17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
31410952
MICROCOMP - Computersystém s r.o.
Kupecká 9, Nitra, 94901, SVK
Dodávka výpočtovej techniky All in One PC
výpočtová technika
Tovar, Služba
1. Dodávka výpočtovej techniky All in One PC
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka výpočtovej techniky All in One PC (počítač je súčasťou monitora) s operačným systémom používaným na administratívnu prácu, pozostávajúca z dodania 120 ks počítačov (monitor, myš a klávesnica) podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto určenia objednávateľom predmetu zákazky a uvedenia do prevádzky, inštalačných a konfiguračných prác, nastavenia a testovania v potrebnom rozsahu a zaškolenia poverených zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počítače All in One PC | ks | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počítače All in One PC : 1.1. Prevedenie | All-in-one - PC a monitor v jednom, možnosť nakloniť v rozmedzí -5° až +20°, možnosť výškového nastavenia min. 100mm |
1.2. Typ procesoru | podľa Passmark CPU viac ako 4900 |
1.3. Počet jadier procesoru | 2 x |
1.4. Frekvencia procesoru | 2,4 GHz (2 400 Mhz) |
1.5. Displej | min. 23,8", matný povrch; LED podsvietenie; rozlíšenie 1920x1080, pozorovacie uhly 178/178, integrovaná webkamera + mikrofón |
1.6. Pamäť RAM | 8GB, DDR4 2400, rozšíriteľná na 32GB, 2 pamäťové sloty, 1 voľný |
1.7. Pevný disk | 500 GB 7200RPM Self Encrypted Drive |
1.8. Grafická karta | podľa Passmark G3D viac ako 1100 |
1.9. Grafický adaptér | integrovaný so zdieľanou pamäťou s výstupmi DP + HDMI, podpora zobrazovania na viacerých monitoroch súčasne |
1.10. Zvukový adaptér | integrovaný, interné stereo reproduktory, audio stereo vstup a výstup resp. kombinovaný port |
1.11. Klávesnica | USB Klávesnica so slovenskými klávesmi od výrobcu PC, integrovaná SC čítačka s podporou OP s čipom, ISO 7816 |
1.12. Myš | USB Optická s kolieskom od výrobcu PC |
1.13. Základná výbava | Bluetooth, čítačka pamäťových kariet, optická mechanika, FULL HD webová kamera, Wi-Fi ac, LAN, |
1.14. Porty | min. 6 X USB 3.1 (aspoň 2x na bočnej strane), min. 1 x USB-C na bočnej strane, 1 x RJ-45, HDMI, DP |
1.15. Rozširujúce sloty | 1x M.2 slot pre WLAN, 2x M.2 slot pre SSD |
1.16. Operačný systém | Win 10 Pro SK 64bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou |
1.17. Bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty, chipset s podporou vzdialenej správy zariadenia vrátane KVM |
1.18. Zdroj | min. 180W s min. 88% účinnosťou, aktívne PFC |
1.19. Ovládače | stiahnuteľné zdarma z domovskej stránky výrobcu zariadenia |
1.20. Záruka | 3 roky v mieste inštalácie, garantovaná výrobcom PC |
1.21. Inštalácia | Príprava centrálneho inštalačného úložiska pre rollout inštalácie O365.Konfigurácia GPo.Inštalácia O365 na klientské zariadenia.Konfigurácia klientských zariadení (pošta,viacfaktorová autentifikácia). |
1.22. Referenčný produkt | Napr. HP EliteOne 800 G3 |
Názov |
Záruka: 3 roky, v mieste inštalácie, 24x7 s dobou opravy do 24h od nahlásenia poruchy. |
Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady Dodávateľa predmetu zákazky spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky / zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, inštalácia a zaškolenie, likvidácia obalového odpadu, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH. |
Ak je Dodávateľ predmetu zákazky identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ predmetu zákazky nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ predmetu zákazky nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
V prípade ak cena Dodávateľa predmetu zákazky bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky / zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o verejnom obstarávaní") Dodávateľ predmetu zákazky je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa predmetu zákazky v lehote určenej Objednávateľom predmetu zákazky doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 Zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
Ak Dodávateľ predmetu zákazky v čase stanovenom Objednávateľom predmetu zákazky nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky / zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi predmetu zákazky kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ predmetu zákazky poskytne Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa (8:00 - 16:00 h). |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ predmetu zákazky. |
Dodávateľ predmetu zákazky dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Do 3 (troch) dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa kópie všetkých certifikátov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadenía a ponúkaného softwaru/. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
Do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa prospekt zariadení, ktoré musia obsahovať min.označenie výrobcu,názov príslušnej položky určený výrobcom,ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte musia byť potvrdené výrobcom, alebo inou príslušnou autoritou v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané riešenie je plne kompatibilné s existujúcim riešením. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť certifikáty CE ponúkaných hardvérových zariadení, potvrdené výrobcom zariadení, platné certifikáty ISO 9001, ISO 20000 dodávateľa predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného softvéru bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia; plnej integrácie, kompatibility a funkcionality softvéru v existujúcich datacentrách a zálohovacom riešení bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú Objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky / zmluvy. |
Úhrada za predmet zákazky / zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Objednávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ predmetu zákazky vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa predmetu zákazky. |
Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ predmetu zákazky musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V opačnom prípade je Objednávateľ predmetu zákazky oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu Dodávateľovi predmetu zákazky. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa predmetu zákazky dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane Dodávateľa predmetu zákazky. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb spojených s priebežným zabezpečovaním bezplatného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia tovaru, a to v sídle zákazníka. |
Názov | Upresnenie |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | - bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov počas trvania záručnej doby, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | - vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | - nástup servisného technika na opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | ,,- odstránenie vád najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | - Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2018 07:00 — 20.08.2018 16:00
120,00 ks
170 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2018 11:08
24.07.2018 09:30
24.07.2018 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2018 10:55 - Vstupná ponuka | 169 988,40 | € | Cena s DPH |
24.07.2018 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 169 866,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: