00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36658677
STAVCENTRUM SPIŠ s.r.o.
Fabíniho 28, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Stavebný materiál
stavebný materiál, malta, cement, cementové lepidlá, vápno, preklad, omietka, penetračný náter, hydroizolačný náter, tvárnica
Tovar, Služba
1. Stavebný materiál na bežnú údržbu a opravy
|
|
---|---|
Funkcia |
Stavebný materiál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Presná tvárnica - priečkovka Porfix 500x250x50 alebo ekvivalentný | ks | 90 | ||
2. Presná tvárnica - priečkovka Porfix 500x250x150 alebo ekvivalentný | ks | 700 | ||
3. Lepidlo cementové C1 na obklady a dlažbu v 25 kg balení | balenie | 108 | ||
4. Lepidlo cementové flexibilné C2T na obklady a dlažbu v 25 kg balení | balenie | 25 | ||
5. Sklotextilná výstužná mriežka (armovacia sieťka) / šírka 100 až 110 cm | bm | 300 | ||
6. Hĺbková penetrácia pod fasádnu silikonovú omietku | liter | 60 | ||
7. Hydroizolačný náter-tekutá lepenka pod obklad a dlažbu, dvojzložkový, trvale pružný, použiteľný v exteriéri | kg | 49 | ||
8. Hydroizolačný tesniaci pás Den Braven S-T8 na riešenie rohov do záteru hydroizolačnej hmoty alebo ekvivalentný, balenie 120mm x 10m | balenie | 7 | ||
9. Fasádna omietka tenkovrstvá, silikonová, škrabaná veľkosť zrna 2 mm. Farebný odtieň vyberie objednávateľ podľa predložených vzorkovníkov. | kg | 245 | ||
10. Asfaltový pás V60 S35, šírka 1m, balenie 10m. | balenie | 1 | ||
11. Preklad keramický plochý šírka 115 mm, dĺžka 1000 mm | ks | 7 | ||
12. Jemná vápenno-cementová interiérová malta na ručné spracovanie v zrnitosti 0-0,6 mm (napríklad Quick mix MVCJ 710 alebo Baumit VivaRenova alebo ekvivalent), obsah balenia maximálne 35 kg. | kg | 350 | ||
13. Stierková omietka hotová hladká (napríklad Stemal) balenie 4kg±10% | balenie | 5 | ||
14. Lepidlo Duvilax BD 20 alebo ekvivalent, balenie 5kg±10% | balenie | 5 | ||
15. Oceľ betonárska hrebienková-roxor priemeru 8mm, dĺžka 3m. | ks | 5 | ||
16. Oceľ betonárska hrebienková-roxor priemeru 10mm, dĺžka 3m. | ks | 5 | ||
17. Vysokopecný cement pevnostnej triedy 32,5 R (III/A), balenie 25 kg. | balenie | 10 | ||
18. Vápno mleté nehasené, balenie maximálne 40 kg. | kg | 200 |
Názov |
1. Predmet zákazky (ďalej len "PZ") nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Dodávateľ sa zaväzuje dodať PZ v jednej až štyroch dodávkach na základe e-mailom doručenej objednávky so špecifikáciou konkrétnych položiek a množstiev PZ v závislosti od potrieb a finančných možností objednávateľa. Každá z prvých troch dodávok bude v hodnote minimálne 1/4 zmluvnej ceny. |
2. Zmluvné strany sa podľa §108 ods.3 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením/rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa §12 ods.3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním PZ na základe všetkých zmluvných objednávok alebo uplynutím zmluvnej lehoty. Čiastková faktúra/objednávka nie je pre účely vyhotovenia referencie považovaná za funkčný celok. |
3. Dodávateľ garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať PZ za zmluvnú cenu. To neplatí v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny (zmena sadzby DPH, iné zákonné opatrenia, zmena ceny smerom nadol-14.bod zmluvy). Vtedy je dodávateľ povinný zákonnú skutočnosť písomne preukázať a doručiť v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby legislatívnej úpravy zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
4. Dodávateľ prehlasuje, že zmluvná cena vrátane jednotkových cien zahŕňa okrem dodania predmetu zákazky v prvotriednej kvalite aj všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie v požadovanom rozsahu, množstve a prvotriednej kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravné, manipulačné a baliace služby, a pod.. |
5. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov v opakovaných dodávkach na základe písomných objednávok. |
6. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy/odobratiu PZ v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v jednotlivých objednávkach vyhotovených počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých položiek počas uvedenej lehoty, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% hodnoty zmluvy bez zmeny charakteru zmluvy v zmysle § 18 ZoVO. |
7. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra/dodací list musí mať podrobne rozpísané jednotlivé položky, množstvá, jednotkové ceny. |
8. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu/poštového doručovateľa a).podrobný rozpis cien jednotlivých položiek, pričom ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, b).údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok, c).údaje o názve, sídle svojho subdodávateľa, prípadne skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9. Dodanie predmetu zákazky je možné v pracovných dňoch v čase od 08:00 - do 14:00 hod.. Miesto dodania/sídlo objednávateľa v meste Košice. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje na žiadosť objednávateľa doručiť v lehote uvedenej v žiadosti požadované vzorkovníky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
11. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od uznania reklamácie. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zákazky a nie je schopný okamžitej nápravy, má objednávateľ právo na zakúpenie takého predmetu zákazky u iného dodávateľa pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky. |
12. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, kvalite predmetu zákazky stanovenej objednávateľom, ako aj nesplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto zmluve. |
13. Ak sa v technických požiadavkách uvádza konkrétny výrobca/výrobný postup/obchodné označenie/patent/typ/oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby PZ, a ak nemožno opísať PZ dostatočne presne a zrozumiteľne, objednávateľ týmto taký odkaz všeobecne pre všetky takéto položky doplňa slovami „alebo ekvivalentný“ a umožňuje predkladať na jednotlivé položky ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar/produkt/PZ uvedený v konkrétnej položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. |
13.1. V prípade predloženia ekvivalentu ktorejkoľvek položky je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy/prevzatia objednávky zaslať e-mailom objednávateľovi doklad/dokument, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu ponúkaného tovaru. Dodanie ekvivalentu bez písomného súhlasu objednávateľa (prostredníctvom e-mailu/poštového doručovateľa) nie je prípustné, v prípade takého konania riziko neprevzatia a vrátenia PZ/ukončenia zmluvy/vyhotovenia negatívnej referencie znáša dodávateľ na vlastné náklady. |
14. Ak počas platnosti zmluvy objednávateľ dodávateľovi preukáže, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zmluvy poskytuje za nižšiu cenu, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
21.07.2018 08:30 — 20.01.2019 14:00
1,00 celok v zmysle špecifikácie a objednávok
3 024,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2018 13:06
18.07.2018 14:14
18.07.2018 14:29
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.07.2018 07:58 - Vstupná ponuka | 3 022,80 | € | Cena s DPH |
18.07.2018 14:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 020,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: