00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
30775264
SVOP, spol. s r.o.
Pod rovnicami 730/2, Bratislava, 84104, SVK
Zabezpečenie štandardnej softvérovej podpory licencií, poskytovanie služieb technickej podpory, servisu a vývoja pre knižničný systém DAWINCI
softvér, podpora, licencia, servis, vývoj, knižničný fond, DAWINCI
Služba
1. Zabezpečenie štandardnej softvérovej podpory licencií, poskytovanie služieb technickej podpory, servisu a vývoja pre knižničný systém DAWINCI
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa poskytovať objednávateľovi podporu knižničného systému DAWINCI, jeho technickú podporu, údržbu, servis, maintenance a úpravy (ďalej aj ako „služby“) na 48 mesiacov. |
2. Zabezpečenie štandardnej softvérovej podpory licencií, poskytovanie služieb technickej podpory, servisu a vývoja pre knižničný systém DAWINCI. |
3. Zabezpečenie bezproblémového chodu informačného systému na úrovni servera a poskytovaných služieb systému (webové rozhranie, klientske rozhranie, z39.50, RFID komunikácia, komunikácia s čipovými kartami Mifare+Desfire). |
4. Dodávateľ zabezpečí bezplatnú aplikáciu implementácie legislatívnych zmien na úrovni SR (zákony, NV, vyhlášky, usmernenia) a zmien na úrovni centrálnych registrov MŠVVaŠ SR do systému najneskôr do 60 dní od nadobudnutia platnosti zmien. |
5. Dodávateľ zabezpečí najneskôr do 15 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy súhlas autora softvéru DAWINCI pre poskytovanie služieb podpory a vývoja. |
6. Obstarávané služby nezahŕňajú podporu, údržbu a servis technických zariadení, na ktorých je systém DAWINCI u objednávateľa prevádzkovaný. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Služby podpory, technickej podpory, údržby, servisu, maintenance a úpravy knižničného systému DAWINCI | súbor činností na obdobie 12 mesiacov | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Služby podpory, technickej podpory, údržby, servisu, maintenance a úpravy knižničného systému DAWINCI - súbor činností na obdobie 12 mesiacov zahŕňa: | |
1.1. Sledovanie prevádzkových parametrov SQL databáz | dohľad, kontrola a modifikácia parametrov údržby a zálohovania databáz |
1.2. Sledovanie prevádzkových parametrov SQL databáz | doplnky a úpravy databázových štruktúr, kontroly konzistentnosti, optimalizácia indexov |
1.3. Sledovanie prevádzkových parametrov aplikačných častí | dohľad a kontrola aplikačných časti sytému, monitoring portov |
1.4. Sledovanie prevádzkových parametrov aplikačných častí | preventívna činnosť – sledovanie logov, využitia diskovej kapacity |
1.5. Sledovanie prevádzkových parametrov aplikačných častí | monitoring celkového stavu inštalácie, serverovej kapacity a notifikácia zákazníka o možnom ohrození prevádzky |
1.6. Podpora | dodávanie nových verzií KIS DaWinci aspoň 2x ročne |
1.7. Podpora | dodávanie záplat v prípade identifikácie závažnej chyby |
1.8. Podpora | bežná údržba jednotlivých SW častí systému |
1.9. Podpora | poskytnutie 25 hodín konzultačných ročne (s prechodom nevyčerpaných hodín do ďalšieho roka) |
1.10. Podpora | poskytnutie 25 hodín analyticko-programátorských služieb ročne (s prechodom nevyčerpaných hodín do ďalšieho roka) |
1.11. Podpora | poskytnutie jedného školenia používateľov ročne v rozsahu 6 hodín |
1.12. Podpora | vygenerovanie reportu s informáciami o ročnej sumarizácii čerpania predmetu zmluvy |
1.13. Podpora - najneskôr do 60 dní od nadobudnutia platnosti zmien | bezplatná aplikácia implementácie legislatívnych zmien na úrovni SR (zákony, NV, vyhlášky, usmernenia) a zmien na úrovni centrálnych registrov MŠVVaŠ SR do systému |
1.14. Odstraňovanie problémov | hotline podpora v prípade obmedzenia prevádzky vinou systému |
1.15. Odstraňovanie problémov | zabezpečovanie skorého zásahu v prípade prevádzkových problémov |
1.16. Odstraňovanie problémov | v prípade nutnosti reinštalácia systému |
1.17. Úprava KIS DaWinci v nasledujúcom rozsahu | export z KIS do CREPC2, imort do KIS z CREPC2 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. vlastný návrh na plnenie zmluvy vrátane rozpisu jednotkových cien v EUR bez DPH a s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH a s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, |
1.3. kontaktné údaje osoby poverenej organizáciou a riadením prác a služieb. |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
5. Dodávateľ je povinný poskytovať služby v rozsahu časti technická špecifikácia predmetu zmluvy. |
6. Základná doba pre poskytovanie služieb bude v pracovnej dobe objednávateľa (od 8:00 do 16:00 hod.), od pondelka do piatku, s výnimkou štátom uznaných sviatkov. |
7. V prípade nutnosti, ak nastane kritický stav, resp. dlhodobý problém s prevádzkou, zabezpečí dodávateľ okamžitý zásah, ktorým sprevádzkuje systém v čo najkratšom čase, najneskôr však do šiestich hodín od nahlásenia problému objednávateľom. |
8. Počas trvania zmluvy sa dodávateľ v rámci podpory zaväzuje dodať a zaviesť do prevádzky všetky nové verzie systém DAWINCI po predchádzajúcom odsúhlasení objednávateľa. Dodávka bude zahŕňať aj príslušnú dokumentáciu. |
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi v rámci podpory po dobu trvania zmluvy odborné konzultácie k systému v rozsahu 100 hodín (25 hodín ročne). Konzultácie sa vykonajú operatívne podľa potreby prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V odôvodnených prípadoch sa po vzájomnej dohode môžu konzultácie vykonať osobne. |
10. Dodávateľ v rámci podpory zabezpečí úpravy systému podľa špecifických požiadaviek objednávateľa v rozsahu 100 analyticko-programátorských hodín počas trvania zmluvy (25 hodín ročne). |
11. Objednávateľ je povinný: |
11.1. poskytovať súčinnosť dodávateľovi, |
11.2. zabezpečiť technickú prevádzku informačnej infraštruktúry, |
11.3. prípadnú zmenu hardvérového a softvérového prostredia v priebehu trvania zmluvy realizovať iba s výslovným predchádzajúcim súhlasom dodávateľa, |
11.4. zamedziť prevedenie modifikácie dodaného softvéru, zmeny parametrov, štruktúry databázy a obsahu základných číselníkov bez predchádzajúceho súhlasu dodávateľa, |
11.5. meniť obsah databázy výhradne prístupom cez aplikačnú vrstvu systému. |
12. V prípade identifikácie chyby sa dodávateľ zaväzuje začať práce na odstránenie vád v lehotách podla nasledujúcej klasifikácie vád: |
12.1. vada kategórie A - informačný systém nie je použiteľný vo svojich základných funkciách alebo sa vyskytuje funkčná závada znemožňujúca jeho činnosť. Tento stav nedovoľuje bežnú prevádzku objednávateľa, prípadne môže spôsobiť väčšie finančné alebo iné škody. Dodávateľ je povinný začať práce na odstránenie vady najneskôr do 2 pracovných dní po nahlásení, |
12.2. vada kategórie B - funkčnosť informačného systému je vo svojich funkciách degradovaná tak, že tento stav obmedzuje bežnú prevádzku objednávateľa. Dodávateľ je povinný začať práce na odstránenie vady najneskôr do 3 pracovných dní po nahlásení, |
12.3. vada kategórie C - Ostatné - drobné problémy alebo vady, ktoré nespadajú do kategórií A a B. Dodávateľ je povinný začať práce na odstránenie problému alebo vady najneskôr do 7 pracovných dní od nahlásenia. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje ukončiť práce na odstránenie vád aspoň náhradným riešením v lehotách určených objednávateľom po dohode s dodávateľom s prihliadnutím na charakter vady, najdlhšie však: |
13.1. do 3 pracovných dní u vád kategórie A, |
13.2. do 5 pracovných dní u vád kategórie B, |
13.3. do 15 pracovných dní u vád kategórie C. |
14. V prípade, že dodávateľ preukáže, že k vade systému došlo z dôvodu chyby základného softvéru alebo hardvéru, a ktorú nemožno odstrániť zmenou ich nastavenia, neuplatnia sa záväzky dodávateľa podľa tohto článku. Avšak dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť primeranú súčinnosť tak, aby tieto chyby boli odstránené čo najskôr. |
15. Dodávateľ je v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení (ďalej len "zákon č. 18/2018 Z.z.) a GDPR sprostredkovateľom pri spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme s označením IS 5 s názvom Knižničný informačný systém DAWINCI (ďalej len "AKIS" - automatizovaný knižničný informačný systém). Zákazník je v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. prevádzkovateľom AKIS. |
16. Plnenie sa uskutoční na základe 4 objednávok počas trvania zmluvy, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo a požadovaný termín. Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. |
17. Všetky ostatné zmluvné požiadavky sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") platnými v deň zverejnenia zmluvy v CRZ. |
18. Porušenie povinností dodávateľa poskytnúť plnenie riadne a včas podľa zmluvy môže byť považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. Pri vzniku škody v prípade neposkytnutia plnenia dodávateľom, má objednávateľ právo na náhradu vzniknutej škody. |
19. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
20. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská cesta 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
08.08.2018 07:00 — 07.08.2022 15:00
4,00 súbor činností
31 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2018 08:37
25.07.2018 10:00
25.07.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2018 13:55 - Vstupná ponuka | 31 680,00 | € | Cena s DPH |
20.07.2018 13:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: