00305723
Mesto Šamorín
Hlavná 37, Šamorín, 93101, SVK
34242228
Lindák Rastislav - NILTEX
Budovateľská 1224/14, Sládkovičovo, 92521, SVK
Modulovatelne kompostery pre obyvateľov
Kompostéry; biologicky rozložiteľné komunálne odpady
Tovar, Služba
1. Záhradné kompostery
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku biologicky rozložitelneho komunálneho odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Modulovateľný kompostér | ks | 1500 | ||
Objem kompostéra | l | 800 | 850 | |
teplota stabilizovania | C | -40 | +80 | |
Šírka zloženého kompostéra | cm | 170 | ||
Výška zloženého kompostéra | cm | 75 | ||
Hĺbka zloženého kompostéra | cm | 55 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompostér | Modulovateľný kompostér na recykláciu biologického odpadu v exteriéri |
Minimálna váha kompostéra | 29 kg |
Vetracie otvory pre cirkuláciu vzduchu a vlhkosti na každej strane kompostéra | požaduje sa |
Systém vyberania kompostu | z každej strany kompostéra |
Dno kompostéra | žiaden (pre zabezpečenie styku s pôdou) |
Hrúbka steny kompostéra (nie dutá) | minimálne 6 mm |
Stabilita a životnosť kompostéra | minimálne 10 rokov |
Tvar kompostéra | Jednotlivé moduly kompostéra sú štvorcového tvaru |
Farba | šedá |
Materiál | Kompostér musí byť vyrobený min. z 50% recyklovaného materiálu |
Veko | S mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu |
Moduľovateľnosť kompostéra | Kompostér pozostáva z modulárnych jednotiek umožňujúcich jeho jednoduché a rýchle rozširovania a zvyšovanie objemu. Pripojiteľnosť ďalších modulov pri potrebe zvýšenia kapacity objemu kompostéra. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodanie kompostérov bude riešené čiastkovými objednávkami (po minimálne 300 ks ) v rozsahu minimálne 4 mesiacov podľa potrieb a skladovacích možností, avšak prvé dodanie najneskôr do 30 dní od účinnosti zmluvy. |
vrátane zabezpečenia informovania obyvateľov mesta formou informačného letáku o správnom kompostovaní |
Požaduje sa predložiť podporný aktualizovaný rozpočet do 7. dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ doručí Objednávateľovi poštou alebo osobne do 7 dní odo dňa uzavretia Zmluvy: |
a) obchodnú značku a typ kompostéra |
b) meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy |
c) doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností kompostérov podľa požiadaviek Objednávateľa |
Ak predložené doklady nepeukázujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu za účelom preukázania splnenia požiadaviek objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti, pričom dané potvrdenie bude doručené Objednávateľovi osobne alebo poštou do 3 dní odo dňa, kedy bol Dodávateľ na predloženie vyzvaný |
V prípade ak Dodávateľ nedoručí všetky Objednávateľom požadované doklady a vzorky v stanovenej lehote, bude toto Objednávateľom považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ následne od tejto Zmluvy odstúpi. |
Vyššie uvedené technické parametre sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (nedodržania rozpätia parametrov, v prípade že sa rozpätie uvádza sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, čo oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od Zmluvy. |
V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii, technických vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie Zmluvy a verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Uvedené osobitné požiadavky na plnenie zmluvy obsahujú špecifické požiadavky na plnenie Zmluvy, ktorými sa upresňujú alebo doplňujú všeobecne záväzné podmienky OPET a ktoré sú spolu so všeobecnými záväzkami podmienkami OPET nevyhnutné pre riadne plnenie Zmluvy. Táto zmluvy a všeobecne záväzné podmienky OPET tvoria zmluvné podmienky pre dodanie tovaru, ktoré sú predmetom tejto zákazy. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Porušenie alebo nedodržanie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z parametrov technickej a funkčnej špecifikácie zákazky, rovnako osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvnej špecifikácie zákazky, ale aj povinnosť vyplývajúcej z OPET sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Hlavná 37, Šamorín, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
01.08.2018 17:05 — 30.09.2018 17:05
1,00 celok
198 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2018 17:09
23.07.2018 17:06
23.07.2018 17:21
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2018 17:31 - Vstupná ponuka | 198 000,00 | € | Cena s DPH |
23.07.2018 16:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 197 850,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: