30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Servisné podporné služby
IKT, pozáručná technická podpora
Služba
1. 1. Support technológií do 31.12.2018
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Support Veritas technológií do 31.12.2018 |
2. Support Checkpoint appliance do 31.12.2018 |
3. Support EMC Storage VNX 5300 do 31.12.2018 |
4. Support Cisco technológií do 31.12.2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. 1 Support Veritas Enterprise Vault Arch discovery, email mgmt user | ks | 700 | ||
1.2 Support Veritas Storage foundation Ent HA | ks | 6 | ||
2.1 CPCES-CO-STANDARD-ADD | ks | 1 | ||
2.2 CPSB-NGTP-4800-1Y | ks | 1 | ||
2.3 CPSB-NGTP-4800-1Y-HA | ks | 1 | ||
3.1 SKEMC-SUP-RNW | ks | 2 | ||
4.1 Catalyst4500E 7 slot chassis for 48Gbps/slot, fan, | ks | 3 | ||
4.2 Catalyst 6500 Enhanced 4-slot chassis,5RU,no PS | ks | 2 | ||
4.3 ASA 5520 Appliance with SW, HA, 4GE+1FE, 3DES/AES | ks | 2 | ||
4.4 ASA 5515-X with SW, 6GE Data, 1 GE Mgmt, AC, 3DES/AES | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- | - |
Názov |
1. Zmluva sa uzatvára odo dňa účinnosti na dobu určitú do 31.12.2018. |
2. Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi: |
2.1 položkový rozpočet podľa predlženej špecifikácie. |
2.2 zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu služby. |
2.3 doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. |
2.4 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (v detaile pre každú ponúkanú položku), že ponúkaná služba je poskytovaná v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu a vzťahujú sa na službu štandardné záručné podmienky výrobcu. |
2.5 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov), že má status obchodného partnera alebo servisného partnera. |
2.6 pre plnenie zmluvy originál alebo úradne overenú kópiu aktuálne platného certifikátu ISO 9001 alebo rovnocenného osvedčenia vydaného príslušnými orgánmi členských štátov EÚ na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva kvality za účelom zabezpečenia kontinuity prevádzky informačných systémov objednávateľa. |
3. Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
4. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za celý predmet plnenia bude faktúra vystavená dodávateľom odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
6. Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne poskytnutej služby za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
7. V prípade, že dodávateľ neposkytne službu tak, ako bola požadovaná, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 5000,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
8. Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 7. Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania služby vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
9. Zmluvná pokuta podľa bodov 7. Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
10. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.3 účinná odo dňa 01.03.2018. |
11. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak dodávateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v bode 2. Osobitných požiadaviek na plnenie do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
12. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak dodávateľ poskytuje službu v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo službu neposkytne vôbec. |
13. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. |
14. V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvody nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmlúv, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% predpokladanej hodnoty zákazky, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
15. V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, Objednávateľ vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie ,že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Námestie slobody 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.12.2018 23:59
1,00 projekt
113 988,41
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2018 10:50
26.07.2018 09:45
26.07.2018 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2018 10:11 - Vstupná ponuka | 113 988,00 | € | Cena s DPH |
18.07.2018 10:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 113 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: