31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
47488565
MITRU, s.r.o.
Budovateľská 1278, Vranov nad Topľou, 09301, SVK
Čalúnené váľandy
váľanda, matrac
Tovar, Služba
1. Čalúnené váľandy
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čalúnená váľanda | ks | 150 | ||
matrac váľandy z pružinového jadra v hrúbke | mm | 120 | ||
rozmer šírka | cm | 82 | ||
rozmer dĺžka | cm | 195 | ||
rozmery výška | cm | 40 | ||
nosnosť | kg | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prístup do úložného priestoru váľandy umožňuje praktické výklopné otváranie z bočnej strany, ktorý je ovládaný kvalitným kovovým výklopným mechanizmom. | áno |
Úložný priestor rozdelený dvomi priečkami na hlavnú časť a dve bočné časti. | áno |
Priečky okrem organizačnej funkcie zabezpečujú aj vystuženie roštu s matracom čím zvyšujú jej nosnosť a životnosť. | áno |
Čalúnenie | jednofarebné prevedenie |
Pružinová váľanda musí byť dodaná ako celok. | áno |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach ( elektronických objednávkach). 4 miesta plnenia v Bratislave. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy ( vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elekktronickej podobe objednávateľovi: |
a) názov, opis a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, aby mohol objednávateľ jednozančne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH a ceny celkom bez DPH a s DPH. |
c) vzorkovník farieb čalúnenia |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovanných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Záruka 24 mesiacov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú na 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 6 mesiacov. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -4 objednávky mesačne. Rozvoz na štyri pracoviská v rámci Bratislavy. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 14 dní. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
6
150,00 ks
17 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2018 11:39
13.07.2018 11:45
13.07.2018 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.07.2018 14:24 - Vstupná ponuka | 17 700,00 | € | Cena s DPH |
12.07.2018 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 698,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: