00311286
Obec Veľké Ripňany
Poštová 461, Veľké Ripňany, 95607, SVK
36734497
ADACOM progatec, s.r.o.
Stará Hradská 52, Žilina, 01003, SVK
Záhradné kompostéry
Kompostéry, biologicky rozložiteľné komunálne odpady
Tovar, Služba
1. Záhradné kompostéry
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záhradné kompostéry | kus | 761 | ||
- objem: | liter | 650 | 800 | |
- systém vetrania zabraňujúci upchávaniu vetracích otvorov biologickým materiálom na jeho vnútorných stranách: | % | 80 | ||
- vyrobené z recyklovaného vysokohustotného polyetylénu | % | 80 | ||
- hrúbka steny: | mm | 8 | 10 | |
- hmotnosť: | kg | 20 | 21 | |
- rozmery: pôdorys x výška | cm | 120 cm x 82 cm | ||
- záruka: | rokov | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Záhradné kompostéry: | |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | teplota stabilizovania od – 40°C do + 85°C |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | dostatočný počet bočných vetracích otvorov pre cirkuláciu vzduchu a vlhkosti |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | kompost vyberateľný z každej strany |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | plochy vnútorných stien pokrýva rebrovanie |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | jednoduchá montáž a demontáž kompostéra |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | materiál UV stabilizovaný |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | nadpriemerná stabilita a životnosť kompostéra |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | poistka proti vetru |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | jednotlivé diely spojené tyčami po celej dĺžke hrán kompostéru – rozklad tlaku bioodpadu na pánty |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | pánty spodného otvoru z pozinkovanej ocele |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | bez dna pre zabezpečenie styku s pôdou |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | farba napr. zelená, hnedá alebo čierna, príp. ekvivalent |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | prekopávač kompostu (miešadlo) - bude súčasťou kompostéra |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | návody na obsluhovanie (zloženie) kompostérov |
Minimálne kvalitatívne požiadavky: | brožúra o zásadách správneho kompostovania |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia (okres Topoľčany) |
Vrátane zaškolenia obyvateľov obce v rozsahu max. 1,5 hodiny |
Vrátane zabezpečenia informovania obyvateľov obce o správnom kompostovaní formou informačného letáku |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Súčasťou aktualizovaného rozpočtu bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overenia súvisiaceho s dodaným predmetom kúpy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi prijímateľom pomoci (objednávateľom) a poskytovateľom finančného príspevku, oprávnenými osobami poskytovateľa finančného príspevku a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Predmet zmluvy je spolufinancovaný v rámci Operačného programu Kvalita životného prostredia 2014- 2020, kód Výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23. Zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a súčasne po schválení procesu verejného obstarávania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a odstúpiť od zmluvy s dodávateľom, pokiaľ nebude uzatvorená zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a predmetné verejné obstarávanie schválené kontrolným orgánom. |
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Súčasťou faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
V prípade, že nie je uplatnená požiadavka objednávateľa o predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien a podrobnú špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Požadujú sa predložiť technické listy ponúkaného tovaru, preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru) nacenených tovarov, ktoré musia byť plne v súlade so špecifikáciou, definovanou dodávateľom vo vlastnom návrhu plnenia zákazky, predloženom v lehote na predkladanie ponúk, ak sa požadoval, a to do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Ak špecifikácia predložených technických listov bude v rozpore s požiadavkami objednávateľa a vlastným návrhom plnenia, predloženom dodávateľom v lehote na predkladanie ponúk, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ postupuje podľa OPET platných v čase vyhlásenia zákazky: Ak Dodávateľ nedodá tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu alebo v stanovenom termíne dodania podľa zmluvy, teda riadne a včas, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne, v zmysle OPET čl. XIII. Sankcie. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s vyššie uvedeným bodom osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Pre účelné plnenie projektu je dodávateľ povinný dodať predmet zmluvy najneskôr do 13.09.2018 vrátane. |
Poštová 461, Veľké Ripňany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
13.08.2018 00:01 — 13.09.2018 23:59
761,00 kus
105 626,80
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť rozpočet s uvedením jednotkovej ceny a podrobnú špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov. V prípade, že vlastný návrh plnenia zákazky nebude dodávateľom predložený v rozsahu a v súlade s požadovanou špecifikáciou tovaru už v lehote na predkladanie ponúk, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2018 10:42
25.07.2018 11:00
25.07.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2018 09:21 - Vstupná ponuka | 105 611,58 | € | Cena s DPH |
24.07.2018 14:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 102 963,30 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: