkosti A4: | väzba V2 PUR, obálka 4 strany, 4+0, NPL + lesklé lamino, vnútro obsahujúce 30 strán, 4+4, NPL |
2. Tlač učebného materiálu č.2 - brožúra A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Učebný materiál vo forme brožúry slúžiaci na edukačné účely. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet výtlačkov | ks | 100 | ||
hmotnosť obálky (NPL) | gram. | 300 | ||
hmotnosť vnútorných strán (NPL) | gram. | 135 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
brožúra veľkosti A4: | väzba V2 PUR, obálka 4 strany, 4+0, NPL + lesklé lamino, vnútro obsahujúce 30 strán, 4+4, NPL |
3. Tlač učebného materiálu č.3 - brožúra A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Učebný materiál vo forme brožúry slúžiaci na edukačné účely. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet výtlačkov | ks | 500 | ||
hmotnosť obálky (NPL) | gram. | 300 | ||
hmotnosť vnútorných strán (NPL) | gram. | 135 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
brožúra veľkosti A4: | väzba V2 PUR, obálka 4 strany, 4+0, NPL + lesklé lamino, vnútro obsahujúce 30 strán, 4+4, NPL |
4. Tlač odbornej publikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač odbornej publikácie slúžiaci na edukačné účely. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet výtlačkov | ks | 500 | ||
počet strán (vnútro) | ks | 150 | ||
hmotnosť vnútorných strán (NPM) | gram. | 135 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kniha veľkosti A5: | väzba V8, oblý chrbát, obálka matné lamino 4+0, prebal matné lamino 4+0, vnútorné strany: 4+4 |
5. Tlač informačného letáku
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač letáku slúžiaci na informatizáciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet výtlačkov | ks | 2000 | ||
rozmer rozloženého letáku | mm | 210 x 396 | ||
rozmer po zložení (DL formát) | mm | 210 x 99 | ||
hmotnosť papiera (NPL) | gram. | 135 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
leták: | ohýbaný na tri lomy s farebnosťou 4+4 |
6. Tlač obalu na dokumenty
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač obalu potrebný pre ochranu dokumentov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet výtlačkov | ks | 1000 | ||
rozmer rozloženého obalu | mm | 510 x 400 | ||
hmotnosť papiera (MPL) | gram. | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obal: | zložený formát A4+ (chrbát 5 mm, so spodnou a bočnou chlopňou, obal s farebnosťou 4+0 |
7. Tlač poznámkového bloku
|
|
---|---|
Funkcia |
Poznámkový blok potrebný na zaznamenávanie informácii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet výtlačkov | ks | 1000 | ||
počet listov vo výtlačku | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
blok veľkosti A4: | lepený v hlave, papier s hmotnosťou 80 g+ podkladový kartón, s farebnosťou 4+0 |
Názov |
Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
-rozpis jednotkových cien pre každú položku s DPH aj bez DPH zaokrúhlených maximálne na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne). |
-prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
- kontaktné údaje na osoby pre objednanie a fakturáciu (elektronicky). |
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3. pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
-preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
- ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže ich splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na miesto určené objednávateľom uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. Dodávateľ je povinný pred realizáciou plnenia predložiť objednávateľovi vizualizáciu na odsúhlasenie. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok počas lehoty plnenia zmluvy podľa prevádzkových potrieb objednávateľa, v ktorých bude uvedený požadovaný predmet zákazky, termín a presné miesto dodania. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke osobitne. |
Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. Za doručenie sa považuje odoslanie objednávky poštou, resp. e-mailom, alebo resp. inými komunikačnými prostriedkami. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvy: |
- baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia. |
- v prípade preukázateľného vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
V prípade, že faktúra nebude spĺňať zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia na adresu objednávateľa. |
Objednávateľ sa nezaväzuje odobrať službu v celom rozsahu. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zmluvy v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou uvedenou na objednávke. Poskytovateľ je povinný telefonicky alebo e-mailom oznámiť objednávateľovi hodinu dodania diela najneskôr 24 hodín pred plánovaným časom jeho dodania. Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality poskytnutej služby v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Predmet zákazky predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ a vzťahujú sa na ňu osobitné ustanovenia všeobecne určené pre Zákazky financované z fondov EÚ. Zhotoviteľ bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnené osoby sú: a)Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d)v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR. |
Košovská cesta 16, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
12
5 200,00 ks
6 279,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2018 13:48
27.07.2018 13:43
27.07.2018 13:58
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2018 07:58 - Vstupná ponuka | 6 279,00 | € | Cena bez DPH |
26.07.2018 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: