30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Originálny spotrebný materiál pre tlačiarne od výrobcov zariadení požadovaných značiek
atramentová náplň, toner
Tovar, Služba
1. Originálny spotrebný materiál pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia od výrobcov zariadení značiek Hewlett Packard, Lexmark
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne tonery, náplne do tlačiarní od výrobcov požadovaných značiek: Hewlett Packard, Lexmark |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
toner HP Q 6001A cyan do tlačiarne HP LJ 2600n, výťažnosť podľa ISO/IEC: 2.000 strán | ks | 20 | ||
toner HP Q 6002A yellow do tlačiarne HP LJ 2600n, výťažnosť podľa ISO/IEC: 2.000 strán | ks | 20 | ||
toner HP CE 505A black do tlačiarne HP LJ P2035, výťažnosť podľa ISO/IEC: 2.300 strán | ks | 30 | ||
toner 702HK black do tlačiarne Lexmark CS 310dn, výťažnosť podľa ISO/IEC: 4.000 strán | ks | 7 | ||
toner 702HY yellow do tlačiarne Lexmark CS 310dn, výťažnosť podľa ISO/IEC: 3.000 strán | ks | 7 | ||
optická jednotka Lexmark 50F0Z00, čierna, výťažnosť podľa ISO/IEC: 60.000 strán | ks | 5 | ||
toner HP Q 5949X black do tlačiarne HP LJ 1320, výťažnosť podľa ISO/IEC: 6.000 strán | ks | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tonerové a atramentové náplne, zapekacie jednotky musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (ochrannú známku s číselným a QR identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu). | áno |
Názov |
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorazovo. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Požadovaný spotrebný materiál musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec. |
Požadovaný spotrebný materiál nesmie byť vyrábaný s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. |
Požadovaný spotrebný materiál musí byť vyrábaný výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak aby spĺňal požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení: Hewlett Packard, Lexmark. |
Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na každú položku do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Pre potvrdenie požadujeme: Potvrdenie o registrácií dodávateľa na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 08 03 18. |
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína planúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Všetky požadované doklady dodávateľ predloží objednávateľovi bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní od účinnosti/zverejnenia zmluvy v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ alebo kuriérna služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru kontaktnou osobou objednávateľa, resp. osobou oprávnenou na prevzatie predmetu zákazky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
Objednávateľ má právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a včas nepredloží všetky požadované doklady. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vopred pre ich dodaním. |
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní od prevzatia tovaru. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Objednávateľ má právo v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu: |
za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 300 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 3000 eur |
jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 1000 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
dodávateľ predloží: vyhlásenie výrobcu príslušných značiek (Hewlett Packard, Lexmark ) , že tonery uvedené v technickej špecifikácii zákazky sú v súlade s normami ISO/IEC 19752,19798 alebo 24711 a ISO/IEC 11798 , v závislosti od typu náplne. | Vydané obchodným zástupcom výrobcov príslušných značiek pre SR. |
Dodávateľ musí byť držiteľom certifikátu systému environmentálneho manažérstva: pre potvrdenie predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu ISO 14001:2004 | najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ musí byť držiteľom certifikátu systém manažérstva kvality: pre potvrdenie predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu ISO 9001:2008 | najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Uchádzač predloží, opis technickej špecifikácie - Potvrdený technický list ku každému jednému typu náplne. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán, fotografia balenia v akom bude daná náplň dodávaná, označenie tlačiarní na spoluprácu s ktorými je navrhnutá | pre Hewlett Packard, Lexmark vydané obchodným zástupcom výrobcu pre SR |
Potvrdenie o registrácii dodávateľa na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa §15 ods.2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo | Vydané príslušným úradom životného prostredia |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
27.07.2018 13:00
1,00 súbor položiek zákazky
10 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2018 11:24
19.07.2018 14:00
19.07.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.07.2018 11:13 - Vstupná ponuka | 10 800,00 | € | Cena s DPH |
19.07.2018 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 799,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: