17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
31410952
MICROCOMP - Computersystém s r.o.
Kupecká 9, Nitra, 94901, SVK
Dodávka prenosných počítačov s príslušenstvom
presnosné počítače
Tovar, Služba
1. Dodávka prenosných počítačov s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka prenosných počítačov s príslušenstvom v počte 37 ks (dokovacia stanica, klávesnica, myš a monitor) a 3 ks prenosných počítačov s operačným systémom IOS podľa technickej špecifikácie, vrátane dopravy na miesto určenia objednávateľom predmetu zákazky a uvedenia do prevádzky, inštalačných a konfiguračných prác, nastavenia a testovania v potrebnom rozsahu a zaškolenia poverených zamestnancov objednávateľa predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosný počítač s OS Windows 10 | ks | 37 | ||
Prenosný počítač s OS IOS SIERA | ks | 3 | ||
Dokovacia stanica | ks | 37 | ||
Monitor 21´´ pripojiteľný cez dokovaciu stanicu k prenosnému počítaču | ks | 37 | ||
Myš optická s USB konektorom | ks | 37 | ||
Klávesnica so slovenskými klávesami s USB konektorom | ks | 37 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prenosný počítač s OS Windows 10 : 1.1. Uhlopriečka displeja | 14" HD ( 133 x768) |
1.2 Procesor | Intel Core i7-8650U (8M Cache, 1.9Hz) |
1. 3 Výkon procesora podľa PassMark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) | min. 8000 |
1.4 Operačná pamäť RAM | min. 8GB DDR4 |
1.5 Disk | M.2 256GB SATA Class 20 SSD |
1.6 Konektivita | 3x USB 3.1. Gen1, 1x kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón, 1x vstup pre mikrofón, 1x HDMI, 1x DisplayPort Type C, 1x RJ-45 (LAN), wifi 802.11ac, Bluetooth 4.2, čítačka kariet, webkamera |
1.7 Bezpečnosť | TPM 2.0, Fingerprint Reader |
1.8 Hmotnosť | max. 2,0 kg |
1.9 Batéria | min. 60 Wh |
1.10 Operačný systém | Windows 10 Pro (64Bit) Slovak |
1.11 Záruka | min. 36 mesiacov v mieste inštalácie |
1.12 Taška | 14" taška na notebook, rovnakej značky ako dodávané zariadenie |
1.13 . Referenčný produkt | napr. Dell Latitude |
1.14. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu | tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre |
1.15. Inštalácia | Príprava centrálneho inštalačného úložiska pre rollout inštálacie O365,konfigurácia GPo.Inštalácia O365 na klientské zariadenia.Konfigurácia klientskych zariadení /pošta, viac faktorová autentifikácia |
2. Prenosný počítač s OS IOS SIERA: 2.1. Uhlopriečka displeja | 13" (2560x1600) Retina |
2.2. Procesor | Intel Core i5 2.3GHz |
2.3. Operačná pamäť RAM | min. 16 GB DDR4 |
2.4. Disk | 512 GB |
2.5. Konektivita | 2 x Port Thunderbolt 3, kamera FaceTime HD, dva mikrofóny, 3,5 mm výstup na slúchadlá a stereo reproduktory |
2.6. Hmotnosť | max. 1,5 kg |
2.7. Batéria | min. 54 Wh |
2.8. Operačný systém | macOS Sierra |
2.9. Záruka | min. 12 mesiacov |
2.10. Referenčný produkt | napr. Apple MacBook Pro 13" |
2.11. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, | tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
2.12. Inštalácia | Príprava centrálneho inštalačného úložiska pre rollout inštálacie O365,konfigurácia GPo.Inštalácia O365 na klientské zariadenia.Konfigurácia klientskych zariadení /pošta,viac faktorová autentifikácia |
2.13. Licenčné pokrytie | Licenčné pokrytie pre softvérové vybavenie umožňujúce prevádzkovať na platforme Mac OS virtuálne stroje WIndows 10 (VmWare Fusion) |
2.14. Referenčný produkt | Napr. Apple |
3. Dokovacia stanica : 3.1. Funkcia | Pripojenie viacerých monitorov |
3.2. Pripojenie k notebooku | USB-C 3.1 gen1, USB-C 3.1 gen2 |
3.3. Rozširujúce konektory | HDMI, USB-A 2.0, USB-A 3.1 gen2, RJ-45, 3,5 mm jack, mini DisplayPort |
3.4. Rozhranie | USB-C |
3.5. Výkon napájacieho adaptéra | 130 W |
3.6. Hmotnosť | max. 450 g |
3.7. Rozmery | 155 x 109 x 21 mm |
3.8. Referenčný produkt | napr. Dell WD15 |
3.9. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, | tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
4. Klávesnica : 4.1. Klávesnica | SK - drôtová |
4.2. Typ klávesov | Chiclet |
4.3. Rozhranie | USB |
4.4. Záruka | max. 24 mesiacov |
4.5. Referenčný produkt | napr. Dell KB216 |
4.6. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, | tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
5.Myš: 5.1. Myš | Optická |
5.2. Pripájanie | Drôtové, Plug and play |
5.3. Rozhranie | USB |
5.4. Citlivosť | 1000 DPI |
5.5. Dĺžka kábla | 1,8 m |
5.6. Hmotnosť | max. 120 kg |
5.7. Záruka | max. 24 mesiacov |
5.8. Referenčný produkt | napr. Dell MS 116 |
5.9. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, | tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
6. Monitor: 6.1. Displej | 21" ( 1920x1080 ) |
6.2. Svietivosť | 250 cd/m2 |
6.3. Kontrast | 1000:1 |
6.4. Komunikácia | VGA, DP |
6.5. Prístupová doba | 5 ms |
6.6. Spotreba | max. 20 W |
6.7. Záruka | min. 36 mesiacov s rozšírenou výmenou ( 3Yr Basic with Advanced Exchange) |
6.8. Referenčný produkt | napr. Dell 22 Monitor E2216H |
6.9. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, | tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
Názov |
Záruka: 3 roky, v mieste inštalácie, 24x7 s dobou opravy do 24h od nahlásenia poruchy. |
Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady Dodávateľa predmetu zákazky spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky / zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, inštalácia a zaškolenie, likvidácia obalového odpadu, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH. |
Ak je Dodávateľ predmetu zákazky identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ predmetu zákazky nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ predmetu zákazky nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
V prípade ak cena Dodávateľa predmetu zákazky bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky / zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o verejnom obstarávaní") Dodávateľ predmetu zákazky je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa predmetu zákazky v lehote určenej Objednávateľom predmetu zákazky doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 Zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
Ak Dodávateľ predmetu zákazky v čase stanovenom Objednávateľom predmetu zákazky nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky / zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi predmetu zákazky kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ predmetu zákazky poskytne Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa (8:00 - 16:00 h). |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ predmetu zákazky. |
Dodávateľ predmetu zákazky dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Do 3 (troch) dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa kópie všetkých certifikátov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadenía a ponúkaného softwaru/. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
Do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na email. adresu kontaktnej osoby Objednávateľa prospekt/prospekty zariadení, ktoré musia obsahovať min.označenie výrobcu,názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte musia byť potvrdené výrobcom, alebo inou príslušnou autoritou v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané riešenie je plne kompatibilné s existujúcim riešením. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť certifikáty CE ponúkaných hardvérových zariadení, potvrdené výrobcom zariadení, platné certifikáty ISO 9001, ISO 20000 dodávateľa predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného softvéru bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia; plnej integrácie, kompatibility a funkcionality softvéru v existujúcich datacentrách a zálohovacom riešení bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú Objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky / zmluvy. |
Úhrada za predmet zákazky / zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Objednávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ predmetu zákazky vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa predmetu zákazky. |
Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ predmetu zákazky musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V opačnom prípade je Objednávateľ predmetu zákazky oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu Dodávateľovi predmetu zákazky. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa predmetu zákazky dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane Dodávateľa predmetu zákazky. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb spojených s priebežným zabezpečovaním bezplatného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia tovaru, a to v sídle zákazníka. |
Názov | Upresnenie |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | - bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov počas trvania záručnej doby, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | - vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | - nástup servisného technika na opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | - odstránenie vád najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | - Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.07.2018 07:00 — 20.08.2018 15:30
190,00 ks
90 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2018 11:09
23.07.2018 08:24
23.07.2018 08:39
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.07.2018 16:50 - Vstupná ponuka | 89 998,80 | € | Cena s DPH |
20.07.2018 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 986,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: