00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
31346448
NOACK - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Seberíniho 1, Bratislava, 82103, SVK
Kity pre stanovenie mykotoxínov
kity, mikotoxín
Tovar, Služba
1. Kity pre stanovenie mykotoxínov
|
|
---|---|
Funkcia |
testovanie mykotoxínov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Reveal® Q+ Strip test pre DON (v 1 balení 25 kusov) | bal. | 4 | ||
Reveal® Q+ Strip test pre Aflatoxin (v 1 balení 25 kusov) | bal. | 4 | ||
Reveal® Q+ Strip test pre Ochratoxin (v 1 balení 25 kusov) | bal. | 4 | ||
Reveal® Q+ Strip test pre T-2/HT-2 (v 1 balení 25 kusov) | bal. | 4 | ||
Reveal® Q+ Strip test pre Zearalenon (v 1 balení 25 kusov) | bal. | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1-5 | Kity sú určené výhradne na testovanie mykotoxínov vo vybraných komoditách (potraviny a krmivá). Ide o predpísané kity pre testovanie mykotoxínov na prístroji AccuScan®Pro Reader pre Reveal testy. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii kvôli pokračujúcemu výskumu, aby neboli ovplyvnené výsledky porovnateľnosti. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo - na požiadanie bezplatne preukázať certifikát k predmetu zákazky. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní. |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 2 jednotky zmluvného plnenia |
Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo. |
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Kupujúci si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti, vrátenie tovaru kúpeného 6 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
4 620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.07.2018 13:20
13.07.2018 12:00
13.07.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.07.2018 14:05 - Vstupná ponuka | 4 620,00 | € | Cena s DPH |
09.07.2018 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 620,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: