35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
50031511
RYMAR s. r. o.
Stará Vajnorská 37, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Nákup špecializovaných nadstavieb pre rozmiestňovanie dopravných kužeľov
nadstavby pre rozmiestnenie dopravných kužeľov
Tovar, Služba
1. Dodanie 2 ks špecializovaných nadstavieb pre rozmiestňovanie dopravných kužeľov pre výkon činností správcu pozemnej komunikácie plniaceho funkciu mobilného automatického systému pre dopravné zariadenia na pozemných komunikáciách sa požaduje s nasledovnými funkciami a parametrami:
|
|
---|---|
Funkcia |
Špecializovaná nadstavba musí umožňovať osadenie na motorové vozidlá bežne používané správcom PK (motorové vozidlá – Iveco, Fiat, Peugeot a pod., ktoré správca PK využíva pri výkone činností). |
Rozmiestňovanie dopravných kužeľov musí byť bezobslužné tzn. bez prítomnosti pracovníkov správcu PK pri výkone činností. Rozmiestňovanie dopravných kužeľov musí byť automatické, ovládané jednou osobou z pozície vodiča vozidla. |
Špecializovaná nadstavba musí umožňovať rozmiestňovanie dopravných kužeľov v smere jazdy alebo v protismere jazdy, ďalej musí špecializovaná nadstavba umožňovať rozmiestňovanie dopravných kužeľov na ľavej alebo na pravej strane vozidla bez obmedzenia smeru jazdy vozidla. |
Špecializovaná nadstavba musí byť vyhotovená z materiálov, ktoré odolávajú poveternostným podmienkam a zaisťujú dlhú životnosť. K použitým materiálom musia byť dodané certifikáty kvality materiálu. |
Špecializovaná nadstavba musí umožňovať použitie netrieštivých dopravných kužeľov z gumy alebo plastu, hmotnosti najmenej 4,0 kg pri výške 750 mm (triedy W2). Na dopravných kužeľoch s výškou ≥ 500 mm sú striedavo umiestnené tri červené a dva biele pruhy (vrchol je červený). Pruhy musia byť z retroreflexnej fólie triedy R2A (dopravné kužele musia spĺňať požiadavky v zmysle TP 069). |
Špecializovaná nadstavba musí umožňovať uloženie minimálne 200 ks dopravných kužeľov (maximálny počet dopravných kužeľov nie je obmedzený avšak počet dopravných kužeľov nesmie svojou hmotnosťou presiahnuť užitočnú nosnosť vozidla). |
Špecializovaná nadstavba musí umožňovať variabilné nastavenie vzájomného rozstupu dopravných kužeľov. |
Maximálna hmotnosť špecializovanej nadstavby od 500 kg do 650 kg (maximálna hmotnosť nadstavby bez dopravných kužeľov). |
Napájanie špecializovanej nadstavby 12V. |
Záložný napájací systém špecializovanej nadstavby 12V/95 Ah. |
Maximálne rozmery špecializovanej nadstavby 4200 x 2100 x 3100 mm. |
Výška umiestenia špecializovanej nadstavby na vozidlá správcu PK musí byť od 700 – 1100 mm (výška umiestnenia špecializovanej nadstavby je meraná od povrchu (vozovky) po spodnú hranu špecializovanej nadstavby ktorá sa umiestňuje na vozidlo). |
Rýchlosť pre rozmiestňovanie dopravných kužeľov minimálne 6 dopravných kužeľov za minútu. |
Napájanie špecializovanej nadstavby autonómne pomocou batérií alebo integrovateľné do napájacieho systému vozidla. |
Prevádzková teplota použitia špecializovanej nadstavby od -10°C do +40°C. |
Použitie špecializovanej nadstavby pre rozmiestňovanie dopravných kužeľov nesmie byť ovplyvnené poveternostnými podmienkami okrem prípadu vis major. |
Ovládanie činností špecializovanej nadstavby pomocou ovládacieho panela, ovládací panel musí byť možné umiestniť do kabíny vozidla. Ovládanie špecializovanej nadstavby musí umožňovať ovládanie z pozície vodiča vozidla. |
Ovládanie rozmiestňovania dopravných kužeľov pomocou špecializovanej nadstavby s využitím ovládacieho panela musí umožňovať ovládanie jednou osobou (ovládanie musí umožňovať ovládanie z pozície vodiča vozidla). |
Vzájomné spojenie špecializovanej nadstavby a ovládacieho panela musí byť také, aby v prípade potreby bola možná rýchla montáž a demontáž špecializovanej nadstavby. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Súčasťou dodávky predmetu zákazky je aj montáž špeciálnej nadstavby na podvozok určený správcom PK. |
Súčasťou plnenia je certifikát kvality, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, preukaz zariadenia, servisná a záručná kniha |
Objednávateľ požaduje dodanie nového a nepoužitého tovaru. |
Predávajúci do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu nasledovnú písomnú dokumentáciu: |
- certifikát kvality |
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu |
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, e-mailom) minimálne 3 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Záručná lehota 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
16.07.2018 08:00 — 27.08.2018 12:00
2,00 ks
209 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2018 11:25
13.07.2018 12:00
13.07.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.07.2018 13:52 - Vstupná ponuka | 208 700,00 | € | Cena bez DPH |
10.07.2018 13:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 208 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: