• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2018 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2018 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2018 10:50

Detail zákazky Z201829967

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2018 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2018 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2018 10:50

Základné údaje

Z201829967

OF-170403

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3557877

Objednávateľ

37920413

Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín

Soblahovská 65, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

45331294

TSM SLOVAKIA s.r.o.

Nešporova 1252/2, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup vozidla s polievacou nadstavbou

motorové vozidlo, úžitkové vozidlo, vozidlo na špeciálne účely

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34144700-5 - Úžitkové vozidlá
  • 34144000-8 - Motorové vozidlá na špeciálne účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup vozidla s polievacou nadstavbou
Funkcia
Vozidlo Piaggio MAXXI s polievacou nadstavbou alebo jeho ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vozidlo Piaggio MAXXI s polievacou nadstavbou alebo jeho ekvivalent ks 1
Výkon motora kW 55 65
Zdvihový objem valcov cm³ 1250 1300
Dĺžka ložnej plochy sklápač mm 2500 2900
Ložná šírka sklápač mm 1450 1550
Pohotovostná hmotnosť kg 1000 1500
Celková hmotnosť kg 2000 2300
Palivová nádrž - objem liter 30 40
Počet sedadiel osoba 1 2
Požadovaná max hmotnosť brzdeného prívesu kg 550 600
Max. rýchlosť km/h 90 110
Najazdené km 10 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevodovka 5-st. synchronizovaná + R
Pohon zadný náhon
Zadná náprava dvojmontáž požaduje sa
Emisná norma EURO 6
Palivo BA 95 B
Imobilizér požaduje sa
Náhradný kľúč požaduje sa
ABS požaduje sa
Elektronický rozdělovač brzdného účinku EBD požaduje sa
Brzdový asistent požaduje sa
Elektronický stabilizačný systém požaduje sa
Rezervné koleso plnohodnotné
Dovoz a zaškolenie požaduje sa
Technické vlastnosti nadstavby Objem nádrže  1100l
Technické vlastnosti nadstavby jednoduché vodné čerpadlo poháňané benzínovým motorom,
Technické vlastnosti nadstavby naviják s 15m hadicou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zaučenie obsluhy - max. 3 osôb v mieste dodania predmetu zákazky v rozsahu min. 1 hod.
V prípade, ak by bola reklamácia uplatnená mimo pracovných dní Po-Pia, mimo času od 08,00 hod. do 15,00 hod., platí, že predávajúci musí začať s odstraňovaním vád predmetu kúpy najneskôr do 09,00 hod., najbližšieho pracovného dňa.
Každoročné prehliadky v mieste dodania (počas trvania záručnej doby).
Dodanie všetkých dokumentov v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ poskytne záruku na vozidlo 3 roky, alebo 100 000 najazdených kilometrov, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Pokiaľ dodávateľ neposkytuje dlhšiu záruku.
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, má povinnosť uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH.
Vyššie uvedené technické parametre sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (nedodržanie rozmeru sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Všetky tovary musia byť dodané ako nové tovary – nie je prípustné dodať tovary staršie, repasované, použité a pod.
Kupujúci požaduje, aby predmet zákazky a všetky jeho časti dosahovali všetky určené parametre počas celej záručnej doby predmetu zákazky.
Kupujúci požaduje, aby predmet zákazky spĺňal ďalšie, aj v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných technických a právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa platnej úpravy požadované.
Predávajúci je povinný predložiť kupujúcemu najneskôr v deň odovzdania predmetu kúpy všetky doklady potrebné na prihlásenie častí predmetu zmluvy do evidencií vedených štátnymi alebo samosprávnymi orgánmi, ak takejto povinnosti podliehajú (vypracovanie protokolu štátnej skúšobne a zápis nadstavby do OoEV).
Predávajúci je povinný dodať najneskôr v deň odovzdania predmetu kúpy kupujúcemu dva kľúče, platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR, záručné listy, návod na obsluhu a údržbu automobilu v slovenskom jazyku, servisnú knižku a povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy SR.
V prípade, ak vyššie uvedené doklady sú vyžadované v zmysle platných právnych predpisov na uvedenie predmetu tejto zákazky do prevádzky a predávajúci ich Kupujúcemu nedodá v lehote na plnenie uvedenej v zmluve, ktorá je výsledkom tohto zadávania zákazky, nebude predmet zmluvy považovaný za dodaný.
Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov vzťahujúcich sa na dodávaný tovar ak sú nevyhnutné na jeho užívanie ako napr. sada príručiek a technologických postupov, preberací protokol, protokol o zaškolení, katalóg náhradných dielov a pod.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy: obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla vrátane príslušenstva. Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu vr. podrobnej technickej špecifikácie, technickými listami, špecifikáciou jednotlivých zariadení.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a požiadaviek objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.
Zároveň má popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia tejto povinnosti vznikne.
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci musí zabezpečiť, aby servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky, opravy, na požiadanie aj výmeny oleja a pod. po dobu trvania záručnej doby ako aj riešiť reklamácie počas trvania záručnej doby bol od miesta sídla verejného obstarávateľa (aktuálneho v čase uzavretia tejto zmluvy) vzdialený max. 50 km (vzdušnou čiarou).
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve predávajúceho, musí však byť oprávnený prijať a vybaviť všetky reklamácie ako aj poskytovať štandardne servisné služby pre kupujúceho.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zmluvy 48 hodín vopred.
Dodávateľ doručí faktúru po dodaní a protokolárnom odovzdaní vozidla objednávateľovi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy ak nezodpovedá a nezhoduje sa s predloženou ponukou dodávateľa. Dodávateľ priloží k faktúre podrobný rozpis položiek predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vznikne právo fakturovať kúpnu cenu dňom podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu zástupcami oboch zmluvných strán.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zmluvy vrátane DPH, cla, prirážok, všetkých súvisiacich služieb a prác a záručný servis - súčasťou ceny nie sú pravidelné servisné prehliadky.
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu na základe vystavenej faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia bezhotovostne.
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca vozidiel.
Za škody vzniknuté na predmete zmluvy do protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi zodpovedá dodávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Soblahovská 65, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.07.2018 07:00 — 03.08.2018 14:00

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

26 244,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.07.2018 09:02

19.07.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2018 13:20 - Vstupná ponuka 26 244,00 € Cena s DPH
16.07.2018 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka 26 244,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS