00329061
Mesto Gelnica
Banícke námestie 4, Gelnica, 05601, SVK
36596086
KATIS s.r.o.
Magnezitárska 5, Košice, 04013, SVK
Záhradné kompostéry
kompostér, doprava
Tovar, Služba
1. Kompostér
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záhradný kompostér COMP H3 alebo ekvivalent | ks | 555 | ||
Objem kompostéra | l | 1000 | ||
Hrúbka steny | mm | 6 | ||
Váha kompostéra | kg | 21 | ||
Podiel recyklovanej zložky materiálu | % | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uzatvárateľná plastová nádoba s prevzdušňovacími otvormi pre cirkuláciu vzduchu a vlhkosti | na každej strane kompostéra |
Teplota stabilizovania | minimálne rozpätie od -40◦C do +80 |
Materiál | HDPE, materiál musí byť ÚV stabiizovaný |
Systém vyberania kompostu | po celom obvode kompostéra v dolnej časti v celej šírke steny |
Veko kompostéra | na pántoch (pre pohodlné plnenie kompostéra) |
Montáž a demontáž | jednoduchá - bez montážnych náradí |
Tvar kompostéra | kónický - pyramídový (pre ľahšie vyprázdňovanie v dolnej časti kompostéra) |
Farba | zelená, hnedá alebo čierna |
Dno kompostéra | žiadne (pre zabezpečenie styku s pôdou) |
Mechanizmus veka | poistka proti samovoľnému otvoreniu veka |
Prevedenie stien kompostéra | všetky steny plné |
Obsluha | Súčasťou každej dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania, t. j. 555 ks (náležitosti v osobitných požiadavkách na plnenie). |
Názov |
Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie tovaru max. v troch čiastkových dodávkach podľa potrieb a skladových možností objednávateľa, v rozsahu cca 4 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, dodanie najneskôr do 31. 10. 2018. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
Návod, resp. leták ku kompostovaciemu zásobníku sa odporúča vo veľkosť formátu A4. Leták má byť dobre čitateľný, prehľadný a ľahko pochopiteľný pre širokú verejnosť, t. j. pre všetky vekové skupiny obyvateľov. Návody musia obsahovať minimálne náležitosti v zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami, ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvy OPKZP-P01-SC111-2017-23. Min. náležitosti sú uvedené nižšie. |
Návody musia obsahovať minimálne náležitosti v zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami, ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvy OPKZP-P01-SC111-2017-23. Vzor letáku predloží dodávateľ na odsúhlasenie objednávateľovi. Min. náležitosti sú uvedené nižšie. |
V letáku musí byť uvedené čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku. Potrebné je uviesť vhodné a nevhodné suroviny, resp. materiály na kompostovanie. |
V letáku musia byť uvedené zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku, je potrebné uviesť ako postupovať pri kompostovaní, napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, ako premiešavať kompost, ako zabezpečiť prístup vzduchu, ako zabezpečiť správnu vlhkosť, dĺžka kompostovania, kedy je kompost zrelý /použiteľný, atď. |
V letáku musia byť uvedené najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku. Je potrebné uviesť napr. ako predchádzať zápachu kompostovaného materiálu, ako predchádzať nadmernému výskytu mušiek, atď. |
V letáku musí byť uvedené správne využitie hotového kompostu, stručný popis využitia hotového kompostu v domácnosti, resp. v záhrade. Výhody kompostovania. Dávkovanie kompostu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z OP KŽP a pri plnení tejto zákazky bude objednávateľ využívať iný bankový účet ako má uvedený vo svojom profile EKS. Objednávateľ oznámi dodávateľovi číslo účtu, ktorý bude v rámci finančného plnenia využívať, a to po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-P01-SC111-2017-23. |
Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť až po vykonaní finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany SO bez identifikovaných nedostatkov a zistení, a to deň nasledujúci po dni zaslania čiastkovej správy resp. správy z finančnej kontroly VO (správa bez zistení, resp. identifikovaných nedostatkov). Objednávateľ bezodkladne oboznámi dodávateľa o nadobudnutí účinnosti zmluvy. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade s článkom IV, 2. časti OP elektronického trhoviska. |
K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. |
Objednávateľ má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb alebo iných postupov. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami, a to kedykoľvek do uplynutia lehôt podľa článku 7 odsek 7.2. Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a zaväzuje sa zároveň poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť v nevyhnutnom rozsahu a v potrebných lehotách. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. Súčasťou aktualizovaného rozpočtu bude číslo súvisiaceho projektu/žiadosti o nenávratný finančný príspevok v rámci ITMS 2014+ a názov projektu. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ kompostéra s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti a technické špecifikácie kompostérov podľa požiadaviek objednávateľa vrátane technických listov resp. produktový listov a pod.) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. Čestné vyhlásenie uchádzača o plnení technických parametrov sa nebude považovať za dostatočné preukázanie uvedenej skutočnosti. |
Požaduje sa uvedenie ceny s DPH a bez DPH. |
Požaduje sa zaškolenie max. 3 osôb. |
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, objednávateľ vyzve dodávateľa na predloženie dokladu – potvrdenie od výrobcu za účelom preukázania splnenia požiadaviek objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti, pričom dané potvrdenie bude doručené objednávateľovi osobne alebo poštou do 7 dní odo dňa, kedy bol dodávateľ na predloženie vyzvaný. |
Porušenie alebo nedodržanie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z parametrov technickej a funkčnej špecifikácie zákazky, rovnako osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvnej špecifikácie zákazky, ale aj povinnosť vyplývajúca z OPET sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy, a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy meno a priezvisko kontaktnej osoby za dodávateľa s uvedením kontaktného tel. čísla a emailovej adresy. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Lehota splatnosti faktúr je do 60 dní od dňa ich vystavenia. Na faktúre sa požaduje uviesť číslo súvisiaceho projektu/žiadosti o nenávratný finančný príspevok v rámci ITMS 2014+ . |
Banícke námestie 4, Gelnica, Gelnica, Košický, Slovenská republika
12.09.2018 08:00 — 31.10.2018 08:00
555,00 ks
82 151,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2018 08:39
24.07.2018 09:00
24.07.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.07.2018 16:09 - Vstupná ponuka | 82 140,00 | € | Cena s DPH |
24.07.2018 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 899,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: