00329657
Mesto Spišské Vlachy
SNP 34, Spišské Vlachy, 05361, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Toner pre HP LJ P2035
tonery do laserových tlačiarní
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Toner pre HP LJ P2035
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávateľ dodá alternatívne kompatibilné tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení a kopírovacích strojov v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 15:15 |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miest určených objednávateľom. Prázdne tonery dodávateľ preberie od objednávateľa pri dodávke tonerov. Prevzatie pri odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva ŽP SR |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kompatibilný (ekvivalent) toner black CE505A (pre HP LJ P2035) | ks | 1 | ||
Výťažnosť tlače pri 5 % pokrytí, toner CE505A (pre HP LJ P2035) | strana | 2300 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi, splatnosť faktúr: do 15 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom |
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy a dôkladný popis vady. |
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. |
Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté nevhodným nakladaním a uskladnením predmetu zmluvy objednávateľom. |
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. |
Zaručenie profilaktiky tlačiarne v prípade znečistenia tlačiarne dodaným tonerom |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Názov | Upresnenie |
cena zahŕňa | tonery, balenie, naloženie, dovoz tonerových kaziet |
SNP 34, Spišské Vlachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
26.07.2018 08:00 — 27.07.2018 12:00
2,00 ks
24,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2018 16:05
16.07.2018 10:00
16.07.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.07.2018 08:46 - Vstupná ponuka | 24,00 | € | Cena s DPH |
16.07.2018 07:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 21,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: