00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
43792782
HORTI s.r.o.
Južná trieda 66, Košice, 04001, SVK
Zemiaky konzumné
Zemiaky konzumné
Tovar, Služba
1. čerstvé zemiaky konzumné
|
|
---|---|
Funkcia |
Zemiaky prvotriednej kvality určené osobám na priamu konzumáciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zemiaky konzumné | kg | 139829 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kvalita predmetu zákazky - akosť | 1.trieda,varný typ A, |
Kvalita predmetu zákazky: | čerstvý,nepoškod.,celý,zdravý,bez známok hniloby alebo vysýchania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami,bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti. |
Kvalita predmetu zákazky: | pevné lojovité,jemnej až stredne jemnej štruktúry, nezelenavé, nenamrznuté, nenaklíčené, farba šupky žltá alebo ružová, balenie maxim.25kg |
Názov |
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody. |
2. Tovarom pre účely tejto Rámcovej dohody sú - Zemiaky - konzumné, špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto Rámcovej dohody (ďalej len "tovar"). |
3. Dodávateľ predloží položkovitý rozpočet predmetu Rámcovej dohody (ďalej len "rozpočet"), ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predkladaní Kontraktačnej ponuky. Rozpočet je prílohou tejto dohody. |
4. Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia Rámcovej dohody, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s tovarom alebo plnením tejto dohody. |
5. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu Zmluvy bez DPH, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Na uvedený účel sa zmluvné strany dohodli, že budú nezávisle sledovať čerpanie celkovej ceny predmetu Zmluvy bez DPH. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové množstvo tovaru za podmienky, že sa tým neprekročí celková cena predmetu Zmluvy bez DPH. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť / prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou. Zároveň pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku. |
7. Dodávateľ v zmluvnej cene musí zahrnúť všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady za dopravu na miesto dodania, náklady na balenie a vykládku). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
8. Dodávateľ zabezpečí dopravu tovaru do miesta plnenia súvisiace s dodaním tovaru v pracovných dňoch od 7,00 - 14,00 hod. Uvedené služby (doprava) musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru. Dodanie tovaru sa bude realizovať na dvoch odberných miestach podľa určenia objednávateľa v objednávke. |
9. Plnenie predmetu dohody sa uskutočňuje na základe jednotlivých objednávok (ďalej len "objednávka") zasielaných poverenou osobou objednávateľa, podľa aktuálnych prevádzkových potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na základe listinnej alebo elektronickej objednávky a objednávateľ sa zaväzuje objednaný a riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar v požadovanej kvalite a akosti,vyhovujúci hygienickým a ostatným normám a manažérskym systémom v oblasti bezpečnosti potravín, v predpísaných obaloch,objeme, v množstve a termíne podľa jednotlivých objednávok. |
10.1 Obal bude obsahovať údaje v súlade s vyhláškou s MPaRV SR č. 243/2015 Z.z. o požiadavkách na označovanie potravín. Minimálne však musí obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu baliarne alebo distribútora krajiny pôvodu, dátum výroby/spotreby, obsah jednotlivých zložiek potravín, čistú hmotnosť potravín. |
10.2 Dodávateľ sa zaväzuje,že dodaný tovar počas trvania tejto dohody bude spĺňať všetky predpisy-zákon č.152/1995 Z.z.,Vyhlášku MPaRV SR č. 243/2015 Z.z. a Výnos MP SR a MZ SR zo dňa 14.augusta 2006 č.2143/200-100. |
11. Špecifikácia druhu a množstva dodania tovaru,určenie miesta dodania,mená zamestnancov objednávateľa zodpovedných kontrolou a prebratím tovaru,termín dodania a ďalšie podmienky potrebné pre včasné a riadne plnenie tejto dohody budú špecifikované v objednávkach objednávateľa,doručených dodávateľovi počas trvania tejto dohody. |
12. Ak dodávateľ nedodá tovar v požadovanom kvalitatívnom a kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe zabezpečenia prevádzky, objednávateľ je oprávnený zakúpiť tovar u iného dodávateľa, aby zabezpečil plynulosť prevádzky. V tomto prípade sa zmluvný dodávateľ zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny, rozdiel uhradiť. Objednávateľ uvedený postup preukáže zmluvnému dodávateľovi predložením objednávky a dodacím listom s uvedením množstva dodaného tovaru. |
13. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovaru, tovar neprevziať. Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa odo dňa neodobratia tovaru. |
14. Tovar sa považuje za dodaný po jeho skontrolovaní podľa dodacieho listu a konkrétnej objednávky v mieste dodania zodpovednou osobou, ktorá prevezme tovar a prevzatie celého dodania potvrdí svojim podpisom na dodacom liste. Takto potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry a k jej úhrade. |
14.1 Podpísaním dodacieho listu osobou zodpovednou objednávateľom neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za skryté vady. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný vyhodnotiť reklamáciu, bezodkladne. Reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou reklamovaného tovaru v čo najkratšom čase od zistenia. |
15. Dodávateľ je povinný 2-krát mesačne vystaviť faktúru za objednané a dodané množstvo tovaru. Faktúra musí byť vystavená za každé odberné miesto zvlášť. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo zmluvy a číslo objednávky. Potvrdený dodací list je prílohou vystavenej faktúry, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
16. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
17. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
18. Jednotkové ceny sú záväzné a pevné,stanovené v súlade s predloženým štrukturovaným rozpočtom, ktoré sú výsledkom uzavretia zmluvného vzťahu,počas trvania dohody. |
18.1 Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
19. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
20. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
21. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
V prípade porušenia tohto bodu je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom : dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
22. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
139 829,00 kg
36 776,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2018 11:40
25.07.2018 12:00
25.07.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2018 11:51 - Vstupná ponuka | 36 776,50 | € | Cena bez DPH |
25.07.2018 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 776,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: