00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
10792848
Andrej Timko Ing. TA-TRANS
Štefánikova 713/342, Trebišov, 07501, SVK
Cestoviny
Viacvaječné cestoviny, semolinové cestoviny
Tovar, Služba
1. Cestoviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto dohody je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "Cestoviny" uvedený v technickej špecifikácií v kvalite podľa platných noriem, podľa požiadaviek objednávateľa vrátane balenia, manipulácie a dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa v súlade s príslušnými hygienickými predpismi. Predmet tejto dohody je určený na kuchynskú úpravu v zariadeniach spoločného stravovania, ale aj na priamu spotrebu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Tarhoňa 4-vaječná,balenie 500g, 5kg | kg | 3000 | ||
2.Slovenská ryža 4-vaječná,balenie 500g, 5kg | kg | 3000 | ||
3.Kolienka 4-vaječné,balenie 500g, 5kg | kg | 2350 | ||
4.Fliačky 4-vaječné,balenie 500g, 5kg | kg | 1000 | ||
5.Fliačky malé 4-vaječné,balenie 500g,5kg | kg | 1600 | ||
6.Špagety 4-vaječné,balenie 500g,5kg | kg | 1500 | ||
7.Vretená 4-vaječné,balenie 500g,5kg | kg | 1300 | ||
8.Zvieratká 4-vaječné,balenie 500g,5kg | kg | 500 | ||
9.Rezance široké 4-vaječné,balenie 500g, 5kg | kg | 1000 | ||
10.Niťovky 4-vaječné 500g, 5kg | kg | 1200 | ||
11.Abeceda 4-vaječná 500g, 5kg | kg | 1000 | ||
12.Makaróny semolinové 500g | kg | 600 | ||
13. Farfalle semolinové 500g | kg | 500 | ||
14.Mušličky semolinové 500g | kg | 500 | ||
15.Hviezdičky semolinové 500kg | kg | 400 | ||
16.Penne rúrky semolinové 500g | kg | 2200 | ||
17.Lazane 500g | kg | 170 | ||
18.Bulgur pšeničný 500g | kg | 150 | ||
19.Kuskus 500g | kg | 320 | ||
20.Krutóny 1kg | kg | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bod č.1-11 cestoviny viacvaječné | min. 500g - max. 5 kg / balenie |
Bod č.12-20 cestoviny semolinové, špecifikácia | pšeničná múka Trivicum durum-semolina, zlomky a praskliny do 10% balenia, rovnomernej veľkosti a sily,hladký povrch a charakteristická priesvitnosť, farba svetlá, |
Bod č.12-20 cestoviny semolinové, pružnosť,charakteristika | dlhé cestoviny musia byť primerane pružné, nesmú sa po uvarení rozpadávať |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi | zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpism | vyhlášku MPaRV SR č.243/2015 o požiadavkách na označovanie potravín |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena tovaru v EUR bez DPH, celková cena tovaru v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ skontroluje dodávateľom predložené doklady a do 2 pracovných dní zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa. V prípade ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto dohody alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovaru za podmienky, že sa tým neprekročí zmluvná cena uvedená v tejto dohode. |
5. Dodávateľ v zmluvnej cene tovaru musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru/napr. náklady za tovar,na obstaranie tovaru, náklady za dopravu na miesto dodania,náklady na balenie, výkladku/. Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ zabezpečí služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru. Dodanie tovaru sa bude realizovať na dvoch odberných miestach podľa určenia objednávateľa v objednávke. |
7. Plnenie predmetu dohody sa uskutočňuje na základe jednotlivých objednávok /ďalej len "objednávka"/zasielaných poverenou osobou objednávateľa,podľa aktuálnych prevádzkových potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na základe písomnej alebo elektronickej objednávky a objednávateľ sa zaväzuje objednaný a riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar v požadovanej kvalite a akosti,vyhovujúci hygienickým a ostatným normám a manažérskym systémom v oblasti bezpečnosti potravín, v predpísaných obaloch, objeme, v množstve a termíne podľa jednotlivých objednávok. |
8.1 Obal bude obsahovať údaje v súlade s vyhláškou s MP a RV SR č. 243/2015 Z.z. o požiadavkách na označovanie potravín. Minimálne však musí obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, dátum výroby/spotreby, obsah jednotlivých zložiek potravín,čistú hmotnosť potravín. |
8.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar počas trvania tejto dohody bude spĺňať všetky predpisy-zákon č.152/1995 Z.z.,vyhlášku MPaRV SR č.343/2016 Z.z.,Vyhlášku MPaRV SR č. 243/2015 Z.z. a Výnos MP SR a MZ SR zo dňa 14.augusta 2006 č.2143/200-100. |
9. Špecifikácia druhu a množstva dodania tovaru, určenie miesta dodania, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa zodpovedných kontrolou a prebratím tovaru, termín dodania a ďalšie podmienky potrebné pre včasné a riadne plnenie tejto dohody budú špecifikované v objednávkach objednávateľa, doručených dodávateľovi počas trvania tejto dohody. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v pracovných dňoch na základe obdržanej písomnej objednávky zaslanej elektronickou formou osobou poverenou objednávateľom. Poverená osoba objednávateľa je zodpovedná za objednávanie tovaru a je povinná kontaktovať dodávateľa resp.poverenú osobu dodávateľa v pracovných dňoch v čase od 08:00-14:00 hod. najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním tovaru dodávateľom do 14:00 hod. |
11. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. Zároveň si objednávateľ vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovaru, tovar neprevziať a okamžite riešiť a žiadať o nápravu. Uznané reklamované kvalitatívne vady predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa od doručenia žiadosti o nápravu. |
11.1 Tovar sa považuje za dodaný po jeho skontrolovaní podľa dodacieho listu a konkrétnej objednávke v mieste dodania objednávateľom zodpovednou osobou, ktorý prevezme tovar a prevzatie celého dodania potvrdí svojím podpisom na dodacom liste. Takto potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry a k jej úhrade. |
11.2 Podpísaním dodacieho listu osobou poverenou objednávateľom neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za skryté vady. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný vyhodnotiť reklamáciu, bezodkladne. Reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou reklamovaného tovaru v čo najkratšom čase. |
12. Ak dodávateľ nedodá tovar v požadovanom kvalitatívnom a kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe zabezpečenia prevádzky, objednávateľ je oprávnený zakúpiť tovar u iného dodávateľa, aby zabezpečil plynulosť prevádzky. V tomto prípade sa zmluvný dodávateľ zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny, rozdiel uhradiť. Objednávateľ uvedený postup preukáže zmluvnému dodávateľovi predložením objednávky a dodacím listom s uvedením množstva dodaného tovaru. |
13. Dodávateľ vystaví súhrnnú faktúru za každé odberné miesto vždy k 15-ému a k poslednému dňu v mesiaci. Súčasťou faktúry budú dodacie listy za dané obdobie. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č.222/2004 Z. z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo zmluvy a číslo čiastkovej objednávky. Potvrdený dodací list je prílohou vystavenej faktúry, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
14. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
15. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
16. Jednotkové ceny sú záväzné a pevné, stanovené v súlade s predloženým štrukturovaným rozpočtom, ktoré sú výsledkom uzavretia zmluvného vzťahu, počas trvania dohody. |
16.1 Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
17. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
18. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
19. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
V prípade porušenia tohto bodu je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom : dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
20. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
22 400,00 kg
23 852,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2018 11:33
24.07.2018 12:00
24.07.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2018 14:03 - Vstupná ponuka | 23 852,40 | € | Cena bez DPH |
24.07.2018 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 852,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: