30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46912843
BALÁŽIK-SK s.r.o.
189, Urmince, 95602, SVK
vykonanie opráv po pravidelnej OP a OS plynového zariadenia
vykonanie opráv po pravidelnej OP a OS plynového zariadenia
Služba, Tovar, Stavebná práca
1. vykonanie opráv po pravidelnej OP a OS plynového zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Na základe vykonanej pravidelnej OP a OS plynového zariadenia boli zistené nedostatky. Je potrebné vykonať opravu, čím sa zabezpečí vyhovujúci technický stav. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Demontáž horákov PHD 18 PZ v plynových kotolniach K3 a K6 | ks | 2 | ||
2. Dodávka horák APH-M 16 PZ | ks | 2 | ||
3. Montáž horákov - APH-M 16 PZ do kotlov PGV 100 v plynových kotolniach K3 a K6 | ks | 2 | ||
4. Demontáž plynového potrubia a otvorenie dverí kotlov | súbor | 2 | ||
5. Dodávka a montáž medziprírub v plynových kotolniach K3 a K6 | súbor | 2 | ||
6. Elektromontážne práce a zapojenie automatiky ovládania MA-2P kotlov | súbor | 2 | ||
7. Zoradenie spaľovacích pomerov, meranie spalín | súbor | 2 | ||
8. Skúšky spaľovacieho zariadenia po montáži | súbor | 2 | ||
9. Vystavenie protokolov o zoradení a skúške spaľovacieho zariadenia | súbor | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Miesto vykonania diela: Sereď. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie. |
Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na údržbu VTZ plynových podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z v rozsahu Ah alebo Bh vyhlášky 508/2009, príloha č. 1. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (Fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom musí vlastniť platné Osvedčenie (vydané na osobu) na prácu na VTZ plynových podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. v rozsahu Ah alebo Bh vyhlášky 508/2009 Z.z, príloha č. 1. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Kasárenská 1005/54, 926 01 Sereď, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
01.08.2018 07:00 — 14.09.2018 15:00
1,00 celok
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2018 14:21
23.07.2018 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2018 08:58 - Vstupná ponuka | 9 960,00 | € | Cena s DPH |
20.07.2018 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: