Z201830209
OF-169722
zrušená
17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov, atramentové náplne
Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov - renovácia tonerov
Tovar, Služba
1. Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov, atramentové náplne
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávateľ dodá originálne tonery do tlačiarní v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
OKI B432dn toner 45807111 na 12.000 strán orig. | ks | 15 | ||
OKI B432dn valec 44574302 na 25.000 strán orig. | ks | 3 | ||
LEXMARK MS421dn toner 56F2X0E (20.000 strán) orig. | ks | 15 | ||
LEXMARK MS421dn valec 56F0Z0E (60.000 strán) orig. | ks | 3 | ||
LEXMARK CS410dn čierny toner 70C2HKE (4.000 strán) orig. | ks | 7 | ||
LEXMARK CS410dn azúrový toner 70C2HCE (3.000 strán) orig. | ks | 2 | ||
LEXMARK CS410dn purpurový toner 70C2HME (3.000 strán) orig. | ks | 2 | ||
LEXMARK CS410dn žltý toner 70C2HYE (3.000 strán) orig. | ks | 2 | ||
LEXMARK CS720de čierny toner 74C2HKE (20.000 strán) orig. | ks | 4 | ||
LEXMARK CS720de azúrový toner 74C2SCE (7.000 strán) orig. | ks | 2 | ||
LEXMARK CS720de purpurový toner 74C2SME (7.000 strán) orig. | ks | 2 | ||
LEXMARK CS720de žltý toner 74C2SYE (7.000 strán) orig. | ks | 2 | ||
OKI ES8433dn čierny toner 46443120 (10.000 strán) orig. | ks | 4 | ||
OKI ES8433dn azúrový toner 46443119 (10.000 strán) orig. | ks | 1 | ||
OKI ES8433dn purpurový toner 46443118 (10.000 strán) orig. | ks | 1 | ||
OKI ES8433dn žltý toner 46443117 (10.000 strán) orig. | ks | 1 | ||
OKI ES8433dn valec čierny 46438016 (30.000 strán) orig. | ks | 1 | ||
OKI ES8433dn valec azúrový 46438015 (30.000 strán) orig. | ks | 1 | ||
OKI ES8433dn valec purpurový 46438014 (30.000 strán) orig. | ks | 1 | ||
OKI ES8433dn valec žltý 46438013 (30.000 strán) orig. | ks | 1 | ||
OKI ES8433dn zapekacia jednotka 44848805 (100.000 strán) orig. | ks | 1 | ||
OKI ES8433dn pásová jednotka 44846204 (80.000 strán) orig. | ks | 1 |
Názov |
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4.POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 5 pracovných dní ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
5.POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
6.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
7.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
8. Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
9.POZOR !!! Objednávateľ sa rozhodol v súlade s § 110 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2016 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") nepoužiť ustanovenie § 42 ods. 9 ZVO z dôvodu kompatibility s výstupnými zariadeniami. |
10.POZOR !!! - Požaduje sa dodanie tovaru: |
- na dohodnuté miesto plnenia, |
- do 5 pracovných dní po obdržaní čiastkovej objednávky, |
- v pracovný deň od 9.00 do 15.00 hod. |
- naraz v presnom množstve požadovanom objednávateľom, |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
11.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
... |
12.Dodávateľ predloží Kartu bezpečnostných údajov každého dodaného tonera v súlade so zákonom č. 67/2010 Z. z. (chemický zákon). |
13.Originálny toner má byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom orig. periférnych zariadení príslušnej značky, v orig. baleniach, neporušené, nepoškodené. |
14.Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Dodávateľ predloží doklad, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 1179. |
15.Dodávateľ musí mať zavedený systém riadenia akosti podľa normy ISO 9001:2001 a ISO 140001:2005 pre zaistenie precízneho dohľadu nad kvalitou výrobkov a služieb, ktoré firma dodáva. |
16.Podmienkou je ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že má doklad o oprávnení v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. |
17.Ekologická likvidácia a výkup nepoužiteľných kaziet sa bude uskutočňovať podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR o vykonaní ustanovení zákona o odpadoch - č. 371/2015 Z. z. |
18.Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určenia objednávateľa v deň dodania tovaru. |
19.Objednávateľ požaduje predložiť všetky uvedené doklady do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
20.Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že uvedené doklady nebudú predložené. |
21.Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo a typ tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní celkovej ceny predmetu zákazky. |
22.Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
23.Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru. |
24.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií v zložení: meno, priezvisko, e-mail, tel. číslo. |
25.Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet zmluvy bez zrejmých vád. |
26.Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
27.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 24 hodín od doručenia reklamácie.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vadný toner vymeniť za nový do 24 hodín od nahlásenia na mieste dodania tovaru. |
28.Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. |
29.Záručná doba na predmet zmluvy je min. 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. |
30.Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
31.Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 3 dní po nahlásení, osobne prevziať a opraviť tlačiareň, ktorá bola poškodená použitím vadného toneru. V prípade, že neopraví tlačiareň do uvedeného termínu, na dobu opravy zapožičia tlačiareň s približne rovnakými parametrami. |
32.V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť tlačiareň sám na náklady dodávateľa. |
33.Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne autorizovaným servisným technikom. |
34.Identifikácia poruchy tlačiarne bude na náklady dodávateľa v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru). |
35.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
36.Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
37.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
38. Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPET. |
39. Objednávateľ má právo v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
06.08.2018 08:00 — 10.08.2018 14:00
1,00 skupina produktov
8 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2018 08:50
26.07.2018 09:00
26.07.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2018 13:20 - Vstupná ponuka | 8 600,00 | € | Cena bez DPH |
23.07.2018 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: