00331619
Mesto Kráľovský Chlmec
L. Kossutha 99, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
50530950
JRK Slovensko s.r.o.
Rajská 2341/15A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK
Obstaranie záhradných kompostérov
kompostér, záhradný kompostér
Tovar, Služba
1. Obstaranie záhradných kompostérov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie záhradných kompostérov za účelom podpory predchádzania vzniku biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a z domácností na kompost (domáci kompostér) vrátane dovozu a vyloženia na určené miesto plnenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem kompostéra | l | 1000 | ||
Váha kompostéra | kg | 21 | ||
hrúbka steny kompostéra | mm | 6 | ||
Použitý materiál obsahuje podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania v rozsahu | ° C | od -40 do +80 | ||
počet kusov kompostérov | ks | 910 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kompostér | Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna s prevzdušňovacími otvormi pre cirkuláciu vzduchu a vlhkosti |
kompostér | Materiál je ÚV stabilizovaný |
kompostér | Poistka proti samovoľnému otvoreniu |
Stabilita a životnosť kompostéra | min. 15 rokov |
kompostér-obsluha | súčasťou dodávkykaždého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov-formát A4, dobre čitateľný, prehľadný a ľahko pochopiteľný pre širokú verejnosť, t.j. pre všetky vekové skupiny |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max,1 hodiny |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH a bez DPH (kvôli rôznym výškam DPH). |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ doručí objednávateľovi technický list predmetu zákazky od výrobcu, resp. iný ekvivalentný doklad preukazujúci splnenie požadovaných parametrov a vlastností na predmet zákazky. Uvedené sa požaduje predložiť do 7 dní odo dňa uzavretia tejto Zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Súčasťou dodávky každého kompostéra sú návody na obsluhovanie kompostérov a správne kompostovanie. Minimálne obsahové náležitosti: 1. Čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku? 2. zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku. 3. Najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku. 4. Správne využitie hotového kompostu. Odporúčaná veľkosť návodu je formát A4. Podrobnejšie sú požadované obsahové náležitosti návodu vymedzené v prílohe č. 2 Príručky pre žiadateľa o NFP v rámci výzvy s kódom OP KŽP- PO1-SC111-2017-23 |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok o Operačného programu Kvalita životného prostredia OPKZP-P01-SC111-2017-23. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválwení verejného obstarávania poskytovateľom NFP- po vydaní správy z kontroly.Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Zmluva uzavretá cez elektronické trhovisko (ďalej len zmluva), ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je účinná deň nasledujúci po dni zverejnenia v CRZ s odkladacou podmienkou naviazanou na kladný výsledok finančnej kontroly VO príslušným orgánom. Ak nebude výsledok predmetnej kontroly VO kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva stane účinnou. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, že ponuka bude v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa – presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. |
Lehota dodania sú max. 2 mesiace od účinnosti zmluvy |
Názov | Upresnenie |
certifikáty, atesty,prehlásenia i zhode | Preukazujúce kvalitatívne parametre výrobkov |
Ulica Dobránska 850/13, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
31.07.2018 08:00 — 28.09.2018 11:30
910,00 kus
110 292,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2018 15:19
27.07.2018 10:30
27.07.2018 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2018 13:57 - Vstupná ponuka | 110 292,00 | € | Cena s DPH |
26.07.2018 17:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 109 319,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: